Volkswagen ukáže v Ženevě soupeře pro Nissan Juke

Volkswagen ukáže v Ženevě soupeře pro Nissan Juke

Automobilka Volkswagen přiveze na autosalon do Ženevy koncept malého crossoveru, který naznačí soupeře pro úspěšný Nissan Juke či Mazdu CX-3. Zřejmě se bude jmenovat VW T-Cross, píše britský Autocar, a dodává, že základ sériovému modelu propůjčí Volkswagen Polo.

Jednat se bude tedy o crossover segmentu B, se kterým se v produktovém plánu počítá na rok 2018. Ještě rok před tím by měl dorazit větší crossover založený na platformě MQB. Ten bude vycházet z konceptu Volkswagen T-Roc, který se představil už v roce 2014.

Volkswagen ruší jednotky 1.2, 1.4, 1.8 TSI a 1.6 TDI. Nahradí je motory 1,5 l

Volkswagen ruší jednotky 1.2, 1.4, 1.8 TSI a 1.6 TDI. Nahradí je motory 1,5 l

Malý crossover Volkswagen T-Cross nebude delší než 4000 mm a nepřinese žádná převratná technická řešení. Půjde především o stylové auto založené na stávající platformě. Pod kapotou se počítá hlavně s novým přeplňovaným tříválcem 1.0 TSI.

V současné nabídce VW je vlastně jen SUV Tiguan a SUV Touareg, což je málo. Trh si aktuálně žádá SUV a crossovery a značka VW má v tomto segmentu velké mezery.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků