Volkswagen Touran přijel do ČR: motory, výbava, ceny

Na český trh konečně dorazil velkoprostorový Volkswagen Touran. Svou premiéru si odbyl před několika týdny v Ženevě. Jedná se o první karosářskou variantu nového Golfu páté generace, který spatří světlo světa v září na frankfurtském autosalonu.

Volkswagen Touran měří na délku 4390 mm, na šířku 1794 a na výšku 1652 mm. Svými rozměry nabízí zejména prostorný interiér s vysokou dávkou variability. Touran může být jak pětimístným, tak sedmimístným MPV. Základní provedení nabízí zavazadlový prostor o objemu 695 litrů. Vyjmutím všech sedadel se lze dostat až na 1989 litrů.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Design Touranu nepřináší nic nového, je německy usedlý a konzervativní. Stejně působí i strohý interiér.

Tip: více informací o Volkswagenu Touran

Touran se na český trh dodává se čtveřicí agregátů. Základní motorizační variantou je benzínový čtyřválec 1.6 (75 kW/102 k), dalším motorem je modernější 1.6 FSI s přímým vstřikem paliva (85 kW/115 k). Pro úsporné řidiče jsou připraveny dva turbodiesely, a to 1.9 TDI (74 kW/100 k) a 2.0 TDI (100 kW/136 k).

Vůz se nabízí ve třech stupních výbavy (Základní model, Trendline a Highline). Již součástí standardní výbavy jsou přední, boční a hlavové airbagy, systémy ABS, ESP, EDS a ASR, centrální zamykání, elektrické ovládání oken vpředu, rádio s CD přehrávačem, posilovač řízení atd.

Cena základního modelu (1.6/75 kW) začíná na částce 599 000 Kč. Jedná se o mimořádnou nabídku u příležitosti uvedení nového modelu na trh. Ostatní ceny (včetně DPH) naleznete v následující tabulce. Další informace přineseme v jednom z příštích vydání, kdy vám Volkswagen Touran podrobně představíme.

Model Výkon kW/k Převodovka Základní Trendline Highline
1.6  75 kW/102 k 6stupňová 618 200 659 000

1.6 FSI 85 kW/115 k 6stupňová  668 800 709 600  803 400
1.9 TDI 74 kW/100 k 6stupňová 706 500 747 300  841 100
2.0 TDI 100 kW/136 k 6stupňová 

-

806 800  900 600

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 53 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků