Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizace 1.8 TSI a 2.0 TDI

Oba motory plní emisní normu Euro 6, diesel používá k dočištění emisí ještě selektivní katalytickou redukci AdBlue. Spolu s novými motory přichází ještě designový paket Milano.
Volkswagen Touran dostal nové vrcholné motorizace 1.8 TSI a 2.0 TDI

MPV Volkswagen Touran rozšiřuje nabídku motorů o dvě nové vrcholné motorizace. Pro zájemce o silný benzínový motor se pod kapotu nastěhoval přeplňovaný čtyřválec 1.8 TSI o výkonu 132 kW (180 k) a točivém momentu 250 Nm v 1250 až 5000 ot./min. Je standardně spojen se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Fanoušci nafty si nyní mohou objednat nejsilnější diesel. Motor 2.0 TDI posílil až na 140 kW (190 k) a jeho nejvyšší točivý moment dosahuje na 400 Nm v 1750 až 3000 ot./min. Tento diesel má standardně šestistupňový automat DSG. Na českém trhu tato motorizace začíná na ceně 749 900 korun.

Test Volkswagen Touran 2.0 TDI: Golf pro sedm

Test Volkswagen Touran 2.0 TDI: Golf pro sedm

Kombinovaná spotřeba nejsilnějšího dieselu je 4,6 - 4,8 litru na 100 km a VW Touran se s ním rozjede z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy. Nejvyšší rychlost je 220 km/h. Benzínový Touran 1.8 TSI umí „jen“ 218 km/h, na 100 km/h akceleruje za 8,3 sekundy a jeho kombinovaná spotřeba je 6,1 - 6,2 l/100 km podle použitých pneumatik.

Oba motory plní emisní normu Euro 6, diesel používá k dočištění emisí ještě selektivní katalytickou redukci AdBlue. Spolu s novými motory přichází ještě designový paket Milano. Ten obsahuje částečně kožené sedačky Nappa, ambientní osvětlení a dekorační lišty v černém provedení pianového laku.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků