Volkswagen Transporter T5 zajel rekord Nordshleife časem 9:57

Firmou Revo (SRG) upravená dodávka VW Transporter se stala nejrychlejším užitkovým vozem, jaký se dosud prohnal Severní smyčkou německé trati Nürburgring.
Volkswagen Transporter T5 zajel rekord Nordshleife časem 9:57

Pokud chcete jezdit na Nürburgringu rekordy, nebudete to mít vůbec snadné, protože konkurence je tam mezi osobními a sportovními vozy docela těsná. Možností vyniknout jsou jiné kategorie. V březnu tak drtil Severní smyčku pick-up Ford F-150 SVT Raptor, zatímco nyní ji ovládla upravená dodávka Volkswagen Transporter T5. Vůz upravený na vozy Volkswagen specializovanou ladičskou firmou Revo (SRG) zajel Smyčku časem 9:57, čímž překonal dosud platný rekord Sabine Schmitz, jež před třemi lety za volantem Fordu Transit na této trati dosáhla času 10:08.

Volkswagen Transporter T5 od ABT: pro vzhled i výkon

Volkswagen Transporter T5 od ABT: pro vzhled i výkon

Rekordní dodávka Volkswagen Transporter vychází z aktuální generace T5 s vznětovým motorem 2,0 TwinTurbo. Tento agregát prošel u firmy Revo standardní posilovací kúrou zahrnující především nový program řídicí jednotky, upravené sání i výfuk a přepracovaný podvozek opatřený pružicími sadami Bilstein. Vůz měl v době rekordu najeto již bezmála 130 000 km a jeho motor dosahoval výkonu okolo 223 koní (164 kW).

Průběh rekordní jízdy tohoto vozu můžete sledovat na více než 10 min. dlouhém videu.   
 

 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků