Vie mi niekto povedať, prečo VW opúšťa svoj 1,9 TDI a presedlal na 2,0 TDI? Je to tiež PD?
Nekde jsem slysel, ze se VW konecne odhodlalo ke Common Railum, takze jestli tohle nahodou neni prvni vytvor.
Tiež som nad tým rozmýšlal, ale prejsť od špičkovej technológie PD ku Common Railu mi pripadá ako krok späť. Pokiaľ sa samozrejme neukázalo, že Commonm Rail má väčší vývojový potenciál.
Chcelo by to nejaké zasvetené vysvetlenie.
Ja si myslim, ze PD neni az zase takova spicka a CR je myslim jednodussi koncepce, ale netusim.
CR by měl mít teoreticky klidnější chod, PD lepší využití energie (tj. lepší poměr výkon / spotřeba).
PD je technicky komplikovanější. Nejsem odborník, ale myslím si, že jelikož je VW jediný, kdo používá PD, bude CR představovat asi lepší kompromis různých vlastností a výrobní ceny.
I vzhledem k výrobním objemům. Stejně všechny automobilky používají stejné subdodavatele a jestli Bosh prodává vstřikovací čerpadla na PD jenom VW (byť celému koncernu), není tam asi takový prostor pro pokles jejich ceny.
Jo, a abych nezapomněl - PD je špička v točivém momentu.
a v hlučnosti...
Mně se teda líbí Golf 1,9 TDI 110kW, za 750KKč to je myslim dobra volba, ne? Kompromis mezi velmi úspornou, a skoro sportovní kárkou uatím mám 66Kw
teď si hraju s http://vag.ec.cz ty auta jsou dnrd docela chytrý
Jdi s tou svoji reklamnou do haje. Otravujes s tim i na www.auto.cz
Teda ten design? myslíte, že si to dělali sami nebo jim někdo pomáhal. To i můj 5-ti letý syn namaluje hezčí autíčko. A to, že ze zákazníků dělají blbce, to je tzv. VW marketing.
Zda se, ze ale svuj VW Marketing delaji vyborne, protoze ze zcela jiste najde dost takovych, kteri si to koupi.
Jistě že si to koupí hodně lidí,.......na světě je přece dost lidí kteří "naletí" a ani o tom třeba nevědí... Na druhou stranu to budou asi lidi, kterým to až tak nevadí nebo neví co s penězi. Že je VW hodně drahý (spíše předražený) to se všeobecně ví. Např. na Sharana, Passata apod. se nabízejí slevy až 100 tis. Kč, aby se vůbec prodaly. V tom případě to už bude dobrá koupě (myšleno po té slevě). Pokud se někomu Touran líbí, doporučuji počkat do ledna, pak budou určitě slevy, odhaduji tak 40 - 60 tis.,
Ale jinak je to designovy skvost, co, panove? Ve srovnani s Xsarou Picasem, novym Scenicem je Touran fak hnus fialovej... Jo a FSI neni taky zadny zazrak. Videl jsem test v AutoBildu (jiz pred delsim casem) kde byl Golf 1.6 (tusim ze 77kw) proti 1.6 FSI 81kW. Cenovy skok sileny, rozdil jak ve zrychleni, pruznosti, tak ve spotrebe minimalni.
To chceš jako říct, že francouzké auto jsou pěkné.... Jenom se na ně podívám a je mi blbě!! Ze vzdálenosti větší něž 2m nejde poznat kde je předek a kde zadek. A to co teď předvádí Rencek a Citroš ... FUJ. A Pažou je už začíná taky dohánět.
VW je teď jedna z mála automobilek, která se naštěstí ještě drží "klasické" koncepce auta. Dokonce už ji Japonci přišli k rozumu a začínají zase dělat normální auta.
Oni chcou 50.600,- Kč (rozuměj 668.800-618.200) za FSI ?!!! Přitom rozdíl pouhých 13 koní......, VW si dělá ze zákazníků dojné krávy.... , že se nestydí ! Vím samozřejměm, že je to nová technologie, úspornějsší a výkonnější, ale takový rodíl je přeci jenom moc, co vy na to ?
Jaroušku, ono to není o 13 koních ale o jiném motoru. Přesto ale mám-li mluvit za sebe, já bych do Touranu, Touaregu, Mazdy 6 a dalších nových aut neinvestoval. Ať je vývoj sebedokonalejší, testy rozsáhlé a všechno kolem pečlivé a záruční podmínky seriozní, nikdy není nový model dotažený úplně do konce. Tak razím zásadu že si ho mají napřed vyzkoušet ti co musí mít novinku za každou cenu. To platí i o FSI. Já si raději dva roky počkám. Bez ohledu na značku a obor.
Jo, souhlasím že to není jen o 13 koních......, sám jsem přece psal (pokud jsi to četl), že vím že je to nová technologie... Jen v podstatě narážím na velký cenový rozdíl.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.