Volkswagen Touareg V10 TDI dostal filtr pevných částic

Poté, co filtr pevných částic dostal do standardu Passat 2.0 TDI, Phaeton a Touareg 3.0 TDI, se tato ekologická pomůcka zabydlí i v motoru V10 TDI. Výkon motoru se v Touaregu instalací filtru nezměnil, stále nabízí svých 230 kW a točivý moment 750 Nm. Motor díky filtru nyní splňuje emisní normu Euro 4; až dosud měl pouze trojku. Zdá se, že filtr byl jedinou možností, jak přísný limit splnit. Ostatní motory TDI totiž zvládají Euro 4 i bez filtru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků