Nadherne auto, skoda ze nan asi nikdy nebudem mat :-(
I autor dělá v češtině chybu a němel by, já sám to znám ze své zkušensoti, ale píše se ,,omlazený". ;-):-)
A co slovencina? ;-)
omlouvám se, bezmyšlenkovitě jsem to přelítnul a všiml si toho později, ptal jsem se jednoho slováka, ale ještě neodpověděl, uznávam, že ve slovenštině se to liší. Ale lingvista opravdu nejsem. A slovenských autorů je na českém webu spousta a musim říct, že se hodně snaží přizpůsobit češtině- někdy to je možná až škoda..:-)
Souhlasím. Já mám sice Touran v základní výbavě, pouze automatickou klimu navíc. Verze 1,6 MPi. Také cena byla poloviční. Ale nemohu si ho vynachválit. Prostorné a pohodlné auto, schopné pobrat vše co potřebuji. Velmi dobré jízdní vlastnosti, ovladatelnost a pocit bezpečí. Jezdím za 7 l benzínu. I v základu to má ESP, 6 airbagů apod. Pouze mi chybí palubní počítač a tempomat ale od 2005 je to již v základu takže není co řešit.
Po dlouhém váhání nad příliš konzervativním designem a vysokou cenou jsem nakonec dal přednost Touranu před Zafirou, a to ve verzi Highline 2,0TDI DSG. Je to můj první VW, předtím jsem měl Ford Focus, Renault Scenic, před ním Nissan primera a předtím Toyotu Carina.Touran, dnes již se 110 tisíci km, mě příjemně překvapil jednak absolutní dokonalostí zpracování interiéru, naprosto nesrovnatelnou s japonskými auty i Renaultem, a značně lepší než u Fordu, absolutní absencí jakýchkoliv technických problémů, dalšími velmi příjemnýmy překvapeními jsou převodovka DSG, jízdní vlastnosti a spotřeba nafty, která při běžné jízdě je kolem 5,2l/100km.Jinak řečeno, Touran je sice zejména v mnou vlastněné top verzi velmi drahý - před slevou prodejce 1 160 tis. Kč, na druhou stranu nabízí takovou kvalitu, že vydaných peněz nelituji. neměl jsem nikdy lepší auto.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.