Volkswagen údajně plánuje novou generaci motoru VR6

19 komentářů

simson
13. května • 16:03

Kdyby se objevila opravdu nová VR6 v Golfu, to by to byla (pro mě) zpráva roku! :-D

Martin
12. května • 18:40

VR6 1.2 TSI :-D

Revan_21
12. května • 19:44

Hlupák se pozná... asi tí nekdo nedavno natrhnul prdel s autem VW group s malým motorem, co? Nebo z čeho ten komplex?

jj
13. května • 13:27

No, hlupák se pozná hlavně podle toho, že nerozezná recesi....;-)

LOL
12. května • 22:12

s 1.2TSI natrhneš prdel tak maximálně haťapce a možná tomu přiteplenému 1,6TDI..

Karlos
12. května • 23:03

to možná jo, ale ta 1.6 TDI tě předjete až budeš stát na pumpě :-) :-) :-)
A teď to náhodou myslím vážně. Zatímco s Superbem 2.0/103kW TDI CR dáš trasu MB-WOB (necelých 500km) na jednu nádrž, s tím, že jedeš furt plnej když to jde, s max. okamžitou spotřebou 12l/100km a max rychlostí ca. 210km/h (průměr spotřeba kolem 10l/100km a prům. rychlost včetně ČR ca. 145km/h. Tak s 2.0/147kW TSI (ale i s 1.8TSI) jedeš max. o 20-30km/h víc (v průměru tak o 5km/h, kvůli provozu), zato okamžitá spotřeba se vyhoupne přes 25L/100km a průměrná jde k 18L/100km.
Ale za ten čas co strávíš na pumpě tě dojedu a předjedu :-)

marcelo
13. května • 21:14

:-D:-D:-D
Takže dieselový Superb může jet pořád na maximálce, zatímco benzínový nemůže, protože provoz ? B-]
Koukám, že z toho srovnání někomu duní v palici :-D
Možná ty benzínové Superby brzdí ti s dieselem :-DKam se hrabe Dikobraz na některé zdejší příspěvky B-]

LOL
13. května • 14:04

mám dlouhodobou spotřebu okolo 7,5 litru na 100, jezdím rychle, 50:50 dálnice a hlavní tahy I. třídy. Kdybych chtěl, dostanu se bez potíží na 5,5-6 litru, za cenu toho, že omezím dynamiku a trochu maximálku - to mám vyzkoušeno). Dvoulitrový ropák 103kW CR, váha pohotovostní 1,7 tuny.Proti tomu je 1,6TDI udušený a špatně zpřevodovaný šnek, pravda, se spotřebou okolo 4 litrů. Ale i ta prastará 1,9TDI PD 77kW prostě jezdila líp, i když to taky nebyla žádná sláva.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
13. května • 16:48

...jedna-deviatka mala samozrejme iny prejav, jednak za to moze ine vstrekovanie, dalej ma vacsi objem a nakoniec nie je tak debilne obmedzena eurozlodejskym bruselom. Ja som mal moznost sa povozit v oktavke 1.6TDi (mala nieco okolo 8.000km) a mozem povedat ze ta 77kW sla o nieco lepsie pricom spotreba ta ista. Motor 1.6TDi potrebuje skratka este vyzriet, je znamou praxou z VW ze prva generacia novych motorov a prve dva vyrobne roky kazdeho modelu su jednou velkou hromadou nedorobkov a naslednych technickych zmien, testovanych na zakaznikoch (prva generacia TSi je toho jasnym dokazom, ale mohli by sme pokojne odstrelit aj ten 103kW diesel a takto by sa dalo pokracovat dalej).Skratka pri VW plati: pockat, nech to Helmut otestuje sam na sebe, nasinec v nasich zapadom vydrancovanych koloniach si musi setsakra dobre rozmysliet do coho vrazi pretoze na druhe auto uz mat nebude.

runner42
13. května • 11:44

To je absulutní nesmysl. Maximální spotřeba u mojí 6-ti rychlostní 1.8 TFSI při hmotnosti 1,4 tuny a okamžité rychlosti 220km/h je 14 litrů. Na trase Praha Mnichov při jízdě na krev a průměrné rychlosti 135km/h je to 12 litrů. Stačí ale ubrat a míň brzdit a při rychlostním průměru 120km/h je to jen 9 litrů.

Martin
12. května • 20:53

Děkuji za tvoji psychoanalýzu. Nicméně jezdím autem z VW group s velkým turbonaftomotorem co má lepší motor ve stěračích :-)
:-* mi (_!_)

Revan_21
13. května • 14:16

Že ti mam políbit? :D Nemusiš nám řikat co děláš doma s kamarádama... tady jseš na foru o autech :-)

runner42
13. května • 17:51

Ty sis toho fakt všimnul? A já myslel, že to tady pokládáš za psychologickou poradnu :D

Zelí
12. května • 19:19

No, když může být v f1 šestiválec 1,6mpi, tak proč ne.:-D

Karlos
12. května • 12:16

Nikde v článku nevidím zmínku o tom, že ten třílitr bude TSI.
Už tu vidím ten flame, že jedině atmosféru :-)

Antiautomat
12. května • 17:27

Preplnany zrejme bude, staci sa pozriet do coho sa to ma montovat. Do sterilneho auta sterilny motor.

Zelí
12. května • 16:30

Může být atmosférický jako je 3,2fsi nebo 3,6fsi, ale může tam být i turbo. Podobně jako to bylo na motoru 5,2fsi (320kw) nebo 5,2tfsi(426kw).

Karel  Antonín
12. května • 7:06

To by mohlo být zajímavé. Vzpomínám si na Golfy s VR6 první generace lehké auto s výkonným motorem - vlk v rouše beránčím.

jogurt
12. května • 11:56

Souhlas. Totéž v Sharanu VR6 dokud ho nezabili šíleným čtyřstupňovým automatem.

Doporučujeme

Články odjinud