Volkswagen Touran: nižší cena, lepší výbava

Volkswagen snižuje cenu všech modelů Touran o 24 tisíc korun a současně přidává do všech modelů klimatizaci. Po úpravě cen začíná cena Touranu pod hranicí 600 tisíc korun – základní model řady Touran Conceptline, poháněný zážehovým motorem 1.6/75 kW (102 k) se prodává již za 599 300 Kč.

V sériové výbavě tohoto modelu jsou přitom všechny důležité prvky, jako jsou např.: čelní, boční a průběžné hlavové airbagy, aktivní opěrky hlav u předních sedadel, systémy ESP, ABS, EDS a ASR, dálkově ovládané centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken a zpětných zrcátek, posilovač Servotronic s proměnným účinkem, autorádio RCD s CD přehrávačem, tempomat, nastavitelný volant nebo výškově nastavitelná obě přední sedadla. Novinkou sériové výbavy této verze je klimatizace Climatic s poloautomatickou regulací.

Poloautomatickou klimatizaci má standardně také o stupeň vyšší verze Trendline, nejvyšší provedení Highline se chlubí plně automatickou klimatizací Climatronic.

Pro Touran Conceptline jsou připraveny dva motory: Zážehová šestnáctistovka  o výkonu 75 kW/102 k, která je propojená s manuální pětistupňovou převodovkou, a hospodárný turbodiesel 1.9 TDI o výkonu 77 kW/105 k. Ten je standardně propojený s manuální šestistupňovou převodovkou, zájemci však mohou volit i inovativní dvouspojkovou automatickou převodovku DSG.

Pro modely ve stupních výbavy Trendline a Highline jsou navíc k dispozici moderní zážehové motory s přímým vstřikováním benzinu do válců 1.6 FSI (85 kW/115 k) a 2.0 FSI (110 kW/150 k) a silný turbodiesel 2.0 TDI o výkonu 103 kW/140 k. S tímto agregátem Touran jede až 200 km/h, z 0 na 100 km/h zrychluje za 10,2 s a přitom jeho průměrná spotřeba činí jen 6,1 l nafty na 100 km jízdy. Všechny motory splňují emisní normu EU4.

Velkou výhodou modelů Touran je také možnost jejich přestavby na vůz kategorie N1, která umožňuje odpočet DPH.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků