Volkswagen udrží název Golf i v elektrické éře. Zkusí to po vzoru ID.Buzzu

12 komentářů

mmichalll
20. ledna • 18:10

Toto uz neni klinec do truhly
Toto uz je pomale zasypavanie truhly...Demencia toto...

Jim
19. ledna • 16:02

Je smutné, že někteří zabedněnci a dokonce v nejvyšším managementu, ještě nepochopili, že žádná "elektrická éra" nebude.

Pepa
19. ledna • 22:37

...rekl Jim.

Moik
19. ledna • 14:16

Podle mě by to mohl být dál Golf. Už měl benzín, pak diesel, pak CNG, pak PHEV dokonce i EV verzi, tak co na tom. Právě ta jeho neměnnost je pro spoustu lidí dobrá.

JK
20. ledna • 11:46

Golf je taková Corolla od VW. Tedy byl. Dokud to bylo rozumně postavené auto cena/výkon, tak to byl logický leader segmentu, ale to v turbulentních dobách přestává platit s vícero důvodů. Golfa sis nekupoval kvůli statusu, nebo protože by byl v něčem nejlepší, ale protože vycházel smysluplně v poměru nabídky a konkurence. Což poslední roky už taky moc neplatilo. Nicméně stejný zvrat se děje u Škodovky. Taky je tam přepadl pocit, že jsou snad prémie. Holt vracíme se pomalu do éry socialismu, kdy se stane pro spoustu lidí auto nedostupným luxusním zbožím. Ale zatímco v nedávném komunismu auta lidem dát chtěli, ale nepovedlo se jim popřít zákony ekonomie, tak aktuální bublající komunismus se netají tím, že neexistuje nic jako právo vlastnit auto. A stejně jako komunisti u nás od roku 48 postupně zlikvidovali celý průmysl - dohnali jej k absolutní neschopnosti, stagnaci a zaostalosti, tak i ten zelený za 2 - 3 desítky let zlikviduje průmysl v EU, pokud se nezmění současný trend.

Carlos
20. ledna • 17:04

Pořád platí, že Golf je jednoznačná jednička C segmentových hatchbacků.

ericn
20. ledna • 20:58

Jak dlouho ještě? VW ho dotlačil svou debilitou z půl milionových prodejů na sotva 180tis ks za rok…

homer
23. ledna • 18:39

Golf byl dycky drahej, dražší než konkurence. Teď se snížily prodeje všem protože poklesl trh ale zákazníci jinam nešli, ani nemaj kam.

Pikus
19. ledna • 20:18

I Kona bude mít jako pohon kde co. Pokud Golf bude pořád variabilní tak proč ne. Snad jméno modelu nečeká to, co udělal Ford s Mustangem.

Samuel
20. ledna • 17:01

Kona je srajda bez historie, bez image. Golf nebo Mustang jsou ikony s historii jako máloco v autoprůmyslu.

ericn
19. ledna • 19:57

Taky si myslím, koho zajímá nějaká řada iD, pár tis aut ročně :-) Bohužel Golf s 8.generací to dopracoval pod 180tis aut ročně. A teď chtějí ještě sprznit je ho jméno. VW je poslední dobou dost mimo...

Kosanovič
19. ledna • 13:37

Chyba, buď Golf vyrábět s ICE nebo nechat zaniknout a pro EV nechat ID nebo nějaký nový název. Vykrádání vlastní historie se ještě nikdy nikomu v dlouhodobém horizontu nevyplatilo. Jo a ID Buzz není analogie, takto se nikdy žádný model s ICE nejmenoval.

Doporučujeme

Články odjinud