Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizace 1.8 TSI a 2.0 TDI

Oba motory plní emisní normu Euro 6, diesel používá k dočištění emisí ještě selektivní katalytickou redukci AdBlue. Spolu s novými motory přichází ještě designový paket Milano.
Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizace 1.8 TSI a 2.0 TDI

MPV Volkswagen Touran rozšiřuje nabídku motorů o dvě nové vrcholné motorizace. Pro zájemce o silný benzínový motor se pod kapotu nastěhoval přeplňovaný čtyřválec 1.8 TSI o výkonu 132 kW (180 k) a točivém momentu 250 Nm v 1250 až 5000 ot./min. Je standardně spojen se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Fanoušci nafty si nyní mohou objednat nejsilnější diesel. Motor 2.0 TDI posílil až na 140 kW (190 k) a jeho nejvyšší točivý moment dosahuje na 400 Nm v 1750 až 3000 ot./min. Tento diesel má standardně šestistupňový automat DSG. Na českém trhu tato motorizace začíná na ceně 749 900 korun.

Test Volkswagen Touran 2.0 TDI: Golf pro sedm

Test Volkswagen Touran 2.0 TDI: Golf pro sedm

Kombinovaná spotřeba nejsilnějšího dieselu je 4,6 - 4,8 litru na 100 km a VW Touran se s ním rozjede z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy. Nejvyšší rychlost je 220 km/h. Benzínový Touran 1.8 TSI umí „jen“ 218 km/h, na 100 km/h akceleruje za 8,3 sekundy a jeho kombinovaná spotřeba je 6,1 - 6,2 l/100 km podle použitých pneumatik.

Oba motory plní emisní normu Euro 6, diesel používá k dočištění emisí ještě selektivní katalytickou redukci AdBlue. Spolu s novými motory přichází ještě designový paket Milano. Ten obsahuje částečně kožené sedačky Nappa, ambientní osvětlení a dekorační lišty v černém provedení pianového laku.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků