Volkswagen udrží na trhu starý Tiguan pod názvem Tiguan Limited

Líbí se vám více starší verze Tiguanu? Německý gigant se rozhodl zůstat u jeho výroby a dále ho nabízet ve své škále produktů.

Německá automobilka přišla nedávno s novou verzí svého crossoveru Tiguan. Ten se začal vyrábět v Mexiku a je o něj velký zájem. To však není vše a ve Wolfsburgu se rozhodli dále produkovat i starší verzi, ovšem na půdě Německa. Tento vůz by se měl dále nabízet pod názvem Tiguan Limited.

"Segment je obrovský," řekl manažer pro prodej Tiguanu Jeff Ng. "Existuje široká škála cenových úrovní a my se snažíme s tímto novým vozem doplnit aktuální nabídku pro lidi, kteří hledají další cenové, obsahové i vzhledové možnosti".

Škoda už vyrábí svůj nejrychlejší model. Co nabídne Octavia RS 245?

Škoda už vyrábí svůj nejrychlejší model. Co nabídne Octavia RS 245?

Strategie stejného pojmenování pro dva typy modelů se zdá být matoucí, protože název Limited zní spíše jako verze výbavy, ale cílem Volkswagenu je zefektivnit výběr a rozšířit možnosti konfigurace.

Automotive News poukazuje na Nissan, který také nabízel vůz Rogue Select i přesto, že se již nabízel nový Rogue. Volkswagen ale to samé použil například v Kanadě, kde se dále prodávala mezi lety 2007 až 2010 stará Jetta i Golf pod názvem City.

Čeká nás vlna hot SUV? Odstartovat by ji mohl Volkswagen T-Roc R

Čeká nás vlna hot SUV? Odstartovat by ji mohl Volkswagen T-Roc R

Tento postup by měl přinést větší možnosti pro zákazníka a na druhou stranu i zvětšit podíl koncernu na už tak dost velkém trhu. Tiguan by měl být jediným vozem, který bude takto nabízen. Prozatím.

Prohlédněte si galerii předchozího Volkswagenu Tiguan:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků