Volkswagen Touareg W12: stovka pod 6 s (nové foto)

51 komentářů

Lada
29. září • 14:49

Docela zajímavé je že Phaeton W12 dá stovku za 6.1 a těžší a větší Toareg o 0.2s rychleji. Asi to bude tím že v Phaetonu je pouze 310Kw verze, Ale stejně

Petr Broža
29. září • 18:38

Touareg je totiž lehčí než Phaeton...

Lada
29. září • 21:26

Omyl. Při stejnym motoru je Phaeton o skoro 160Kg lehčí

Petr Broža
29. září • 22:48

Koukám na čísla a obě auta jsou plus minus těžká stejně. Rozdíl ve zrychlení může být dát větším odporem vzduchu, jiným zpřevodováním apod.

Lada
29. září • 21:23

Při stejnym motoru je Phaeton pouze o 61Kg težší, ale jak mi vysvětlíte že Phaeton V10TDI zrychlí na sto za 6.9s a Toareg V10TDI ta 7.8s?

huhu
28. září • 23:46

Isiel som na touaregu V10tdi,ale ta W12,to bude raketa????

tom
25. září • 17:38

Nechápu, že se na každý diskusi musí objevit Ace2 a sdělovat ty svoje moudra.Přitom už je tu všem jenom pro smích.Jediný co vlastní je ten stařičkej Cadillac, kterej lze sehnat okolo 100k v každym druhym pražskym bazaru. Toho předjede kdykoliv i 2,5TDI a ještě si jede v klidku. Ale Ace si furt pinda tu svou a vidí se za volantem "svýho" mercedesu...

Lukke
29. září • 13:22

No já nevím co tu řešíte, ale Ace2 měl v jeho příspěvku naprostou pravdu. Je třeba být trochu objektivní a nežít jen v iluzích, že auto má 300 koní a tedy že to musí letět jako letadlo.

šamil
25. září • 20:27

Nechci se Aceho zastávat, ale i kdyby byl jeho Cadillac ještě stařičtější než jen stařičkej, pořád bude mít mnohonásobně vyšší image, než jakékoli 2,5TDI. A pokud má služební MB, tak je to dle mého stále lepší, než služební MB nemít a jezdit třeba otřískanou fobií SDI.

Emil
25. září • 21:45

Souhlas - ale jaksi odbočujeme od toho touaregu. To jsem jediný kdo ho viděl na vlastní oči v akci ? Je fakt, že jsem ho viděl jen jednou a těžce podcenil......ale to už jsem tady psal.  

Emil
25. září • 18:40

Ale ACE2 to tady normálně napsal, že má Medvěda služebního a že soukromě má staršího Cadillaca. To je jeho věc - já mu jen napsal, že to srovnání s Touragem vypadá z různých aut různě.....Ale jeho auto bych mu takhle hloupě nehanil ..... raději piš k tématu.....o Touaregu jsi nenapsal ani ň  

Jindra
25. září • 18:17

Nějak jsem nepochopil, jak to souvisí s Touaregem.

J2J
24. září • 12:50

Nejak mi uchazi smysl tohohle auta . Neni lepsi si za stejne penize koupit zakladniho Touarega a k tomu treba Nissana 350Z na blbnuti?

Jogurt
24. září • 14:12

No jak se to vezme,  někoho placaté sportáčky neberou a přesto se chce hezky povozit viz např. Cayenne Turbo, Audi RS6, MB E nebo M 55AMG i BMW M5 Touring. Kdysi jsem se krátce povozil v Renaultu Espace Baccara, což byla nadupaná malosérie z 2. generace espacu a byla to zábava jako hrom. A Touareg V10 i Cayenne S jsou taky zábavná vozítka, kdo nevyzkoušel, ví kulový.

 

Stanislav
29. září • 0:02

Pak ale nechápu, proč si kupující tohoto vozu rovnou nekoupí tank a neinstaluje si do něj motor z Boeingu
Jestli to má bejt někam mimo silnici, tak to nemá 4x4, redukce atd. a zahrabe se to stejně rychle jako Matiz
Jestli to má bejt na cesty na dovču do Španěl, tak je to zbytečně nadupaný, celou cestu 200 nikdo nepojede, pokavaď nechce přijít o nervy.
Jestli to má bejt na závodění po dálnici, tak je to zbytečně těžký, ten samej motor by jinde nadělal víc parády.
Nejspíš to nakonec bude pro Ofrouty (viz např. www.dfens.wz.cz) a stejně s tím budou jezdit převážně peroxydky po Praze a zabírat 3+ místa na parkovišti.
A polovinu přepravního prostoru zabere plyšový medvěd a druhou šminky

Jogurt
29. září • 8:29

Právě že to má to kouzlo že to je skoro tank s motorem z Boeingu.

A pokud tě trápí, že v tom jezdí například dáma s melírem a šminkama v kabelce, doporučuji navštívit nejbližšího psychoanalytika, určitě ti uleví po několika málo terapeutických rozhovorech.

Stanislav
29. září • 17:04

Jako že výrobce vypíše prémie (řekněme nádrž nafty zdarma) za každýho rozmačkanýho Matize?
Mě netrápí *kdo* tím jezdí ale *jak* tím jezdí, zařazením do skupiny (kdo) jsem naznačil styl jízdy (jak), mj. to parkování, ale taky bezohledná jízda přes křižovatky ("mám drahý, těžký a bezpečný auto a proto mám přednost, vy socky!"). A nebylo to zdaleka jedinkrát, co peroxydka v obludě předjela kolonu po chodníku a narvala se před rozjetý auto, že to jen tak tak dobrzdilo (typ. v Praze na Miladě).
Na to auto uznávám názor třeba jako "týý vole to je brko", ale hledám nějaký *praktický* důvod, proč to koupit. S tím 2.5TDI bych ještě řek, že by to mohlo tahat karavan, ale ty silnější pls. na co?
A nakonec - mezi peroxydkou a dámou s melírem je rozdíl asi jako mezi koloběžkou z Teleshoppingu a Porsche 911
P.S. psychouša nepotřebuju

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
aaaaaaaaaaa
29. září • 17:16

mezi peroxydkou a damou s melirem a sminkama v kabelce byva vetsinou rozdil prakticky nulovy (a stejne velky rozdil byva i mezi jejich stylama jizdy).

Libor
24. září • 15:48

Moje řeč  občas si zařídím VW Touareg 5,0TDI a kdo to neřídil tak fuckt nepochopí  řídil sem už lecos (S4, S6, M3), měl sem kupé, ale tank s výkonem jak blázen, který ani ve 200km/h neochabuje je úplně o něčem jiném, nehledě na bezpečnost 2,5tunové drožky.

Každopádně VW Touareg rulezzz

J2J
29. září • 10:41

To je sice pekny, ze to na dalnici takhle pekne jede, ale co je to platny, kdyz ti na okreskach v pohode napraska Focus ve dvoulitru

Emil
24. září • 16:09

Je to fakt ďábel na kolech......designově vypadá jako off roady, které se na dálnici rozhýbou do nějakých 185 km/hod a pak se jen těžce probíjejí o nějaký ten kilometr výš......ale tato krabice v těch 185 zrychluje jako by se nic nedělo a my se svými 136 kW ve sportovním kupé jsme jen zírali....přáli jsme mu to, ale fakt překvapil     

Ace2
24. září • 17:44

hmm jako pánové.... asi máme každý jiný náhled na to co je to akcelerace, ale 5.0TDI na těch 200 končí a jestli pak vyvine nějakou vyšší rychlost tak maximálně z kopce nebo na velmi velmi dlouhé rovince a přesto to víc jak 210 nepojede. Vyzkoušeno, každý vykysá mezi 200-210 vic ani ránu, tuto rychlost pak pochopitelně provází obláčky černého dýmu ze všech výfuků. Takže historky o zrychlování od 185 "jako by se nic nedělo" bych si nechal na večer do hospody a ne sem

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Emil
24. září • 17:56

Nevytahuj služebního Medvěda, ale toho svýho Lincolna.....pak se můžeme rozjet za tím Touaregem a uvidíš sám, že fakt zrychluje a hodně rychle i v těch 185.....a že vyhasne na 210 to si nechej zdát.....my za ním zkoušeli jet 220 km/hod - tacho a vona ta holka !!! s automatem jela jak o život.......nebuď zas takovej King !

Ace2
25. září • 0:31

dobrá tak se tedy omlouvám, pochopitelně lžu. Zrychluje to jak dábel. Sorry.

X12345678
25. září • 11:18

Mám téměř dokončený dlouhodobý test Touaregu V10TDI (30 tis. km), jen najít čas to dopsat...

Neprozradím moc dopředu, když řeknu, že jede 225 do dálničních stoupání a 230 ve směru opačném, omezovač zasahuje sice jemně, ale víc než 230 nepovolí. Akcelerace ve 180-200km je skutečně famózní. Nic ovšem není dokonalé, takže i na touaregu se pár much našlo.

Lukke
29. září • 13:18

Akcelerace s V10TDI je famózní? Vždyť mu ujede i Oktávia RS... Jel jsem za Touaregem 5.0TDI asi 4x, vždy to byl nějaký závodník, tak jsme pěkně zajezdili, ale jakmile překročil 200km/h, tak se začal potit a prostě aerodynamika a výha byla zde znát. Takže jak psal Ace, nějaké famózní zrychlování z 200km/h po sešlápnutí plynu si může nechat jen zdát. Další věc je, že pokud za ním v této rychlosti jedu, začne házet na zem brikety... Uznávám, že je to super auto, bezpečný a krásný, ale zase je třeba být trochu objektivní a napsat jak se věci ve zkutečnosti mají.
Ten 12 válec pojede určitě úžasně, ale živit bych ho nechtěl, bohužel. Navíc cena přes 3 miliony... Naprostý nesmysl, za takové auto.

Šumík
29. září • 21:50

Asi nejsem dostatečně informovaný, ale co znamená "házet na zem brikety"?

Mirek
30. září • 14:39

Ahoj, zaráží mě, že někdo, kdo se účastní diskuze o autech na serveru o autech nechápe význam toho, co autor napsal, ale pro tvoji informaci, "házet na zem brikety", no jak to jen co nejjednodušeji vysvětlit.. Představ si toho velkýho a těžkýho Touarega, jak asi ten jeho V10 TDI při týhle rychlosti kouří... Pořád to budou jenom kamna. A myslím, že Touareg je pro snoby (podívejte se schválně za volant, co je to za sympaťáky..). I když se jim celkem povedl a líbí se mi, nejsou v tom žádný emoce, nešel bych do něj.

Libor
30. září • 16:09

Zajímalo by mě, jak můžeš tvrdit, že Touareg ej pro snoby??? znáš někoho kdo ho má??? Já osobně znám 3 lidi a ani jeden z nich není snob  naopak jsou to pilní a úspěšní lidi, takovou debilitu jax napsal už sem tady dlouho nečetl.

Řekni mi jaké auto máš a já ti řeknu co si zač???

VW 5,0TDI Rulezzz

Mirek
30. září • 17:21

Tak asi takhle: Uznávám, že jsem to možná trochu přehnal, určitě neni dobrý házet všechny do jednoho pytle. Já znám jednoho majitele tohoto skvostu (počítal jsem, že ty jich budeš znát tak 15) a na něj ten můj názor sedí jak vyšitej. Pilný a úspěšný je taky, ale jinak je to debil bez vkusu. Asi nemá smysl dál to pitvat, protože já svůj názor nezměním a ty taky, takže bychom nikam nedošli. Nevím, proč se ptáš, co mám za auto. Ujišťuju tě, že o auta se zajímám od malinka, miluju je, kupuju všechny časáky, na ulici mi neunikne nic zajímavýho a mám spoustu kamarádů se super kárama, jezdím na tuningy, na okruh, prostě beru je trochu jinak, ale hlavně je posuzuju NAPROSTO nezaujatě a nemám zatím žádný!! Zeptej se mě na kterýkoliv auto a řeknu ti na něj svůj názor, nehaním Touareg proto, že bych na něj neměl (!), nemám na spoustu aut, která bych rád měl, ale s tím můj názor nesouvisí. Víš, taková X5 toho třeba vyzařuje padesátkrát víc, než Touareg, ale to je jedno, koneckonců, neřekl jsem, že to auto je hnusný, jen na mě působí snobsky a ty lidi uvnitř mi jsou nesympatický, tečka.

Libor
1. října • 10:30

Okay, víš ono se mě to dotklo, nemám rád jak ty říkáš, když neěkdo háže všecky do jednoho rance  .

Měl sem už různé drožky, všecky tedy z VW koncernu (velké slevy pro mě až 15%) snad kromě Toyoty, jinak pokukoval sem i po X5, ale po tom, co sem si to pujčil na víkend, tak . . . . ., to auto má charizma, ale interiér je šit, palubka jak z 80´s, 3,0d ju ale super, o tom pokoj, ale co se týká ovládání a ergonomie interiéru, tak se nemůže konkrétně s VW koncernem vůbec BMW rovnat (snad až na M3, tu sem měl taky na víkend).

Toť vše, měj se gut, Libor

Lada
30. září • 15:10

Možná bych uvěřil že si začoudí při prudkym sešlápnutí plynu, jako to děla většina dieselů, ale že by kouřil permanentně při akceleraci je nesmysl!

na druhou stranu třeba Mazda6 diesel čudí prmanentně při prudký akceleraci.

Ace2
30. září • 15:42

no je vidět, že jsi ještě nikdy nejel 210 za Touaregem.... a nejenom za ním. Při rychlé jízdě kouří více méně všechny TDIčka, stačí když si proženeš libovolného Superba.

_
30. října • 6:52

Dovolím si mírně oponovat, tento jev nastane (podle mých zkušeností) jen v případě, že řidič je prase a stojí na podlaze.

Když jedeš s citem (stejnou rychlostí), vůbec to nehulí a méně to ani když to mám čiplé.

Potvrzeno kontrolním vozem za mnou, coby řidičem upravené 1.9 TDI 150kW.

Samozřejmě při běžném ježdění běžného řidiče, co na to nebere ohled, začudí jakékoliv TDI v určitých režimech.

K výše uvedenému - i do těchto motorů nacpali jakýsi omezovač, rozjede se to stěží na 240 tacho (což je cca 220 real) a víc ani ťuk, prej kdyby tam nebyl omezovač, jde to rozjet na 260-270, no odpojení ABS ... v této rychlosti ...

Lada
29. září • 14:55

Pro tebe 3mil hodně, ale kdo má roční zisk 5 a více mil. Kč, tak proč ne?

Octávka RS mu bohužel nedá (možná na dálnici z kopce prudkýho jak ta sviňa). Vyzkoušeno a to ta moje RSka je chiplá na 205k

Lukke
29. září • 16:17

Zajímavý. Mám auto sériově 204k a to ještě diesel a 5.0TDI ujedu od rychlostí 180km/h o dost... S tou cenou jsem to myslel tak, že bych si za to raději koupil MB-S/BMW7. Ale každý preferuje něco jiného, že.

Lukke
29. září • 13:18

Akcelerace s V10TDI je famózní? Vždyť mu ujede i Oktávia RS... Jel jsem za Touaregem 5.0TDI asi 4x, vždy to byl nějaký závodník, tak jsme pěkně zajezdili, ale jakmile překročil 200km/h, tak se začal potit a prostě aerodynamika a výha byla zde znát. Takže jak psal Ace, nějaké famózní zrychlování z 200km/h po sešlápnutí plynu si může nechat jen zdát. Další věc je, že pokud za ním v této rychlosti jedu, začne házet na zem brikety... Uznávám, že je to super auto, bezpečný a krásný, ale zase je třeba být trochu objektivní a napsat jak se věci ve zkutečnosti mají.
Ten 12 válec pojede určitě úžasně, ale živit bych ho nechtěl, bohužel. Navíc cena přes 3 miliony... Naprostý nesmysl, za takové auto.

Šumík
28. září • 21:35

A kdy to asi bude, už jsem nedočkavej, jelikož se mi Touareg děsně líbí.... Zvlášť s tím motorem V10 TDI....

Emil
25. září • 11:42

Asi nejlepší je svézt se v tom.....pokud je možnost. Já osobně VW neberu - hlavně designově - a možná právě proto jsem byl při svém " přezírání " skutečně překvapen svižností této " krabice ". Jako kdyby se tam aerodynamika neprojevovala......celkem si dovedu představit tento motor v přijatelnějším " body "..... to by asi jelo trochu víc. Nicméně ropa je pro mé podvědomí ještě stále něco neurozeného......já vím !!! já vím !!! ale je to jen můj osobní názor - možná ho za nějakých 5 let možná potichu změním

šamil
25. září • 9:09

To je jasný. Může snad být v ČR něco rychlejšího, než Traktor Drnčí Inside?

Petr
25. září • 10:17

Téčko V10 TDi udělám i se svojú oktávkú 1.4 55 kW

mhplus
25. září • 11:45

To je přesně ten důvod, proč je na našich silnicích tak nebezpečno - vždy se najde nějaký šílenec, který se musí snažit dokázat, že mu to jede líp. Zřejmě to souvisí s malým sebevědomím, které se tito experti snaží vylepšit alespoň na silnici. Freud by nám to možná vysvětlil i trochu jinak...

Petr
25. září • 11:52

To byla samozřejmě ironie. Přišlo mi srandovní, jak někdo může tvrdit, že se 300k diesel nerozjede na 200 km/h.

mhplus
25. září • 12:05

Může a nemusí.... Na valivý a aerodynamický odpor může být klidně i 300k málo.

lubos
29. září • 11:23

Jojo, presne tak.

Emil
24. září • 18:08

Btw - Touareg dle www.volkswagen,cz - udávaná maximálka 225 km/hod....... 

Petr
24. září • 21:03

Má omezení, aby se z tý rychlosti nezhroutil

smart
24. září • 12:18

a nebo nějakého dědu v klobouku

petr
24. září • 8:35

jenom ta cena mě zaráží!

Capricorn
24. září • 9:40

Pěkné to je - to se musí nechat...už jenom do toho posadit nějakou blondýnu

petr
24. září • 10:02

ale ty by si do všeho taky cpal ženský, to nejde já bych tam třeba posadil nějakýho překrásnýho mládence

Doporučujeme

Články odjinud