Volkswagen Touran přijel do ČR: motory, výbava, ceny

Na český trh konečně dorazil velkoprostorový Volkswagen Touran. Svou premiéru si odbyl před několika týdny v Ženevě. Jedná se o první karosářskou variantu nového Golfu páté generace, který spatří světlo světa v září na frankfurtském autosalonu.

Volkswagen Touran měří na délku 4390 mm, na šířku 1794 a na výšku 1652 mm. Svými rozměry nabízí zejména prostorný interiér s vysokou dávkou variability. Touran může být jak pětimístným, tak sedmimístným MPV. Základní provedení nabízí zavazadlový prostor o objemu 695 litrů. Vyjmutím všech sedadel se lze dostat až na 1989 litrů.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Design Touranu nepřináší nic nového, je německy usedlý a konzervativní. Stejně působí i strohý interiér.

Tip: více informací o Volkswagenu Touran

Touran se na český trh dodává se čtveřicí agregátů. Základní motorizační variantou je benzínový čtyřválec 1.6 (75 kW/102 k), dalším motorem je modernější 1.6 FSI s přímým vstřikem paliva (85 kW/115 k). Pro úsporné řidiče jsou připraveny dva turbodiesely, a to 1.9 TDI (74 kW/100 k) a 2.0 TDI (100 kW/136 k).

Vůz se nabízí ve třech stupních výbavy (Základní model, Trendline a Highline). Již součástí standardní výbavy jsou přední, boční a hlavové airbagy, systémy ABS, ESP, EDS a ASR, centrální zamykání, elektrické ovládání oken vpředu, rádio s CD přehrávačem, posilovač řízení atd.

Cena základního modelu (1.6/75 kW) začíná na částce 599 000 Kč. Jedná se o mimořádnou nabídku u příležitosti uvedení nového modelu na trh. Ostatní ceny (včetně DPH) naleznete v následující tabulce. Další informace přineseme v jednom z příštích vydání, kdy vám Volkswagen Touran podrobně představíme.

Model Výkon kW/k Převodovka Základní Trendline Highline
1.6  75 kW/102 k 6stupňová 618 200 659 000

1.6 FSI 85 kW/115 k 6stupňová  668 800 709 600  803 400
1.9 TDI 74 kW/100 k 6stupňová 706 500 747 300  841 100
2.0 TDI 100 kW/136 k 6stupňová 

-

806 800  900 600

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků