Pokud můžu srovnat, potkal jsem se s naftovým desetiválcem na dálnici. Jak všichni píšou, velkou nevýhodou je jeho aerodynamika a šílená hmotnost. Ikdyž má V10 TDI 230 kW (313 koní), byl jsem z něho hodně zklamán. Na dálnici jsem ho dojížděl s 330d (150 kW) jako když dojíždíte se Superbem 2.5 TDI Oktávku 1.9 TDI... Takže výkon není vše a řekl bych, o moc více než uvádí výrobce rychleji nepojede...
Troufnul by jsi si na Phaetona V10??
Nesoudím, když jsem ještě žádného Phaetona na dálnici nepotkal. Není nic jednoduššího to vyzkoušet...
Já jsem Phaetona viděl u Hlavního nádraží, jel do Opletalky. Nejdřív jsem si říkal, co je to za vytuzenej Passat, ale ten zadek vypadal originálně, tak to musel bejt Phaeton. Jinak jsem ho jinde na živo neviděl.
v Brne na Veveri dole skoro u Ceske Phaeton obcas stojiva, je to V10TDI, brutus auto, nez kupovat A8 nebo BMW7, ktere ma "kazdy" tak to radeji tenhle stroj, z obrazku na netu atd. to vypada az moc podobne na passata, ale v realu je to uplne o necem jinem... takze kdo chcete, muzete vyrazit lovit Phejtna na Veveri :) VW moc nemusim, ale tohle je paradni, super, mega limuzina, ale kdyby stala o tu nulu na konci min :)
A proč teda Fejeton prohrává ve všech testech s MB-S, A8 a BMW7?
Já o těchto autech nic nevim, ale když jsem o nich četl v časopisech a bylo tam srovnání, tak to vypadalo takhle.:
1 - Phaeton
2 - A8
3 - S
4 - BMW 7
Ale tu maximalku nemuzete brat vazne, dycky to auto jede vic nez vyrobce uvadi. A porsche to je neco trochu jinyho, ten touareg je delanej spis na kroutak (ten V10 TDI) nez na maximalku, ktera je stejne nekde u 240kmh kdyz se snizi na maximum.
Proc je delanej na kroutak? Ze by s tim nekdo jezdil jako s traktorem???/
No asi nebude mit kroutak neco kolem 750 jen tak pro nic za nic. Je to pro to, aby moh jezdit terenem a vyjizdet kopce v nizkejch otackach aby nepodhrabaval. protoze v terenu je ti nejakejch 5000 otacek (hranice, u ktery nektery benziny dostahujou maxima kroutaku) nepouzitelna. Touareg ma nejvyssi kroutak uz pri 2000 otackach, coz je prakticky uz od rozjezdu....
A on je Touareg jako off-road? Ja myslel ze je to SUV, se kterym si muzes zajezdit maximalne na udrzovany polnacce a i o tom pochybuju - teda pochybuju ze nekdo z majitelu techto vozu by je vzal mimo zpevnene cesty, to auto tu udrzovanou polnacku asi zvladne. Vzdyt to SUVcko urcite nema ani redukce ...Kazdopadne ony ty benzinovy 6ti a 8mi valce netrpi neduhy nizkoobjemovych 4valcu a nabizeji solidni tocivej moment jiz od velice nizkych otacek. Ale do cistokrevnyho off-roadu patri nafta - s tim urcite souhlasim.
Myslim že Toareg a podobný auta zvládnou víc. Dokáže brodit 50cm a to už o něčem svečí. koukni na testy německých časopisu. Jsou tam videa, kde tomu dávaj v terenu jako svině. Redukce má taky a další systémy pomáhající brzdit z kopce na bahně atd.
Uvědom si taky to, že maximální krouták, kterej má V8 nemá V10 ani na volnoběh
Ví se kolik bude maximálka ? Ono ačkoliv by se mohlo zdát že to není smyslupná otázka, tak u SUV je to s maximálkama trochu jinak...
Zatím nevíme; V10 TDI má 225 km/h, 4.2 V8 pak 218 km/h.
jo to je přesně to co jsem si myslel, ať je motor jakýkoliv tak to stejně přes 200 kila nejede, maximálně se to tam v křeči došplhá, holt aerodynamika.... otázkou pak je jestli má nějaký smysl mít v SUV takhle velký motor... když si vezmu tu 4.2 V8 což je jistě kvalitní a kultivovaný motor, co získám navíc s W12.... větší spotřebu, větší zatížení přední nápravy, samozřejmě vyšší hmotnost auta, otázkou pak je jaký motor je kultivovanější zda xtá generace 4.2 či W12 a samozřejmě to nepojede nijak rychleji, alespoň ne o tolik o kolik bude vyšší cena. To je jako s velkýma dieselema... taky iracionální motorizace i když aktuálně lehce módní.
Porsche Cayene Turbo - 450k, Vmax 266km/h. U VW bych předpokládal tradiční omezení na 250km/h.
Posledne jsem si to u Würzburgu chtel rozdat s Cayene a pri mych 220km/h me hladce predjel, takze tech cca 250 bude realnych
Když si dali tu práci ho tam dát, tak určitě věděli že se jim to vrátí.
V A8 dvanáctiválec zlepšuje zrychlení o 1,1 s oproti osmiválci (5,2 vs 6,3 s), spotřebu zhoršuje o dva litry. Rozdíl v hmotnosti je necelých 200 kg.
100Kw musí být přeci někde znát?!?!
Jo, na ceně
V Toaregu má 4.2 V8 o dost nižší výkon než v A8
Je tam rozdíl nějakých 20 kW. Ale jak říká Ace2, proč W12 do SUV, když tam se na sekundy ve zrychlení moc nehraje a 4.2 V8 bohatě stačí takřka komukoliv.
Možná je to tak trochu o pocitech a image. Je to přece jinej pocit mít pod kapotou V12 než pouhých V8...
No kazdopadne ty motory svedci o tim, ze VW je prumerna konfekce a ze nemaj zadnej poradnej motor )
Přesně tak, už jsou jak amíci, když neuměj udělat pořádnej motor, tak zvětšujou kubatůru.
Momichodem co je na tom motoru špatného? Nebo proč tahle mluvíte?
Nechápu, proč tam VW dal přiškrcenou verzi 4.2, když má ještě v A8 3.7 V8 se stejným výkonem.
Podívej se jaké parametry dosahuje s podobným vozem Porsche a jaký tam mají motor.
Ty nepřemýšlíš mozkem, ale patou.
V čem máš problém?
No přeci pro lidi co nevědí co z pěnězma
...a rozdil v cene 2 460 000 kc (4.2 V8) vs. 3 375 000 kc (6.0 W12)...ale W12 ma o neco lepsi vybavu.
v limuzínách je to něco jiného, tam je každý válec dobrý, pokud se jedná o dobré auta a benzínové motory. Já narážel na SUV kde jsou ty výhody více méně žádné, nebo přinejmenším velmi sporné...
Nefungujou vobrázky...
Opravím.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.