A o cem to svedci? Ze by to treba landcruiser, discovery nebo treba ARO nezvladlo? To tezko. Je to akorat marketing a rozdil je v tom, ze ostatni automobilky se na takovouhle hura-akci proste vysrali.
Je to trapny - radoby vykon, o kterym si masnaci co si kupujou offroady do mesta muzou vypravet na golfu .-) Landcruiser rulez
Slyšeli jste o tom, že Škoda Octavia 2 kombi 2,0TDI 4x4 pokořila Milešovku? Nejvyšší sopka v ČR (833 m) byla dobyta, tento vůz zdolal výšku 723 m !!!
Zas až tak moc haló mi to nepřijde. V Bolívii se jezdí 10 let starými Landcruisery (4.0 V6) běžně do výšek přes 5000m (naše expedice byla dle GPS asi 5m pod 5.000m, ale to jsme zdaleka nejvýše nejeli) a nikdo to jako něco extra nebral. Krajina byla zcela evidentně podobná té popisované - kameny, štěrk, vulkanický písek. Nevím, třeba těch pár set metrů rozdílu je zcela zásadních, ale nemyslím si to.
Pokud jsou ty Landcruisery tak dobrý, proč už zapsaný nejsou v Guinessově knize rekordů?
V Bolívi tohle asi nikdo neřeší... Je pravda, že "Lanďáky" tam jezděj okolo 5tis. docela běžně. V průvodci se psalo dokonce o nejvyšší sjízdný cestě na světě, ale teď si nevzpomenu kde přesně to bylo a jak je to vysoko. Zajímalo by mě jak takovej TDI v 6 tisících spaluje. Mě se tam teda dejchalo dost mizerně
Mně se neptej, třeba těch posledních pár set m je opravdu něco abnormálního, já se pouze pozastavil nad tím, že s obyč starým Landcruiserem jsme v pěti tisících byli a nikdo z toho žádnej "skorodiv" (když je to o tisíc míň než rekord) světa nedělal. Nicméně vzhledem k tomu, že ty Landcruisery byly atmosférické benzíny, věřím tomu, že by TDI jelo lépe. Nicméně v takových podmínkách, jaké byly v Bolívii, se stejně nedalo jezdit rychleji než nějakých 60km/hod a to ještě když byla cesta opravdu velmi dobrá (a nejela s náma manželka řidiče )
a jaký motor měl ten Touareg? traktorový V10TDI?
Ten V10 je fakt dost dobrej, ale někde jsem četl, že všechny Touaregy co jezděj nějaký soutěže v terénu mají upravený motory s obsahem kolem 2,5 - 3,5 l. V tom terénu se prý už ani ten výkon prostě nedá přenést na kola a tuším že tam psaly i o tom že ty menší motory záměrně zvolili kvůli spotřebě a zástavbě.
Ak si tou V10 aspon raz jazdil, prirovnanie "traktorovy" by si urcite nepozil...... Je to asi zatial best naftak, ktory som jazdil.... v interieri sa v podstate ani neda spoznat, ze je to diesel....
Mozno by som sa ale pozastavil na tymi pneu... vyzeraju, ako cestne, urcite by som nepovedal, ze su to pneu do takych podmienok... Z tohto pohladu mi tie fotky teda pripadaju dost podozrivo....
Třeba to auto vytahovali na laně Myslím, že v tak velké výšce, už ten motor nemohl mít kvůli absenci dostatku kyslíku takový výkon.
Tato sopka má ale 6893 m, fakt ji pokořili?
Je asi zcela logicke, ze dal uz asi nevedla cesta, ne? Boze, nechapu, proc jsou nekteri lide v dnesni dobe omezeni a chytaji se kazdeho slova.
No, když víte, že se tam dá jít jen s mačkama a skoro tam vypustíte duši, tak vás prostě zaujme, že tu sopku někdo pokořil autem.Nehledě k těm rádoby vrcholovým fotkám. A do zhruba 5 km se tam jezdí auty normálně. Dovedu si představit, že tam hrdinní němci měli i kyslíkové flašky. Ještě mohli napsat, že celou dobu měli spotřebu 4,5l nafty.
V tiskové zprávě se skutečně uvádí, že expedice používala dodatečný kyslík... Jinak tu formulaci o zdolání jsem změnil, byla skutečně zavádějící.
mily zlaty, kdyz nekdo napise "zdolal jsem sopku" tak beru, ze je na vrcholu, opravdu neberu za zdolani 800metru pod vrcholem. Je to demagogie a vytvari dojem, ze byli nahore a tady je zakopany pes...
Sopka nemá nejvyšší vrchol,ale prohluben.Já sem byl na sopce v Itálii,a taky se nedalo jít nejvýš,protože tam to čudilo,nejvíce by mě zajímalo jaký to mělo motor,jestli upravený nebo serie.Slováci sou dobří.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.