Volkswagen Transporter T5 by Hartmann: další tuning pro dodávku

A máme tu další ladění pro užitkový automobil Volkswagen Transporter T5, tentokrát pochází z dílny firmy Hartmann.

Ladit užitková auta na první pohled nedává příliš smysl. Na druhou stranu řada z nich nese firemní polepy, takže jejich tuning může zaujmout a třeba instalatérovi potenciálně přinést zakázky, což je v pořádku. A u Hartmannu se v poslední době soustředí právě na přestavby a vylepšování užitkových aut, z poslední doby si vzpomeneme třeba na velký Mercedes-Benz Sprinter SP5 či kompakty Mercedes-Benz Citan MetroStream/MetroProtect, tedy Renault Kangoo s trojcípou hvězdou na kapotě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Transporter T5 v čerstvé úpravě Hartmann vychází ze spolupráce s firmou Vansports

Nyní pro vás máme upravený Volkswagen Transporter T5, který vychází z aktuálního sériového provedení, jež vzniklo faceliftem v roce 2009. Již před rokem jsme vám podrobně představili Transporter T5 vylepšený u firmy ABT, který můžete srovnat s poněkud extravagantní konverzí VW Transporter MR Car Design. Tentokrát s tímto tématem přichází společnost Hartmann.

Volkswagen T5 facelift: malá velká revoluce

Volkswagen T5 facelift: malá velká revoluce

Její představitelé na ladění páté generace Transporteru spolupracovali s firmou Vansports a zapracovali především na „chiptuningu“ vznětových motorů. Verze 2,0 TDI se standardním výkonem 140 koní (103 kW) a točivým momentem 340 Nm díky tomu mírně posílí na 166 koní (122 kW), resp. 395 Nm. Podobný zásah je připraven také pro dvojnásobně foukanou variantu 2,0 BiTDI, jež vynikne hodnotami 212 koní (156 kW) a 460 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Úprav Hartmannu si ale všimneme také hned od prvního pohledu. Patří mezi ně hlavně upravený přední nárazník, prahové obklady a nástavec zadního nárazníku, jenž na své pravé straně hostí pár chromovaných koncovek výfuku s průměrem 80 mm. Interiér má vynikat především novými koberečky, hliníkovými obklady obou pedálů (vůz na snímcích má automatickou převodovku) a leštěnými dekoračními lištami na prazích.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy se dotkly také interiéru

K jistému zlepšení jízdních vlastností mohou přispět dvacetipalcové lité ráfky VEST-3 obouvající nízkoprofilové pneumatiky o rozměru 275/35 a snížený podvozek s tužším pérováním. Ovšem žádný extrém typu výše zmíněného Transporteru MR Car Design vás děsit nemusí…

bazar

Renault Grand Scenic 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 43 752 km
Cena: 330 000 Kč
Renault Fluence 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 85 652 km
Cena: 170 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 183 281 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 75 153 km
Cena: 97 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků