Volkswagen Touareg W12: stovka pod 6 s (nové foto)

Touareg se v současné době prodává se čtyřmi motory, 2.5 R5 TDI, 5.0 V10 TDI, 3.2 V6 a 4.2 V.8. Brzy se také objeví s motorem 3.0 V6 TDI, který dostane také Phaeton, a rovněž s novým benzínem, dvanáctiválcem W12 o výkonu 330 kW (450 k). Tento motor se zatím nachází jen pod kapotou Audi A8 a Phaetonu. S točivým momentem rovných 600 Nm se Touareg dostane na stovku za 5,9 s a rozjede se až na 250 km/h, kde ho zastaví omezovač. Ve standardu je samozřejmě tiptronic, na manuál se zde nehraje.

Vzhled dvanáctiválcové verze je doplněn 20" litými koly s pneumatikami 275/40 a několika drobnostmi: střešním spoilerem, rozšířenými nasávacími otvory v předním nárazníku a dvěma dvojitými koncovkami výfuku. Koncept dostal barvu „hluboká modř“. Interiér se až na sportovní sedačky čalouněné alcantrou nijak nezměnil; jen tachometr má cejchování až do 320 km/h a prahy jsou hliníkové s nápisem W12. V Německu bude v prodeji od října jen 500 kusů se základní cenou cenu 99 950 eur.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků