Volkswagen Touareg v jubilejní oslavné sérii Edition X

Automobilka Volkswagen v Paříži vystavila vůz z nové limitované série Touaregu s lakonickým označením Edition X. Poslední znak tohoto označení je římskou číslicí.

Ve Wolfsburgu totiž letos slaví přesně deset let od chvíle, kdy se koncern VW Group odvážil na silnice vrhnout první luxusní SUV prodávané pod základní značkou Volkswagen. První generace modelu Volkswagen Touareg, vyvinutého ve spolupráci s automobilkou Porsche, se představila na autosalonu v Paříži v roce 2002 a na stejném místě o deset let později slaví premiéru série Touareg Edition X.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Touareg v nové sérii Edition X

Tato edice pochází pochopitelně již z aktuální, v pořadí druhé generace luxusního SUV Volkswagen Touareg a všimneme si na ní kombinace řady zajímavých doplňků. Vyznačuje se například novým modrým metalickým odstínem Moonlight Blue s perleťovým efektem či devatenáctipalcovými litými ráfky v designu Moab.

Volkswagen Touareg 2011: jiný, lehčí, hybridní

Volkswagen Touareg 2011: jiný, lehčí, hybridní

Zmínku si dále zaslouží bi-xenonové přední světlomety s vestavěnými zdroji LED pro denní svícení, zatmavené kryty zadních sdružených světel, prosklená panoramatická střecha a speciální emblémy Edition X na předních blatnících. Interiér se pak dočkal standardního čalounění kvalitní kůží Nappa nebo speciálních prahových obkladů s prosvícenými nápisy Touareg X.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Specifické rysy prostupují také interiér této omezené edice

Na evropských trzích bude Volkswagen Touareg Edition X k mání s pěti pohonnými jednotkami. Například na německém trhu má stát nejlevnější verze V6 TDI BlueMotion o výkonu 204 koní (150 kW) doplněná osmistupňovou automatickou převodovkou v přepočtu něco přes 1,5 mil. Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků