Volkswagen Touareg V10 5.0 TDI: naftový magnát (kompaktní test)

Anndy  |  22. 09. 2003 11:26

Hmm, mohli by ste ho v buducnosti so sestersky porsche porovnat. Podla mna ma porsche krajsi design :)

Odpovědět  |   | 
Mirko  |  22. 09. 2003 11:31

Nepostavi v budoucnu VW take nejake "jednodussi" SUV, rekneme jako BMW X5 a X3, Volvo XC90 a XC70 apod.?  

 

Odpovědět  |   | 
Mato  |  22. 09. 2003 14:49

Uz ho ma v Audi Allroad ...

Odpovědět  |   | 
tuky  |  24. 04. 2004 19:45

Podla mojich zisteni, zatial nic podobne na 100% nehrozi (mozno vyjde nieco z podvozka Golfa - mozno mala Skoda 4x4). Najblizsie je ohlaseny dalsi VW, nieco ako touareg, ale trochu drsnejsi - svetla vyska ma byt 32cm (ako v novom Mercedese G). Skor si myslim,ze ak hladas maly SUV poohliadni sa po Nissane X-Trail 2.5 alebo po Landrovery Freelander (mozno po Discovery - tento rok by mal prist novy aspon sem do USA). (nechapem, preco vsetky auta na vzduchu su take neskutocne drahe ... - vzduch maju iba Range Rover, Touareg, new ML, new G, GST alias R class, Lincoln Navigator a buduce X5 a X7)

Vela zdaru!

 Tuky.

Odpovědět  |   | 
John  |  22. 09. 2003 15:03

Jeho tvar se musí líbit snad každému.

Dyt je to hnusny jak psi lejno! Mne se to teda nelibi ani trochu.

Odpovědět  |   | 
žabička  |  22. 09. 2003 17:17

Je to opravdu hnus. Předek je vyměklej, zadek nudnej a uvnitř má člověk pocity jak v panelákový koupelně. 

Odpovědět  |   | 
Kubas  |  22. 09. 2003 16:28

Tak BMW X5 a Mercedes ML maji dalsiho kolegu. Touraeg opravdu splnuje to, co od techto aut jejich kupci ocekavaji.... Je to silne nabubrele auto, poradna krabice - chybi tomu uz jenom kulomety z oken.... Novym majitelum doporucuji kupovat zasadne v cerne barve, zatmavit skla, sehnat cedulku pro vozickare (aby se nam dobre parkovalo) a koupit nejake pneu s hodne nizkym profilem (do terenu s tim stejne nikdo nepojede...). No a pak uz muzete jezdit jako prasata a tvarit se patricne dulezite... Ale asi je po takovychto autech docela poptavka, kdyz uz je vyrabi i Porsche (coz je naprosta zoufalost...) a chysta se na to i Alfa Romeo. Proste des a vrchol nevkusu - chybi uz jen SUV od RollsRoyce :))))) Nechci nikoho urazet, ale ja jsem normalniho ridice v takovemto aute snad jeste nepotkal...

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  22. 09. 2003 17:15

Vazeny pane, proc by mela byt naprosta zoufalost skutecnost, ze podobny vuz vyrabi Porsche? Pokud automobilka pomoci svych marketingovych pracovniku zjisti, ze by takovy model mohl podporit prodej a image znacky, pak nevim, co je na tom spatneho. Automobilka potrebuje prodavat vozy a vytvaret tak zisk. Pokud vede cesta k zisku (potazmo ke zhodnoceni firemnich akcii) pres novy model a pruzkumy ukazi, ze by mel byt uspesny, pak na uvedeni noveho modelu nevidim nic desneho ani nevkusneho. Ja jsem pri zahranicnich cestach videl mnoho VW Touareg a v nich mnoho normalnich ridicu. Fakt, ze si u nas vuz kupuji predevsim zbohatlici a lide, kteri si potrebuji koupi draheho vozu neco dokazat ani komentovat nebudu. Jsou taci, ale jsem si jist, ze tyto vozy ridi i lide inteligentni, pracoviti a moviti.
Co ja osobne povazuji za hruzu, je vydat 2000 Kc kazdych 700 Km, ale kdo ma na tak drahy vuz, asi ho tato polozka prilis zajimat nebude.
Jinak hodne muziky za hodne penez, ale tak to je.

Odpovědět  |   | 
žabička  |  22. 09. 2003 17:19

Podpořit prodej možná, ale nikoliv image!

Odpovědět  |   | 
Bobby Deerfield  |  19. 03. 2014 22:33

Souhlas.

Odpovědět  |   | 
Kubas  |  22. 09. 2003 18:11

Cau,

jsem velkym fandou znacky Alfa Romeo. Sveho casu razili slogan "at uz si z nasich vozu vyberete kterykoliv, jednim si muzete byt jisti - cuore sportivo" (nebo tak nejak). Znamena to, ze tato znacka vyrabi pouze a vyhradne sportovne strizena (a krasna) auta. Proto tuhle znacku mam rad (a i jeji odpurci pripousteji jeji sportovni image). A ted zacnou vyrabet krabici vazici 2,5 tuny (ma se to tusim jmenovat Camal). Ikdyz to jiste bude mit silny motor a urcite to bude vypadat relativne slusne (urcite lip nez zmineny VW), co je na tom "sportivo"? Proste to nebude prava Alfa, bude to jenom krabice s logem Alfa.... Sve zakazniky si to mozna najde (ikdyz o tom pochybuji), ale posramoti to image znacky. To jako maji zacit vyrabet pick-up, kdyz si to trh bude prat????? A ze se stejna logika da vztahnout na Porsche, to je snad jasne.... Nekdy proste vice znamena mene....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 09. 2003 17:21

A co Volvo XC90? To tam taky patří, ne?

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  03. 01. 2010 19:08

je to vrak!!!! zadřel jsem po měsíci motor vyměnili ho ale až po měsíci a půl tahanic jinak spotřeba cca 16litru nafty!!!!mám zájem o staršího Touarega prosím napište mi na mail zkušenosti a časté závady děkuji

Odpovědět  |   | 
PK  |  22. 09. 2003 20:02

Tak a je to. Další příspěvek, který opravdu stojí za to. Typická česká závistivá povaha se zde ukázala v plné kráse. Člověk až žasne, jak moc se v téhle zemi trestá úspěch. Osobně se netajím tím, že se mi nový Touareg líbí a uvažuji o jeho koupi. A to rozhodně ne z důvodů, které tady popisujete. VW je jednoduše nejlepší offroad/SUV, které je v současnosti na trhu a to jak po stránce funkční, tak i cenové. A jestli tohle nejste schopen pochopit, je mi vás líto a jsem rád, že nesdílím váš zamindrákovaný pohled na svět.

Odpovědět  |   | 
Huf  |  22. 09. 2003 20:47

Ten Touareg V10 TDI je fakt skvost. Jen nevím, proč si myslíš, že má dobrou cenu . Za 2,5M je všechno, jen ne výhodný. DPH už asi taky neodečteš. Velká škoda... Nicméně, jezdil jsem v něm a dynamika, zvuk i celkový pocit z řízení je v kategorii rozhodně na špici. Taky ten automat mě překvapil. Je neobyčejně sportovní. V10 TDI je naprosto ideální pohon nemající u konkurence obdoby (asi taky proto ta cena). Až jednou budu milionář, koupím si ho.

Odpovědět  |   | 
Libor TT  |  14. 02. 2004 11:26

DPH odečteš úplně v poho, ;o), dá se totiž dat na žluté značky a tudíž je to pak užitkový vůz ;o). A JE GUT JAXFIŇA, kdo v něm nejel a nezkusil si co je to 10ti hrnec a krouťák jak lokomotiva, tak tu hněte nesmysly ;o)

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  22. 09. 2003 20:48

A co Volvo XC90? To by také stálo za úvahu, cena podobná, základní motory slušné - pravda, není tu V10 TDI, ale i D5 s autem celkem zahýbá; rozdíl je totiž ve hmotnosti, Touareg je prostě příliš těžký na to, aby mu stačili méně výkonné motory co má Volvo, což se pak ve finále odráží  i na spotřebě.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  22. 09. 2003 21:34

Je to humus, Prasat kombi se zvýšeným podvozkem. Řekl bych, že je to monumentální počin folksvágnu o co nejvěrnější přiblížení se traktorům. Motor i váha vcelku odpovídají...

 

Každopádně by mě ale zajímalo, jak se pozná, že je to nejlepší offroad? Že by firemní prospekt? Rozumně uvažující člověk takovou blbost přece nemůže napsat, přinejmenším vzhledem k váze. A že je cenově super? 2,5 mega za folksvágn? Ty musíš jezdit Phaetonem, jinak fakt nevím...

Odpovědět  |   | 
Z  |  23. 09. 2003 15:10

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  22. 09. 2003 23:47

....VW je jednoduše nejlepší offroad/SUV, které je v současnosti na trhu a to jak po stránce funkční, tak i cenové...

Tak tohle bych se rozhodně tvrdit neodvážil. Už to slovo "nejlepší". Nejlepší kde? Na silnici? V těžkém terénu? Nejlepší SUV pro rodinu? Já vím, VW a některé časopisy, kterým VW platí horentní sumy za inzerci prostě tvrdí, že je "nejvíc nejlepší". Prostě ve všem, vždy a všude.
Já netvrdím, že Touareg je špatné auto. Pouze si myslím, že chvalozpěvy některých lidí (většinou těch co s ním nikdy nejeli a o offroadech vědí houby) a novinářů považuji za přehnané.
Tak třeba vlastnosti v terénu. Jasně, Touareg je prý v terénu úplně nejlepší.... Jenže o tom, jestli je offroad nejlepší nerozhoduje jenom jak si které auto poradí s pár umělými překážkami někde na plácku za hospodou, ale jak si takové auto povede třeba na expedici do Rumunska nebo při každodením nasazení někde u lesní správy. Až nějaký Touareg přijede z několikatýdení epedice těžkým terénem někde v Rumunsku po svých domů, tak třeba změním názor. Zatím v téhle kategorii u mě vede Nissan Patrol, Land Cruiser řady J7 a J8 a s výhradami i Mercedes G. Tohle pořadí potvrzuje jednoznačně praxe. V terénu se Touareg spolehá pouze na elektroniku, což může být pár stovek kilometrů od civilizace hodně ošidné. Mluvit třeba o zkřižitelnosti náprav se u Touarega moc nedá... Jak by bezrámová karosérie zvládla pár náhodných hupsnutí (kterým se občas nevyhnete) také raději nechci vidět.
Vlastnosti Touaregu na silnici jsou určitě dobré, nicméně takové BMW X5 mu určitě zvládne dobře konkurovat a to že v terénu zůstane pozadu většině uživatelů naprosto nevadí. Mimochodem, design je věc subjektivní, ale podle mě je X5 výrazně hezčí a to už nemluvím třeba o takovém Range Roveru, který se designově povedl ještě lépe. Mimochodem, třeba takový Range Rover s motorem 4,4 je pro mě jedním z horkých kandidátů na "king of the offroad". Je, pravda, o něco dražší než Touareg, nicméně ten cenový rozdíl je tu ospravedlnitelný. Vyjadřuji subjektivní pocity, ale třeba vytříbený, "very British" interiér Range Roveru srovnávat s rádoby moderním uspořádáním Touaregu plného tlačítek a svítících kontrolek skoro nejde. Pokud se podíváme na exteriér, tak se na mě nezlobte, ale zatímco Range bych zařadil mezi nejpovedenější auta vůbec, Touareg je podle mě takový divně opuchlý kombík... Na rozdíl od VW se Range Rover nespoléhá jen na elektroniku, ale má třeba i velmi dobrou zkřižitelnost náprav (s ohledem na použité nezávislé zavěšení).
Měl jsem možnost jet s Touaregem i Range Roverem. U mě osobně ale vyhrává jiné auto. Nový Land Crusier s benzínovým motorem 4.0 nabízí za podstatně nižší cenu stejnou průchodnost terénem jako výše jmenovaní, podpořenou klasickou konstrukcí - tuhý rám a tuhá zadní náprava. Velmi dobře fungující elektronika (obdobná jako konkurence - nastavitelný podovozek, protiprokluz, stabilizační systém...) je podpořena dobrým mechanickým základem. Takže až si s tímhle autem odjezdíte pár let v běžném provozu, máte vždy možnost jej upravit a klidně s ním vyrazit nejhorším terénem někam do Transylvánie. Vlastnosti na silnici nejsou o moc horší, při běžném používání tuhou zadní nápravu nepoznáte. Zážehový motor 4.0 je opravdu tichoučký a dokonce o něco lépe odhlučněný než V10 v Touaregu. Hlavně mi tu nikdo netvrďte, že výhodou dieselu v Touaregu je úspornost. Pokud si koupíte auto za tyhle peníze, tak vám ten rozdíl ve spotřebě může být ukradený. Jo ještě, at last but not at least: Bohužel praxe ukazuje, že Touarega si kupují takový lidé, se kterými nechci mít rozhodně nic společného, dokonce ani ne stejné auto...

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  23. 09. 2003 07:43

Clayton ma recht, proste ten Touareg je pouze jen VW. Moji kamaradi maji jiz zminovane Toyoty LC 80 a co ty auta v terenu bez sebemensi namahy dokazou je nepredstavitelne. Zaroven na silnici jezdi pomerne svizne. Takze za tyto penize lze ziskat nepomerne lepsi vuz. Napriklad muj favorit by bylo Porsche Cayenne Turbo, proste srovnavat VW a Porsche nelze.

Odpovědět  |   | 
Peter L  |  23. 09. 2003 10:05

tak tak, porovnávať by sa mali zásadne veci porovnateľné a ja si takisto neviem predstaviť expedíciu do Rumunska, alebo napr. Južnej Ameriky, alebo na Saharu v Touaregovi (možno prvých 300 km ešte áno, než odíde elektronika). V Nissan Patrol, alebo Landcruiser 100 si to predstaviť viem. 

Cieľová skupina pre Touareg  je dosť kontroverzná - na jednej strane top manažéri, ktorým Phaeton, A8, S klasse... pripadá nudné a chcú niečo viac, na druhej strane sú to hlavonožci (holé lebky) s čiernymi sklami a vozíčkarskou nálepkou. Práve kvôli nim by som osobne v tomto prípade radšej volil Volvo.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  23. 09. 2003 14:18

Přesně tak. Ty cílové skupiny jsi vystihl naprosto přesně. Ta první mi nevadí, to je v pořádku - tahle skupina lidí asi ocení i to, že Touarg je pro rodinu mnohem praktičtější než Phaeton. Nicméně ta druhá skupina jsou právě ti lidé, kteří se nejvíc zasloužili o negativní postoj části veřejnosti k řidičům offroadů a SUV.

Odpovědět  |   | 
ace2  |  26. 09. 2003 09:59

No jo no, jenže vážení, na Volvo 90 je čekací lhůta tři čtvrtě roku  a to se pak preference značek velmi rychle změní.

Odpovědět  |   | 
Flipper-Tom  |  16. 10. 2003 16:49

Trochu navážu, takouvouhle (a podobný) krávu plnou elektronickejch hejblat hlásit k offroadům se mi jeví poněkud (hodně) scestný. Ostatně ve zmíněnejch rumunskejch horách (i jinde) jsem byl a mám vážný pochybnosti o použitelnosti takovejchto hovad v danejch terénech :)

pokud někdo chce opravdu offroad tak jedině defender, med G, niva, aro (kdyby se tolik nesralo)
nedávno jsem měl taky pujčenýho HONKRA a to je teda řádnej terenní rodinej kombík (teda pokud vám nevadí že je hnusnej jak prdel a nemá vůbec žádnou výbavu , ale zas stojí necelý mega :)

a vůbec nejlepší offroad je můj žigul (nemůžu se nepochlubit, že jo) http://www.offroadcz.com/am3/asp/clanek.asp?id=huH0Wu0mhu8Q

Odpovědět  |   | 
haf@haf.cz  |  23. 10. 2003 16:23

Jestli nějaké auto vzhledem připomíná křížence traktoru a dodávky, je to právě Range Rover, je mi líto... Nelíbil se mi ani na fotkách, ale v reálu je to ještě podstatně horší.

Tuareg je možná trochu méně efektní, ale daleko elegantnější. Porsche Cayenne jsem viděl žel jenom jednou - a dojem to byl docela silný.

Rover má velice hezký interiér, to uznávám. Je opravdu British, zvláště tedy v bílé kůži. Jenomže s tou bílou kůží bych nejel nejenom do Rumunska, ale ani k babičce na Vysočinu. Rozhodně tedy ne za deště.

Odpovědět  |   | 
Ontro  |  23. 09. 2003 05:38

ty jsi debil?

Odpovědět  |   | 
limach  |  23. 09. 2003 10:50

Nevím, proč by měl být Kubas závistivec. Jen, na základě asi vlastní zkušenosti, vyjádřil podstatu věci. Čest všem poctivcům, kteří si na taková auta vydělají, ale kolik jich asi je? Já mám bohužel podobné zkušenosti jako on a nejen já, jeho ohlas nebyl v podobných diskusích ojedinělý. Do této kategorie bych zařadil ještě další spoustu majitelů úžasných  P(r)assatů od stejné lidové značky, které denně potkávám na silnicích nebo v centrech měst. Bývá jim okolo 20 let, mají spoustu zlatých řetězů a krásné teplákové soupravy. Už se těším, který z nich se na to ozve . P.S.: Myslím si, že nejsem závistivec ani socka!

Odpovědět  |   | 
Kubas  |  23. 09. 2003 16:39

Dik za podporu, aspon vidim, ze nejsem jediny s timhle nazorem. A kdybych chtel nekomu zavidet auto, tak rozhodne nebudu zavidet VW. Cau

Odpovědět  |   | 
Juraj Hudec  |  24. 09. 2003 11:12

hm, VW moze byt dobry SUV, ale kvoli hmotnosti by som ho za najlepsi off-road moc nepasoval. aj ked sa priznanam v Tueregu som nesedel, ale co som jazdil na pieskovych dunach s mercedesom M (co je plus minus kategoria tuaregu), bolo to uuuplne o nicom inom ako ked som sa po tych dunach previezol v mercedes triedy G, dokonca si dokazem povedat ze to bolo nebe a dudy, aj jasne Mko je jednoznacne uplne o niecom inom na dialnici. Ale Tueareg je stale len prerasteny SUV a nie off-road, na vlastnostiach je to _dost_ poznat

btw jazdu na dunach odporucam kazdemu fandovi off-roadu je to neprekonatelny zazitok ..

Odpovědět  |   | 
fracek  |  06. 12. 2008 19:37

neni mi znamo absolutne nic o tom, ze by kdy vw vyrobil alespon podprumerny offroad... radeji bych projel afriku skrnaskrz v patnact let stare toyote land cruiser 75 co ma pulmilionu najeto, nez v tomto bezucelnem bezpohlavnim smejdu...
kategorie SUV je pro zoufalce, kteri nevedi, co chteji... kdyz offroad, tak poradny (napr. defender, land cruiser ci patrola).... jinak pokud nekdo potrebuje velke auto, kombik ma stejne velky vnitrni prostor, ovsem vzhledem k tezisti, vaze a dalsim aspektum ma mnohem lepsi jizdni vlastnosti
smeji se zoufalcum, co si koupi napriklad cayenne... a pak pro zlepseni jizdnich vlastnosti na silnici ho snizuji, zatimco vsichni normalni offroadisti auto zvysuji...
proc si rovnou takovy traged nekoupi nizkeho sportaka je mi dosud zahadou...

jedine auto jez se da radit do kategorie SUV, ktere alespon trochu za neco stoji, je range rover

Odpovědět  |   | 
Z  |  23. 09. 2003 15:05

Já jsem v takových autech normální řidiče potkával - v Americe. A to v SUVčkách, proti kterým je Touareg malej prcek (Ford Expedition, GMC Denali nebo trochu menší Lincoln Navigator).

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 12. 2003 13:37

a už jsi v tom někdy jel? :o))) asi bys pak byl jinak chytřejší ,takže nic a nikoho nesuď podle zevnějšku :o) a ještě koukni na tomto servru na plakát od VW Tuareg v úpravě ABT co ty na to ?

Odpovědět  |   | 
orka  |  21. 09. 2004 23:05

hele nejezdis nahodou v oktavce? ty maj vetsinou takle blby reci

ten kdo rika ze touareg je moc tezkej nikdy v nem nesedel(jen tak obecne pro vsechny co tenhle nesmysl tvrdej).

Nase silnice za chvili uz pro jiny auta nebudou. Podle me je to bezpecna a v pohode kara. Mela sem to tejden puceny a musim rict ze touareg 5l 10V diktuje

Odpovědět  |   | 
PK  |  22. 09. 2003 21:40

Tu cenu jsem hlavně bral vzhledem k přímé konkurenci a tu já vidím hlavně v MB ML, BMW X5 a chcete-li Porsche Cayenne S. S pětilitrem se dá nejlépe porovnat MB 400 CDI. Ten stojí v základu stejně jako VW v plné výbavě a v tom je ten rozdíl. "Nadupaná" čtyřstovka je za 3M. Navíc je podle mě již značně zastaralá, hlavně uvnitř. X5 s třílitrem je na tom cenově podobně. Motor je však znatelně slabší. Osobně nejsem nutně pro V10. Benzínová V8 je reálně o 150K levnější a jezdí stejně. Samozřejmě zvuk jde na úkor spotřeby, ale ta mi zas tolik nezajímá.  

Odpovědět  |   | 
Globetrotter.XL  |  23. 09. 2003 16:01

Mno, ja bych to spis porovnaval s MB M 550 AMG....

Odpovědět  |   | 
Jan  |  24. 09. 2003 14:43

55 AMG je nekde jinde ....

Odpovědět  |   | 
Globetrotter.XL  |  24. 09. 2003 15:30

Ale obemove je k 5l VW bliz nez 4 litrak

Odpovědět  |   | 
Jan  |  26. 09. 2003 15:31

objemově asi ano, ale těžko porovnávat benzínovej V8 od AMG s TDi. 400CDi je poměrně slušný konkurent má sice o 63 koní míň, ale hodně slušnej zátah a rozhodně tolik nechrochtá ...

Odpovědět  |   | 
Libor TT  |  14. 02. 2004 11:36

NECHROCHTÁ???  Jak možeš napsat takovou hňupinu??? Slyšels vůbec někdy ten V10??? Ten motor nejde absolutně slyšet z venku (tam slyšíš tak jen syčení výfuků) natož tak vevnitř auta, tam neslyšíš z motoru vůbec nic!!!!.

TOUAREG RULEZ!!!

Odpovědět  |   | 
algo  |  27. 09. 2003 07:22

Americke SUV sem radeji vubec netahej, to je jina kategorie. V tom horsim slova smyslu. Dokud se jede 60mph po rovne dalnici, tak je to king of the road, ale beda, kdyz s tim chces projet zatacku jen o trochu rychleji - rollover prestava byt razem abstraktnim pojmem. CO se tyka   pohonnych jednotek, tak  diesel v nabidce neni vubec,  pouze zastarale benziny, ktere jsou sice tiche, ale prumer. spotreba  pres 20 l v beznem silnicnim provozu je spis normou. Je to dano mimoradnou nenarocnosti/nevzdelanosti US spotrebitele. Pokud ma SUV nalezite rozmery a vzhled, tak je spotrebitel spokojen. Vetsina SUV asfalt za svuj zivot stejne neopusti. Vyrobci to vedi, takze pouzitou techniku vem cert. Mam dvouletou zkusenost s mistnim "best selling and most trusted SUV in America" Ford Explorerem 4.0 r.v. 2001 a vetsi kram by clovek tezko pohledal  

 

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  27. 09. 2003 14:56

Mam dvouletou zkusenost s mistnim "best selling and most trusted SUV in America" Ford Explorerem 4.0 r.v. 2001 a vetsi kram by clovek tezko pohledal.

Mám více než čtyřletou zkušenost s Fordem Explorer a jde podle mého názoru o velmi praktický rodinný SUV. Jde také o velmi kvalitní auto. Najel jsem s ním cca 120 000 km a za tu dobu jsem měnil v podstatě jen akumulátor. Toyotu Land Cruiser 4.0, kterou mám dnes lze sice jednoznačně považovat za lepší auto, nicméně je také o zhruba 600 000 Kč dražší. Přesto lze ve srovnání těchto dvou aut nalézt stále ještě plusy ve prospěch 5 let starého Fordu, například hladce řadící pětistupňový automat nebo snáze udržovatelný interiér s odolnějšími plasty (jeden z důležitých atributů rodinného SUV).

Odpovědět  |   | 
Z  |  06. 10. 2003 18:48

Proc by se Amici meli starat o spotrebu benalu kdyz tam benal stoji od 1,50 do 1,80 USD/gal (1 gallon = 3.78 l)? A proc by meli chtit do techto aut diesel, kdyz je to vyjde uplne stejne jako benzin (nizsi spotreba x vyssi porizovaci cena + vyssi cena nafty + horsi dostupnost nafty)? Diesel ma v US smysl az pro vetsi auta.

Odpovědět  |   | 
Marek Hajn  |  22. 09. 2003 22:25

VW nemám rád už od malička. Nikdy se mi jejich auta nelíbila a postupem času jsem začal chápat, že tato značka ze sebe dělá něco co není. Ostatně má to i ve svém názvu, ale "vozítka pro lid" to nejsou, viz cena.
Jenže pak jsem poprvé spatřil Touarega a naprosto si mě získal, hlavně tato verze s V10 TDI. Je to první VW, které se mi opravdu líbí a které bych chtěl. Nicméně cena je pro mě, pro studenta, naprosto z jiné dimenze, a tak budu muset ještě počkat Snad někdy... časem...
Ale autíčko je to vážně výborný.

Odpovědět  |   | 
boygeorge  |  23. 09. 2003 14:19

ale s tím pohyblivým flash banerem jste mne nas.ali, na to se nedá koukat a případné zákazníky to spíš odradí na to kliknout už z principu

Odpovědět  |   | 
Peter L  |  23. 09. 2003 14:50

presne tak, teraz som sa nad tým zamyslel - klučkujem s myšou aby som sa tej reklame vyhol a pritom ani neviem, čo sa tam píše. Vnucujúca sa reklama dokáze človeka poriadne odradiť.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  23. 09. 2003 19:19

Jednoduché řešení. Od zavedení těchto nesmyslných bannerů čtu AutoRevue v textové verzi. Tam žádná reklama není...

Odpovědět  |   | 
P.F.  |  23. 09. 2003 18:48

Dobry den,

dekuji za peknou recenzi Tuaregu. Rohodujeme se s manzelkou mezi Tuaregem a Volvem XC90. Ja jsem spise na "technicke hracky" a motory, takze preferuji VW, ale manzelce se libi ono Volvo (ma pravdu, je hezci). Diesel preferuji z toho duvodu, ze nemusim tak casto tankovat, jako kdyby to byl benzin (to je pro mne hroznej opruz).

Muzete mi prosim sdelit, zda budete v nejblizsi dobe recenzovat SUV Volva? Chtel bych videt recenzi pred tim, nez zajdu za prodejcem VW i Volva. Jak se znam, vyhralo by auto, do ktereho bych napoprve sednul.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  24. 09. 2003 08:38

To je ale náhoda - recenzi Volva XC90 připravujeme, resp. už je připravená k vydání na příští pondělí. Touareg vypadá uvnitř o něco luxusněji, osobně bych si ale vybral Volvo, už jen proto, že je lehčí a nepotřebuje tak "užrané" motory. S motorem D5 (2.4, 120 kW) jsem dokázal jezdit za 9.3 litru na 100 km/h. Další volbou jsou přeplňované benzíňáky 2.5T a 3.0T.

Odpovědět  |   | 
gordic  |  17. 10. 2003 12:43

Dobry den, a nechystate recenzi Porsche Cayenne? Dekuji za odpoved.

Mejte se Gordic

Odpovědět  |   | 
P.F.  |  23. 09. 2003 18:52

Dobry den,

dekuji za peknou recenzi Tuaregu. Rohodujeme se s manzelkou mezi Tuaregem a Volvem XC90. Ja jsem spise na "technicke hracky" a motory, takze preferuji VW, ale manzelce se libi ono Volvo (ma pravdu, je hezci). Diesel preferuji z toho duvodu, ze nemusim tak casto tankovat, jako kdyby to byl benzin (to je pro mne hroznej opruz).

Muzete mi prosim sdelit, zda budete v nejblizsi dobe recenzovat SUV Volva? Chtel bych videt recenzi pred tim, nez zajdu za prodejcem VW i Volva. Jak se znam, vyhralo by auto, do ktereho bych napoprve sednul.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  24. 09. 2003 08:07

to PF: nechci ti nejak radit, ale pokud chces dat trosku vice penez za auto, tak je spise lepsi volbou Porsche Cayenne. Je to Porsche, takze hodnota klesa velmi pomalu a kvalita je proslula, oproti Volvu a VW je o 2 tridy jinde.  A pokud chces trosku levnejsi model, cca 1,7 mil., tak bych volil zcela urcite Toyotu Landcruiser - novou. Je opravdu vyborna. Chtel jsem jenom poradit, abys nekoupil zajice v pytli.

Odpovědět  |   | 
impact  |  24. 09. 2003 20:32

Porsche je Porsche. Ale opravdu chceš zaplatit víc peněz za méně vybaveného touarega se znakem Porsche na kapotě?

Odpovědět  |   | 
Spirit  |  24. 09. 2003 22:55

Pozor, i kdyz se jedna o "spolecny" vyvoj, tak tuareg neni porsche a porsche neni tuareg. Do tuarega se spickova technika od porsche nedava a davat nikdy nebude, ta bude jenom v cayene. Tyka se to sice jenom takovych drobnosti, jako jsou podvozek, prevodovka a motor, ovsem mate pravdu, ta kastle a interier se moc lisit nebudou a schopny marketing si s tim hrave poradi. 

Odpovědět  |   | 
impact  |  26. 09. 2003 21:48

No, já bych spíš řekl, že do Touarega se dává špičková technika od VW. A do Cayenne už vlastně taky, vždyt do něj budou cpát motor VR6 od VW. Cayenne je fakt hlavně o tom znaku a Touareg o "fíčurách".

Odpovědět  |   | 
Spirit  |  27. 09. 2003 08:12

Pokud to vidite takhle, tak potom i audi se od vw lisi jenom cenou a znakem na kapote. A oktavka a a3 je uplne to same .

Co se dava do tuarega a jak je tuareg nastaveny je otazka dohody mezi porsche a vw, ja jsem jenom poznamenal, co se do tuarega nikdy davat nebude (napr. motory porsche). Jedina spickova technika od vw je v tuaregu ten desetivalcovy naftak, zbytek (s vyjimkou benzinovych motoru, ktere jsou od vw a za spicku bych je neoznacil) je velmi dobra (ale ne spickova, protoze ta je v cayenne) technika od porsche (oops, zapomel jsem na packy blinkru ). A ze by porsche na tom bylo tak spatne, aby do cayenne potrebovalo vr6 ...... mozna specialni model pro popojizdeni po vystavnich pavilonech . Nerikam ze tuareg je spatny (vzdyt je to orezane porsche), to rozhodne ne, jenom rikam, ze porsche je o poznani lepsi a vzdycky to tak zustane, ten rozdil opravdu neni jen ve znaku na kapote a cenovce (i kdyz priplatek za image tam samozrejme je). U porsche moc dobre vedeli, ze tuarega bude s cayenne kazdy porovnavat a dali si dobry pozor, aby cayenne bylo ve vsem lepsi (jestli to nevite, tak uz maji s vw sve zkusenosti). Ale nechme toho, oba modely si sve zakazniky najdou - a nevim jak vy, ale ja mezi ne  patrit nebudu.

Odpovědět  |   | 
Paja  |  23. 09. 2003 19:29

recenze slusne ale ta iritujici flash reklama co nejde vypnout je fakt na prd. na tehle strance me uz nikdo neuvidi. AT ZIJE auto.cz, auto.idnes.cz, atd....

Odpovědět  |   | 
LK  |  24. 09. 2003 09:52

Jak "nejde vypnout"? Vam neufunguje WebWasher, AdMuncher apod.?

Odpovědět  |   | 
MHPlus  |  25. 09. 2003 09:28

Na auto.idnes.cz je přesně ta samá "padající" reklama....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 09. 2003 22:00

Musím konstatovat, že se vždycky nesmírně těším na články a testy s VW v nadpise protože při těch následných výplodech  pseudoodborníků se báječně bavím. Protože nenávistná hysterie každý týden báječně sílí, bavím se čím dál víc, takže pište o VW dál a je úplně jedno co. Úspech vždy zaručen

Odpovědět  |   | 
gressner  |  17. 06. 2009 23:11

Odpovědět  |   | 
lenka  |  16. 10. 2003 14:53

kdo by nechtěl takový autíčko, a navíc s takovym motorem, nevim jak vy hoši, ale já jsem z něj naprosto unešená

Odpovědět  |   | 
Head  |  10. 12. 2004 15:40

Reakce na tento clanek krasne dokazuji to o cem se deti uci uz nekdy na zakladni skole...je tady spousta takovych lidi, pro ktere je toto auto nedostupne,ale mito toho, aby ho jako kazdy normalni clovek ohodnotil, tak na nej zacnou nadavat, protoze ho nemohou mit...jojo cechy ...

Odpovědět  |   | 
Mike  |  11. 12. 2004 21:58

.....to dokáže jen vypatlanej kokot......každej kdo to tady kritizuje by si myslel že je king kdyby si to mohl jenom půjčit a zamachrovat si, nemluvě o tom kdyby se na to zmohl......připomíná mi to bajku o lišce a kyselých hroznech.......vy Češi jste fakt ubohý, už se nemůžu dočkat až získám americké občanství........konečně nebudu patřit k takový pakáži co neumí nic docenit......natož obdivovat krásný věci.......hlupáci omezený co to tady jen kritizujou.......

Odpovědět  |   | 
pedro  |  11. 12. 2004 23:30

Koukám s tebou to v tý americe vyhrajou ty musíš bejt úplná hvězda. Já tě typuji tak na 14roků podle tvýho projevu.

Odpovědět  |   | 
P  |  12. 12. 2004 02:27

Jo si to s tema amikama uzij...dobre Ti tak...clovek s takovymto projevem je horsi nez ten "ubohej cech"

Odpovědět  |   | 
xxxxxxxxxxxx  |  01. 01. 2008 13:06

myslim ze by sem nemali pisat ludia co jazdia v skodovkach 105 a uz vobec nie zeny ktore vedia o autach mozno ked sa tankuje palivo.su to aj dobre pripomienky ale vecsinou to tu je iba laik ktory sa tomu takmer vobec nerozumie.Ano touareg je drahy,tazky,ale aj kral SUV a to mu nikto zatial nezobral aspon ten V10 Pumpe-duse.Ak mate nejake pripomienky a otazky mozte mi napisat rad vam odpoviem. automoto@centrum.sk

Odpovědět  |   | 
gressner  |  17. 06. 2009 23:18

Jazdil som z 10TDI a je to krása, no musím dodať že fakt lepšieho kráľa SUV nepoznám. A myslite si čo chcete.

Odpovědět  |   | 
Miloš  |  24. 12. 2010 00:15

Nějak nepobírám, jak tydy někteří vyzdvihují vysoký točivý moment...protože vzhledem k vysoké hmotnosti, vysokému valivému odporu, vysokému aerodynamickému odporu...není ta hodnota vůbec ale vůbec tak zajímavá... Předjede Vás kde co...třeba i stará fekální oktávka v kombajnu 1,8T čiplá na cca 132KW v ceně 50000Kč. Já oktávku nemám a ani mít nebudu Koncernový auta mě neberou.
Touareg je neohrabaný a na svý vnější rozměry uvnitř malý auto, co do terénu nepatří ani náhodou, na ostřejší zatáčky taky není, žere to i trávu kolem silnice a servis je předraženej...je to takový auto k ničemu pro zbohatlíky...co si myslí, že mají navrch a nemají Za ty peníze je to absolutně nezajímavej hybrid. Čau.

Odpovědět  |   | 
Juraj  |  03. 10. 2011 01:42

Važení, keďže som si kúpil ojazdeného Toarega 5,0 L V 10 a mám ho už pol roka, tak , samozrejme, zháňam všetky dostupné informácie. Tak som sa dostal aj k tejto stránke a pozerám, čo sa tu od roku 2003 nazbieralo. Ak mám hovoriť niečo o akomkolvek aute, tak by som mal na ňom najazdiť nejaké km a malo by byť moje. To je ako so ženami, kamarátova pekná žena môže byť pekná mrcha, a suseda, šedá myška s peknou postavou môže byť úžasná. Ani jednu z nich nemôžeme objektívne posúdiť, lebo nie sú to naše ženy a nič s nimi neprežijeme...
Mam rád všetko, čo je off road, mám moto enduro, ostrú Husqvarnu, ale aj cestovnú moto. čo sa týka aut, tiež som sa dopracoval k 4x4 a vždy som opatrný v hodnotení, lebo prax mi ukázala, že auto musím mať, aby som ho vedel ohodnotiť, všetky recenzie sú nanič, treba ho mať, živiť, platiť servis, ale aj sa z neho tešiť. Lebo ak sa chceme len presunúť z b odu A do bodu B tak nam stačí najlacnejšia Fabia, alebo niečo podobné...
Takže, napríklad, kúpil som Daewo Espero 1,6.. všetci - si blázon, Korea, nekvalita atď..najazdil som 210000 km, akurát výmena platničiek a vzadu čelustí + chladič klímy, žiadny problém, kamoš čo ho kúpil ešte najazdil 100000 km, žiadny problém, ale ročník 1996 tak ho za babku predal a má nové...
Čo sa týka škodoviek, tiež tu boli negatívne reakcie, po Daewe som mal Škodu Octávia 1,6 Combi, benzín, najazdil som za 4 roky 220000 km, žiadny problém, druhý majiteľ dodnes jazdí s minim nákladmi na servis - už ďalšie 4 roky.
No a som pri off road.
Mám 3 autá 4x4. Starú Kia Sportage 1997, benzín 2l, zdvihnutú a rozšírenú v spec. firme s veľkými gumami. Stará šunka, ale samosvorný dif. a redukcia. Od chalupy 100 metrov mám totál terén - prejazdnosť úžasná, na číslach, po ceste 130 OK, v teréne na redukciu môžeš vystúpiť a pojde sama na voľnobeh. nemáš, nevieš.. Vozím kamarátov, žasnú ako to šlape.Ktokoľvek príde dám vyskúšať. Nejde o lak, môže sa poškrabať, ide len o zážitok. Viem že x ľudí čo sa vyjadrujú k off road o tento typ ani nezavadia. Opakujem, nemajú a preto nevedia..Je to zábava a radosť, vykúpená 13l/1OO km, ale radosť niečo stojí...
Mám Škodu Scout, 2l, 103kW/140 koní. Je to 4x4, haldex spojka, najazdené 220000 km, bežná údržba, zatiaľ nemenené ani brzdové platničky a čeluste. Skúsenosť - super, v zime lyžovačka, Skalka pri Kremnici, môžem ísť po snehu cestou do kopca 100km/hod a všetci čumia. Myslím, že môžem ešte jazdiť min ďalších 100000 km bez probl.
X ľudí Škodovku zaznávajú, ale haldex má aj Volvo, aj range Rover, aj Audi, funguje to. Keď som mal Š Octáviu Combi 1,6 tak som aj na suchej ceste zo semaforov pretáčal predné kolesá, nehovorím o mokrej... Scout 4x4 sa zakusne a skutočne raketovo štartuje, super, na bežné použitie uvažujem o kúpe ďalšieho - ojazdeného, takých 100000 km a beriem - to je moja skúsenosť.

No a Touareg 5,0l V10... Som "starý strojár" Ako študent strojariny som rok kreslil 12 válcový V diesel motor turbo atd...Vždy som sa na motory pozeral z tohoto pohľadu. Konštrukcia, výkon, parametre, zvuk atď.. Motor V10 je konštrukčný klenot. Z dnešného pohľadu mu chýba len vstrekovanie comoon rail "(asi som to nenapísal správne), a mal by o 30 % nižšiu spotrebu.
Touareg 5,0 l V10 bol môj sen a splnil som si ho pri odchode na dôchodok, starší, 180000 km, plne vybavený, vzduchy atd..Velké, bezpečné, pohodlné auto, keď jazdíte pohodovo ak treba predbehnúť tak tých 330 koní, keď na to dupnete, sa vám prejaví akcelerácia brutálna a to poteší..jazdím v priemere za 10,5 až 11L/100 km ale keď sa snažím tak som pod 10 a nie som pomalý, len v podstate dodržiavam predpisy obec/cesta/diaľnica. Naštartujete a môžete počúvať tú symfóniu - zvuk motora, tú mohutnosť, ševeliace rozvody, fantázia, voľnobeh cca 600 ot/min. O tom to je. Kľudne si posudzujte dizajn z predu a odzadu. Pozrite na techniku, motor, vzduchy, redukcia, uzávierka..aut.prevodovka radí dobre, nevidím nejaké problémy...
Nemusíte veriť, ja jazdím, viem čo tomu dávam a čo z neho dostávam. Je to potešenie a radosť a žiadna racionalita, auto nie je pre tých, čo špekulujú o každom deci spotreby. No a cena - cca 420000 Sk (14000 eur) a máte auto, za ktoré dal niekto cca 3 mil Sk a vy ho máte zlomok ceny a tešíte sa. Mimochodom, motor ide v rozmedzí 1500 až 2000 ot/min takže si netrúfam predpovedať životnosť..Rozvody sú doživotné ozubenými kolesami. Hovorím, je to technický klenot, hovorte si čo chcete. neriešim tú poruchovosť elektroniky atd.. nemám skúsenosť, vozím sa a užívam si a teším sa na zimu. Mám chalupu v kopci, keď napadne sneh, vyjdem len ja na Škode Scout, uvidím čo na to povie Touareg.
Takže tak, komu sa Touareg 5,0 V10 nepáči, nech si ho nekupuje, všetci čo ho majú ani nechcú ísť jazdiť do Rumunska, stačia im slovenské hory.
Stará Kia je v teréne možno rovnocenná Touaregu, tu mám vyskúšanú, s Touaregom by som zatiaľ do toho marastu ani nešiel, odbavím sa na Kii...
Opakujem, nové je drahé, ojazdené je dostupné, ale je to pre radosť a nie pre efektívne jazdenie. Ale ak by sme mali žiť len pre to, čo je efektívne a účelové, o čom by to bolo. Chodili by sme peši...tak ako zlatý šperk nemá žiadnu úžitkovú hodnotu a predsa ho chceme, tak nám môže urobiť potešenie aj auto, na prvý pohľad neúčelné, drahé, neefektívne atd..
Takže radosť si môže urobiť aj nie práve zbohatlík, ojazdené off roady sú dostupné aj za nízku cenu ale nie sú vo všeobecnosti vhodné na denné jazdenie po nákupných centrách s rodinou.
Žiadna ekonomika, je to len hobby a hobby bežne stojí peniaze a šetrenie inde..
Takto sa na to má aj pozerať. Polemika o tom, či BMW X5, Range Rover, MB G, Porsche atď.. by sa mala odvíjať od toho, či to máme, chceme to kúpiť nové, alebo ojazdené, alebo o tom len rozprávame.

Myslím že žiadne auto nie je vyložené zlé alebo naj najlepšie. V podstate dnes sú autá technicky super, ale každý chce niečo iné a tak si aj vyberá, cena parametre, tech. vlastnosti, ženy farbu...tak sa na to aj pozerajme a doprajme každému aby si mohol kúpiť to čo samu páči aj keď my by sme si to v živote nekúpili.
Želám každému aby mal možnosť potešiť sa z auta, ktoré sa mu páči a keď sa mu nedarí dopracovať k tomu čo by chcel tak nech toleruje to že niekomu sa to podarí. A na margo áut - žiadny konštruktér vedome nechce vytvoriť zlé auto, celý sortiment značiek, typov a parametrov, výkonov a vybavenia a tým aj ceny je daný tým aby sa pokrylo spektrum potencionálnych zákazníkov a ich peňazeniek..
No a čo sa týka Touarega 5,0 V10 myslím, že nikto, kto má trochu súdnosti, nemôže neoceniť snahu konštruktérov o maximálnu kvalitu a technickú vyspelosť auta. Možno je tam nejaká poruchovosť, ktorú zatiaľ neviem posúdiť, ale uplatnená technológia je špičková.
Želám všetkým priaznivcom a majiteľom Touaregov veľa radosti z týchto áut. Tým čo po týchto autách túžia, nech sa im to rýchlo splní. No a tým čo nechcú Touarega ani vidieť, nech si kúpia niečo iné a urobia si tým radosť a nech sa vykašlú na Touarega a neriešia ho.
Ak s tým budeme mať nejaké problémy tak si ich budeme riešiť sami, tak nech nám to nezávidia, my si to "vyžerieme" a zaplatíme..

Odpovědět  |   | 
Radim  |  03. 12. 2011 20:17

Je to fakt hezky číst o tom ze někdo v důchodovém veku ma ještě takovou radost z auta a pořídí si V10 pro radost. Taky se chystám koupit V10

Odpovědět  |   | 
standa  |  22. 12. 2011 09:16

Dobrý den,
právě jsem si přečetl Váš příspěvek, klobouk dolů. Stať, která prezetuje tolik moudrosti, nekonfliktním způsobem, jsem dlouho nečetl. Sám mám Tuarega V 10,
model 2009 individual. Za tři roky jsem najel 160 tis. km, zatím bohudík bez problemu. Byl jsem několikrát v Rumunsku, jezdím do Itálie, Francie, mám chalupu v nepřístupném místě na Šumavě, lepší auto jsem neřídil. Naprosto mi vyhovuje, měl jsem Audi allroad, Volvo XC 70, jezdím kolegovo BMW X6. Je to asi jediné auto, které pravděpodobně nebudu měnit po 4 letech. S pozdravem Standa

Odpovědět  |   | 
Juraj  |  16. 11. 2015 20:33

Zdravím,prešli 4 roky, čo som písal svoj príspevok k Touaregu V10, stále ho mám.. Je to moje "vikendové" auto. Najazdil som 50000 km.( ročne cca 10000) spotreba priemer 11,5 - 12,5, ale v Prahe som za 9,8...má teda teraz na tachometri 230000 km, čo som okrem nafty do neho dal ? vymenil som všetky náplne v prevodovke, diferenciáloch, aj v automatickej prevodovke, napriek tomu, že je to doživotná náplň - pre istotu.. hneď po kúpe nefungoval ventilátor - spoločný pre kúrenie aj klímu - vymenil som, potom odišiel termostat chladenia, vymenil som a ešte brzdové kotúče a platničky, a to je všetko - všetko bolo opotrebené prevádzkou a nie náhodné poruchy..+ 190 Ah batéria
Stále si to užívam a teším sa, je to istota, pohodlie, stabilita, výkon, akcelerácia..v zime super, všade sa s tým prehrabete, 3 tonový naložený príves v zime po snehu na chalupu - to treba zažiť, sú tam redukcie , uzávierky... nie je to Jeep s pevnými nápravami a rámom, uzávierkami atď..(má ho známy), ale je to iné auto, super pohodlie a parametre tanku... Nebol som v teréne pre V3S ani T815 ani na tankodrome, ale o len trochu menej náročnom, žiadny problém..
Som starý strojár, môže ma ktokoľvek mať za blázna - ale 10 valcov - stále ma fascinuje ten zvuk, je to symfónia techniky. Som už 5 rokov na dôchodku, už asi v živote nebudem mať šancu dovoliť si lepšie auto (ale nebránim sa sponzorom, ktorí by mi to chceli dopriať ) Kto sa o to zaujíma, tak vie že VW Touareg teraz ide ,mimo iného, vo verzii off road (s výbavou off road - uzávierkym redukcia , podvozok atď...) len s motorom V6, vyššia motorizácia (diesel V8) už nemá túto výbavu. .
Jasné, že nové Touaregy sú o 300 kg ľahšie, iná technika atď..to sa nedá zastaviť..Čiže ten môj V10 - za chvíľu to bude veterán ale V10 sa už asi ani nikdy nevyrobí, takže to bude rarita. Vidím po meste behať VW Touareg W12 (benzín), tak to nekomentujem, určite to bude riadne "delo", ak sa mi podarí odchytiť majiteľa, pokúsim sa na tom previezť..
Tak na záver - nemám čo dodať k tomu, čo som nadšený pred 4 rokmi napísal, auto mám ďalej, nadšenie trvá, očakávania sa splnili..Ako som hovoril, kúpil som ojazdené super auto za relatívne nízku cenu a užívam si ho - a to môže urobiť každý - veľkých, ojazdených - pôvodne veľmi drahých áut je dosť, treba si len vybrať a splniť si svoj sen - ktorý si nový nemôžeme dovoliť. (len doplním, že medzitým som jazdil požičané Q7, BMW X6, Range Rover Evoque,Volvo XC90, všetko super autá a nová technika v nich je úžasná - sú to nové obzory - mladí to všetko majú k dispozícii, mne momentálne stačí starý, dobrý VW V10)
Držím palce všetkým fanúšikom veľkých, "mocných", pohodlných a ne-obyčajných áut. Ponuka je obrovská, treba si vybrať to "svoje"a tešiť sa..a nedajte sa odradiť neprajníkmi - sú to vaše peniaze, vaše zážitky (aj starosti) a vaše"srdce" ktoré pre to auto bije.. Do výberu ženy a auta si nedajte kecať,

Odpovědět  |   | 
Ján  |  04. 12. 2017 20:56

Idem sem pre radu kúpil som volkswagen tpuareg v10 5.0 automatická prevodovka .Pri jazde ked hodí rýchlosť mi sekne v prevodovke neviete mi niekto poradiť čo by to mohlo byť?

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  30. 12. 2019 13:37

Zdravím
Chci se zeptat, únik oleje na prave straně i když ventilove víko je nové, stejně mi kape olej na svody
Má s tím někdo podobný problém???

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Nový Peugeot 2008 už koupíte i v Česku. Lídr trhu stojí stejně jako Škoda Kamiq

Nový Peugeot 2008 už koupíte i v Česku. Líd…

Městské crossovery nejsou levné, zvykejme si na to. Na český trh právě vstupuje Peugeot 2008, jedno z nejúspěšnějších B-SUV v Evropě, nebude tedy škodit malé cenové srovnání.

8.  1.  2020 | | 75 N/A