S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

arnold  |  06. 01. 2019 12:33

Honzíkova láska ke koncernu nezná hranic!

Odpovědět  |   | 
K.  |  06. 01. 2019 14:11

Láska britských, amerických, francouzských nebo třeba australských novinářů je daleko hlubší, výpravnější, rozsáhlejší a především daleko včasnější. V srovnání s tím je pan Mička zarytý antikoncernista.
https://amuse.vice.com/en_us/article/3k954v/marr... ...
https://inews.co.uk/essentials/lifestyle/cars... ...
http://www.leblog-carspassion.fr/essais-auto/balade-maroc-... ...

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  07. 01. 2019 11:08

počkal bych na nové GLE

Odpovědět  |   | 
JiriK  |  07. 01. 2019 16:31

Mercedes má co napravovat, současné GLE je nejhorší auto ve třídě, nejstarší interiér ale hlavně jezdí jako almara. Na nový touareg se dívá z hodně velké dálky.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  06. 01. 2019 12:39

Chybi vám pevnostní nárazníky navijáky snorchl, a ta směs a světla výška až 28 cm. Bože, až já budu mít poctivěj Off pak vás pozvu co je Off a terén.

Odpovědět  |   | 

a ten nárazník je schválený k provozu? Vždyt už nesmí být ani nerezový rám ve předu-joo ty to sundáváš před technickou?

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  06. 01. 2019 16:53

Není problém zapsat. Ale to už je opravdu na extrém. Normální origo nárazník v klidu staci. Když se ohne, tak co. Navijak, strom a narovna se zpět.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 01. 2019 16:18

Už zase píšeš ty své trapné nesmysly? Tak se zase pochval, jak sis koupil a udělal jediný pravý offroad v ČR, a pak zase zalez.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  06. 01. 2019 16:25

Jednou bude veškeré info mám, a že základního auta udělat Off s veškerou schválenou výbavou půl mio cena plus auto.

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  06. 01. 2019 17:02

Klid. Hezký zaklad sezenes do 150 a dalsi 100 das do uprav a neni co resit. Respektive je to o tom, co potrebujes. Mame se zenou kazdy sve pajero 2.g 2,8TD (Dlouhý a kratky) a i s minimálními úpravami(prizvednout o 50mm, navijak, šnorchl, vzduchové mechy, vetsi a poradny pneu a pár dalších drobností) se da cestovat opravdovým terénem. Není problém X za sebou prebrodit reku klidně přes metr hlubokou. Projet horským sedlem, kde si auto lehne až bokem na zem... Nemusíš být milionář. Stačí chtít a nebýt levý jako šavle. Pak si to udeláš sám za hubičku. V součtu i s koupí jsem u obou aut dohromady maximálně za 150.

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  06. 01. 2019 17:05

Jo a pro rejpaly. Vše je na tom ofiko. Na STK v klidu Zapsat dnes už skoro cokoliv o TP není zas takový trabl.

Odpovědět  |   | 
jean  |  06. 01. 2019 18:49

Voe, to nevíš, že Jiří bude mít V12 jakuára, nebo V8 amériku, nebo Humra H88, nebo, tank VT54, nebo něco takovýho voe, co žere nejmíň 12 na sto, jinak je to pokazený voe? Hnet, jak sežene pujčku v bance, si něco takové kupí voe, dyť ho i kámen naučili rubat voe! A to je prafda, dyť to tady píše minimálne 3 roky voe.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  06. 01. 2019 19:36

Možná že jsem k smíchu, ale už se to blíží, a velký auto, dvě malý děti, dvojkocar. Fotr měl jeep wj a mě se tenhle typ zalíbil, v létě bude nákup vozidla a hummer h2 jsem vyřadil neboť chevy suburban 8.1 4wd je větší a má hlavně bick Block motor a festovni rám. Na jaře už budu po roce a půl makat, vrátí řidičák, a bydlím a ziju v raichu a na kamion. Proběhnou tři vejplaty a půjčka v bance. Splátky budou cca 300 330 euro měsíčně to je pohoda. Na 6 let. Víc jak půl Mega si vzít nemůžu, když chevy dotahnu z usa s poplatkamase do toho vejdu plus systém cng.

Odpovědět  |   | 

Si radši nastav to krátký péro koudelí, vyjde tě to levnějc 😂

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  07. 01. 2019 04:18

Vždycky když jsem něco chtěl, časem jsem to měl.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  06. 01. 2019 19:31

Tak počítej se mnou, podvozek čili lift sto tisíc ráfky na zakázku plus gumy sto tisíc, jeden pevnostní nárazník 30 tis v předu 30 tis v zadu, naviják 40 tis v předu, 40 tis v zadu, světelné rampy 50 tis, zahrádka střecha 20 tis, držák rezervy 10 tis na nárazník, titanové sekely komplet 30 tis, oplechovat podvozek 15 20 tis, snorchl komplet deset tis, ochrana kontaktu něco, naklomer vysílačka 12 15 tis, plus řetězy kotva hever atd dalších třicet tis a jsi vybaven.

Odpovědět  |   | 
JiriK  |  07. 01. 2019 16:37

A pak zjistíš, že ten offroad nemáš kde povodit a budeš čumět. Jezdit s tím je za trest a to jsem jezdil MB G za skoro 3 miliony (s V8). Nějaká americká ojetina bude ještě o level horší, věř mi. Vykašli se na to a kup raději toho Touarega, minulou generaci vyprodávali za cca 1,2 s dobrou výbavou a máš nový auto, žádnou proprděnou ludru po negrech na cracku.

Odpovědět  |   | 
kari  |  07. 01. 2019 08:50

Prozradím ti jedno tajemství....
Tohle není offroad ale SUV

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  06. 01. 2019 13:14

Tohle je fakt koncernovej výfukovej alpinismus.

Ještěže máme v Čechách borce, který to samý dokázali v trabantech.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  06. 01. 2019 13:25

Borce? Spíš idiota, který nerespektuje základní pravidla bezpečnosti. Díval jsem se na jeho putování. Hodně pasáží se mi líbilo, ale u některých rozhodnutí se projevil dosti nezodpovědně. Kdyby s takovou nekázní provozoval jiné dobrodružství (horolezectví, potápění), tak jede dom v rakvi.

Odpovědět  |   | 
Jan Havránek  |  06. 01. 2019 13:26

Však kdysi Zikmund s Hanzelkou s Tatrou a ještě před ním Elstner s Aerovkou a řada dalších.......

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  06. 01. 2019 13:47

V Maroku ? Tady se driv stane neco cloveku, nez autu :)

Odpovědět  |   | 
Jim  |  06. 01. 2019 14:06

Já vím naprosto přesně co nezvládne. Přesvědčit mě, abych si ho pořídil!

Odpovědět  |   | 

a máš vůbec řidičák?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 01. 2019 14:43

Když si to nechce koupit, je k tomu potřeba řidičák? V tomhle případě je to snad jedno.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 01. 2019 16:18

Možná nemá, ale na rozdíl od tebe má mozek.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  06. 01. 2019 16:58

Normálně těm co mají papíry na Babettu a auta znají jen z obrázků neodpovídám, ale dnes udělám vyjímku. Řidičák mám 40 let a všechny skupiny. Celé roky se volantem živím.

Odpovědět  |   | 
jean  |  06. 01. 2019 18:52

A jak ti chutná? (sorry, nedalo sa odolať )

Odpovědět  |   | 
Sci  |  07. 01. 2019 09:00

Pak je ovšem celkem jednoduché přesvědčit tě aby sis jej nepořizoval. Někdo, kdo se živí volantem si těžko někdy vydělá na Touarega za 2,5 mega.

Odpovědět  |   | 
JiriK  |  07. 01. 2019 16:40

Třeba těch 40 let šetřil.

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  06. 01. 2019 17:09

"Existuje neco co nezvladne" Autore, sam jsi v článku odpověděl. Nezvládne projet louži víc než po kotníky a neumí jet po špatném povrchu rychleji než 20km/h.
Ticho v kabině není díky buhvinakemu odhlecneni, ale GG AT3 jsou nejtissi AT co ještě fungují (Ale líp v suchem, než podmacenem terenu )

Odpovědět  |   | 
JiriK  |  07. 01. 2019 16:43

Těch 218 kg tlumících hmot tam určitě poznat nebude, bude to gumama, přesně jak fundovaně píšeš.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  06. 01. 2019 17:42

Vážení,
já něco podobného budu absolvovat na začátku května. Akorát to není přes žádnou automobilku, ale zařizuju si to sám. Běžné Pajero 3 z půjčovny v Marakéši. Cena za 8 dní byla 790 Euro, letenky byly jedna cesta kolem dvojky. Není důvod platit 90tkč za 4 dny. Jinak jste měli za den celkem velkou kilometráž, já mám naplánováno denně tak kolem 250-300 km. Většina je ale po šotolině, tak to stačí. Navíc se člověk pofláká po městech, vesnicích, zkusí si křížení, brody, pistu a tak. Navštívit duny Erg Šebi, Tizinku, Dades a hrad Ben Hadou je málo. Maroko je úplně super (pominu že v Imlilu teď před pár dny podřezaly ty holky ze Skandinávie, fakt hnus). Ale chce to 2, v ideálním případě 3 týdny. Dát všechno za 4 dny, kdy jsem ještě první den zelený po cestě, pak záhul 600tkm je mazec. Že to byl mix zajímavých a odlišných zážitků než na co jste zvyklí je samozřejmě plná pravda.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 01. 2019 20:44

No jo, ale ty máš jen nějaké obyčejné Pajero, oni měli Touarega.. Chápeš, Touarega, nadauto od folcvágnu...

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  06. 01. 2019 21:41

Tak já to beru jako cestovatelskou reportáž. Ještě tam dost všichni prodajímají Dustery 4x4, ale je si třeba pohlídat aby v kódu bylo že to je čtyřkolka. To je kolem 200-300E za týden. Ale zas se v tom nevyspíš a hotely jsou celkem drahé. Ale je to také alternativa, protože dámy a děti spát 7-10 dní v autě většinou nechtějí a pořádného offíka turisté často neocení. K jmenovaným věcem které jsou samozřejmě ok, ještě je fajn Paradise Valley a Legzira beach a u toho Erg Šebi je také 4x4 auto muzeum.

ps: parodovat nebo dehonestovat VW nepotřebuji, ale k srdci mi nějak nepřirostl. S tím ať si jezdí na výlety "expert" Pepa z TV/Autosalon.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  06. 01. 2019 22:07

Tak tak, jak píšeš, touareg je buď pro paničky do obchoďáku, nebo pro buziky kteří si myslí že s tím vyjedou všechno. Stačí YouTube pár klíčových slov, a o srandu s touareqem je postaráno, třeba mud 5ouareq, extrémně Off road touareq

Odpovědět  |   | 
JiriK  |  07. 01. 2019 16:45

Touareg byl zatím v každé generaci v terénu asi nejchopnější SUV vedle RRS. Takže ano, nadauto mu asi říkat můžeš, pokud chceš.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 01. 2019 18:28

Jednooký mezi slepými, pořád je to jen SUV. Sice bude mít dobrou průchodnost, ale namáhání v terénu nevydrží, na to není stavěný.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 01. 2019 18:35

Ne na to staveny neni a jen hlupak by ho neprimerene tyral. Nicmene internet a TV jsou plne reportazi, kde seriovy resp trochu oplasteny (rozumej dolni kryt atp) Touareg dava stovky a tisice km v terenu, o kterem se ostatnim SUV muze zdat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 01. 2019 21:26

Je. Landcruiser.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  06. 01. 2019 22:11

Proč jsou důležité pevnostní nárazníky, https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  07. 01. 2019 05:19

Tohle zvládne jedno oktafka f TDÍčku f čipu

Odpovědět  |   | 
Nikolas  |  11. 01. 2019 08:20

Na co Maroko? Stačí normální stavba dálnice na podzim . Tuareg je super luxus (bez ironie), ale když si ho představím v těch podmínkách, co jsem zažil s L 200 nebo Rangerem, ani by si neškrtl. Světlá výška, převisy ... škoda, že jsme to měli jako práci a neměli se čas natáčet na videa. Brodil jsem potok s vodou přes kapotu, jel jsem bahnem po podlahu, jel jsem ze srázu lesní "cestou", že jsem se opíral o palubovku, překonával hrany, kde jsem viděl jen nebe... no a legrace se sněhem ... Jezdit offroad "jako" je na prd. Skutečný offroad musí být nepřipravený a reálný. Pak se ukáže kvalita auta, když je vše od prachu, bahna, na dřeň ... Jsem vděčný, že jsem to zažil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 77 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 6 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro