Volkswagen Twin-Up! s hybridním ústrojím z XL1 se stává skutečností

5 komentářů

Jozef Kostelansky
13. listopadu • 12:43

Vyzerá to tak, že do Up bude treba tankovať len pri pravidelných servisných prehliadkách :-)).

broom
12. listopadu • 8:30

Mě by to do práce stačilo.Ale bez těch baterek.Jen tu naftu. Ty baterie to opět prodraží a stane se to neprodejné.

Antiautomat
12. listopadu • 8:56

1oo % suhlas, presne toto ma napadlo, s tym mini dieselom by to bolo uplne fajn, v takomto miniauticku ma maly motor zmysel. No ale aby sme sa neradovali predcasne a aby sa o nebodaj nestalo aj rozumne dostupne (vyhodit za to tie sialene sumy za nic, co ma s rozumom do cinenia nepovazujem), oni to takto kktne eko-zhovadia. Co je viac ekologicke? Vyrobit miniauticko s malym motorom, ktory by si mohli kupit siroke masy alebo to takto doslova doj.bat a tych par predanych kusov stravi 99% zivota ako staticky exponat ako ako 'imidz' podporujuci (skor destruujuci) prostriedok?
Ach jaj kde sme to zase...3-[3-[3-[

Tom
12. listopadu • 8:45

To jako že by to na jednu nádrž mělo ujet 3.000 km ? :-) To je dobrý :-D

Vana666
12. listopadu • 11:00

Taky si říkám že na městské auto ten dojezd zbytečně předimenzovali a bohatě by stačila třeba pětilitrová nádrž.
Ovšem může to být taky úplně jinak, například že nám neskutečně lžou :-D

Doporučujeme

Články odjinud