Volkswagen Touran: nižší cena, lepší výbava

Volkswagen snižuje cenu všech modelů Touran o 24 tisíc korun a současně přidává do všech modelů klimatizaci. Po úpravě cen začíná cena Touranu pod hranicí 600 tisíc korun – základní model řady Touran Conceptline, poháněný zážehovým motorem 1.6/75 kW (102 k) se prodává již za 599 300 Kč.

V sériové výbavě tohoto modelu jsou přitom všechny důležité prvky, jako jsou např.: čelní, boční a průběžné hlavové airbagy, aktivní opěrky hlav u předních sedadel, systémy ESP, ABS, EDS a ASR, dálkově ovládané centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken a zpětných zrcátek, posilovač Servotronic s proměnným účinkem, autorádio RCD s CD přehrávačem, tempomat, nastavitelný volant nebo výškově nastavitelná obě přední sedadla. Novinkou sériové výbavy této verze je klimatizace Climatic s poloautomatickou regulací.

Poloautomatickou klimatizaci má standardně také o stupeň vyšší verze Trendline, nejvyšší provedení Highline se chlubí plně automatickou klimatizací Climatronic.

Pro Touran Conceptline jsou připraveny dva motory: Zážehová šestnáctistovka  o výkonu 75 kW/102 k, která je propojená s manuální pětistupňovou převodovkou, a hospodárný turbodiesel 1.9 TDI o výkonu 77 kW/105 k. Ten je standardně propojený s manuální šestistupňovou převodovkou, zájemci však mohou volit i inovativní dvouspojkovou automatickou převodovku DSG.

Pro modely ve stupních výbavy Trendline a Highline jsou navíc k dispozici moderní zážehové motory s přímým vstřikováním benzinu do válců 1.6 FSI (85 kW/115 k) a 2.0 FSI (110 kW/150 k) a silný turbodiesel 2.0 TDI o výkonu 103 kW/140 k. S tímto agregátem Touran jede až 200 km/h, z 0 na 100 km/h zrychluje za 10,2 s a přitom jeho průměrná spotřeba činí jen 6,1 l nafty na 100 km jízdy. Všechny motory splňují emisní normu EU4.

Velkou výhodou modelů Touran je také možnost jejich přestavby na vůz kategorie N1, která umožňuje odpočet DPH.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků