Volkswagen Touareg V10 TDI dostal filtr pevných částic

Poté, co filtr pevných částic dostal do standardu Passat 2.0 TDI, Phaeton a Touareg 3.0 TDI, se tato ekologická pomůcka zabydlí i v motoru V10 TDI. Výkon motoru se v Touaregu instalací filtru nezměnil, stále nabízí svých 230 kW a točivý moment 750 Nm. Motor díky filtru nyní splňuje emisní normu Euro 4; až dosud měl pouze trojku. Zdá se, že filtr byl jedinou možností, jak přísný limit splnit. Ostatní motory TDI totiž zvládají Euro 4 i bez filtru.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky