Kdyby se objevila opravdu nová VR6 v Golfu, to by to byla (pro mě) zpráva roku! :-D
VR6 1.2 TSI :-D
Hlupák se pozná... asi tí nekdo nedavno natrhnul prdel s autem VW group s malým motorem, co? Nebo z čeho ten komplex?
No, hlupák se pozná hlavně podle toho, že nerozezná recesi....;-)
s 1.2TSI natrhneš prdel tak maximálně haťapce a možná tomu přiteplenému 1,6TDI..
to možná jo, ale ta 1.6 TDI tě předjete až budeš stát na pumpě :-) :-) :-)A teď to náhodou myslím vážně. Zatímco s Superbem 2.0/103kW TDI CR dáš trasu MB-WOB (necelých 500km) na jednu nádrž, s tím, že jedeš furt plnej když to jde, s max. okamžitou spotřebou 12l/100km a max rychlostí ca. 210km/h (průměr spotřeba kolem 10l/100km a prům. rychlost včetně ČR ca. 145km/h. Tak s 2.0/147kW TSI (ale i s 1.8TSI) jedeš max. o 20-30km/h víc (v průměru tak o 5km/h, kvůli provozu), zato okamžitá spotřeba se vyhoupne přes 25L/100km a průměrná jde k 18L/100km.Ale za ten čas co strávíš na pumpě tě dojedu a předjedu :-)
:-D:-D:-DTakže dieselový Superb může jet pořád na maximálce, zatímco benzínový nemůže, protože provoz ? B-]Koukám, že z toho srovnání někomu duní v palici :-DMožná ty benzínové Superby brzdí ti s dieselem :-DKam se hrabe Dikobraz na některé zdejší příspěvky B-]
mám dlouhodobou spotřebu okolo 7,5 litru na 100, jezdím rychle, 50:50 dálnice a hlavní tahy I. třídy. Kdybych chtěl, dostanu se bez potíží na 5,5-6 litru, za cenu toho, že omezím dynamiku a trochu maximálku - to mám vyzkoušeno). Dvoulitrový ropák 103kW CR, váha pohotovostní 1,7 tuny.Proti tomu je 1,6TDI udušený a špatně zpřevodovaný šnek, pravda, se spotřebou okolo 4 litrů. Ale i ta prastará 1,9TDI PD 77kW prostě jezdila líp, i když to taky nebyla žádná sláva.
...jedna-deviatka mala samozrejme iny prejav, jednak za to moze ine vstrekovanie, dalej ma vacsi objem a nakoniec nie je tak debilne obmedzena eurozlodejskym bruselom. Ja som mal moznost sa povozit v oktavke 1.6TDi (mala nieco okolo 8.000km) a mozem povedat ze ta 77kW sla o nieco lepsie pricom spotreba ta ista. Motor 1.6TDi potrebuje skratka este vyzriet, je znamou praxou z VW ze prva generacia novych motorov a prve dva vyrobne roky kazdeho modelu su jednou velkou hromadou nedorobkov a naslednych technickych zmien, testovanych na zakaznikoch (prva generacia TSi je toho jasnym dokazom, ale mohli by sme pokojne odstrelit aj ten 103kW diesel a takto by sa dalo pokracovat dalej).Skratka pri VW plati: pockat, nech to Helmut otestuje sam na sebe, nasinec v nasich zapadom vydrancovanych koloniach si musi setsakra dobre rozmysliet do coho vrazi pretoze na druhe auto uz mat nebude.
To je absulutní nesmysl. Maximální spotřeba u mojí 6-ti rychlostní 1.8 TFSI při hmotnosti 1,4 tuny a okamžité rychlosti 220km/h je 14 litrů. Na trase Praha Mnichov při jízdě na krev a průměrné rychlosti 135km/h je to 12 litrů. Stačí ale ubrat a míň brzdit a při rychlostním průměru 120km/h je to jen 9 litrů.
Děkuji za tvoji psychoanalýzu. Nicméně jezdím autem z VW group s velkým turbonaftomotorem co má lepší motor ve stěračích :-):-* mi (_!_)
Že ti mam políbit? :D Nemusiš nám řikat co děláš doma s kamarádama... tady jseš na foru o autech :-)
Ty sis toho fakt všimnul? A já myslel, že to tady pokládáš za psychologickou poradnu :D
No, když může být v f1 šestiválec 1,6mpi, tak proč ne.:-D
Nikde v článku nevidím zmínku o tom, že ten třílitr bude TSI.Už tu vidím ten flame, že jedině atmosféru :-)
Preplnany zrejme bude, staci sa pozriet do coho sa to ma montovat. Do sterilneho auta sterilny motor.
Může být atmosférický jako je 3,2fsi nebo 3,6fsi, ale může tam být i turbo. Podobně jako to bylo na motoru 5,2fsi (320kw) nebo 5,2tfsi(426kw).
To by mohlo být zajímavé. Vzpomínám si na Golfy s VR6 první generace lehké auto s výkonným motorem - vlk v rouše beránčím.
Souhlas. Totéž v Sharanu VR6 dokud ho nezabili šíleným čtyřstupňovým automatem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.