TEST VW Touareg R 3.0 TSI eHybrid: Vlk se nažral. Ale za jakou cenu?

69 komentářů

.
12. února • 16:42

tohle dělá redakce, baví jí to a mají z toho i větší profit

Ipace Taycan (iPace)
12. února • 15:45

Touareg R je zvlastni skupina, predem napisu ze to auto me nijak nesolovuje ani bez R ani s Rale ze zvedoavosti jsem koukl na autoscout a koukl jak si stoji coby ojetina to sprivlastkem Rvetsina z tech aut nema rocni prumer ani 20 tisic km, celkem hodne z nich pak ma rocni prumer do 15 tisic km a jen velice malo ma rocni prumer nad 40 tisic km, o tom ze by vetsina z tech aut tahala prives silne pochybuju ale kdys je to takova modla, tak budu verit ze to je neco co lidi na Touaregu s V8 TDi laka, minimalne tedy v diskuzich, ale k tomu najezdu, takze ty auta kde vetsina se proste nedostala s najezdem prez 20 tisic km za rok to bud znamena ze ty auta jezdili hodne kratky trasy relativne pravidelne treba jako mmacar nebo proste auto manazera co jede rano do prace a vecer z prace a bude mit najezdy do 70km za den , nebo ty auta porad stali a pak parkrat do roka ujeli desnou streku a nebo proste slouzej k beznemu popojizdeni do par nizsich desitek km za den a pak treba 1-2-3x za mesic si dopraly nejakou tu stovku kilometru, takze minimalne dve z tech varian me prijdou jako vhodnejsi pro hybrid v pripade ze majitel ma moznost nabijeni, a co si budem namlouvat, kolik znate lidi co si nove poridi auto za 2+ milionu a nemaj nejaky svoje parkovaci stani kde by slo treba udelat nabijeni? ten smesnej najezd v prumeru u ojetych Touaregu R me fakt prekvalitp, podle textu te recenze jsem cekal ze uvidim v tech inzeratech sama auta stara 5-10 let s najezdy 250-500 tisic km, a ve finale tam spis vidim 7-8 let stary auta co maj sotva 130 tisic km :-| takze bud jsou neskutecne stahnuty a nebo ty auta proste zas tak moc ty streky asi nejezdi

Rejpal
12. února • 17:28

Kdo jezdí více než 20000 ročně, tak pro něj auto není dopravní prostředek, ale pracovní nástroj.
A nějak si nedokážu představit, že by si někdo kupoval zbytečně drahé a zbytečně nadvybavené pracovní nástroje. Musel by si totiž na to auto vydělat tou jízdou. Takže se smiřme s tím, že dražší auta slouží buď jako luxusní taxi a nebo mají poměrně malý nájezd.Samozřejmě existují lidé, kteří jezdí dvakrát za čtrnáct dní přes 800 km (dál už dává větší smysl použít letadlo), ale ti budou upřednostňovat něco aerodynamičtějšího.

Honza
13. února • 0:10

Přesně tak. Teď jdu prodávat Touarega stáří 7 let a nájezd 115t. Ročně najezdím 60t. Na to si ale kupuju jiný auta, aktuálně i třeba Rapid 1.4 s automatem. A důvod? Přesně jak píšeš km v Touaregu je tak 5x dražší než v jiným autě (malé levné). Ale už je objednanej novej Touareg v plný výbavě. Je pro manželku a já s ním jezdím jen dlouhý cesty s rodinou. Uvažoval jsem i o Lexusu 450rxL, možná za pár let jeho asistenti nejsou moc na naše silnice a jezdil jsem s ním za 12.

PanHajzl
13. února • 1:02

...upřímně? Mám starého RR L322 jako soukromého a dříve jsem jezdil 60 tis km trojkovou fabii, ale mezi nama, byl bych blazen, abych si na takovou streku kupoval Rapida, kdyz jsem zvyklej na Touareg🙄..jeste bych treba pochopil novou ochcafku v holobytu. Jestli nekecas, jsi sado maso😁

Honza
13. února • 6:16

Jo jo chápu, ale Monte Carlo výbava se po instalaci nezavislého topeni docela dá. Letos už ale asi taky půjde

TenProblem
12. února • 18:50

Jen dojizdet do prace v urcitych zemich s dopravni infrastrukturou jak se patri znamena s klidem 800 - 1000 km tydne . Uplne normalni vec a nikdo se nad tim nepozastavuje. vikendove vylety k tomu a jsi uplne lehce na 50 tisic km za rok.

Stary pes
12. února • 23:15

A preto sa do tychto modelov bude kupovat nafta, nakolko to funguje ovela lepsie ako benzin, to je cele. A cim viac to bude EU tlacit, tym tie rozdiely v spotrebe budu horsie. Mala by sa uplne zmenit metodika vypoctu spotreby, nakolko tie EU normy klamu az sa prasi...

.
13. února • 7:53

Vždyť to máš jedno. Jal chceš vypočítat reálnou spotřebu? Kdo chce, může se kouknout třeba na spritmonitor. A za pár let tu máme stejně elektromobily, i tady.

jogurt
12. února • 20:03

No nevím, bývaly doby, kdy jsem za tři roky natočil na autě 480000km. Dnes je to míň, ale 70000km za rok jezdím pořád.

TenProblem
12. února • 20:25

A vzhledem k tomu,že používáš opravdu drahá a luxusní auta, ti to ani jako práce nepřipadá, že? Pořád je to zábava.

.
12. února • 15:51

Neznám lidi co dají přes 30tis za rok. Do kanclu, občas pracovní výjezd a nějaký výletík do zahraničí. To se akorát vejdeš.

Kankunen
12. února • 14:23

Autor netuší, že deklarované spotřeby na 100 km nejde dosáhnout nikdy, protože elektrika se nepočítá a co to do těch 100 km sežere se dělí třemi. Je podvod ze zákona.

Rolf
12. února • 14:33

Autor totiž není normální člověk.

Erich
12. února • 15:34

Zato ty jsi jediný normální, všichni jsme špatní jen tečka je nejlepší. Tomu se říká hlavou proti zdi. Napiš si osnovu na likvidaci lidstva, protože tobě se nikdo nevyrovná, vůbec nechápu jak můžeš psát do diskuse, a zabývat se povlem jako jsme my. Už dávno jsi měl mít svou vlastní auto něco a psát tam své moudra tzv Toyota - Lexus.

Rolf
12. února • 16:16

Problém je v tom,že to dělá sama redakce.

Jan Mička
12. února • 16:24 • šéfredaktor AutoRevue.cz

A už konečně předložíš nějaký důkaz, nebo budeš redakci dál křivě obviňovat a urážet ostatní? O osnovách, a že půjdu od válu, jsi už psal několikrát. Zkus teď být, prosím, konečně konkrétní.Děkuji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
12. února • 20:00

Soudí dle praxe idnes, tam je to standard.

Jan Mička
12. února • 14:34 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Au.

Kankunen
12. února • 14:57

Sakra chlapi to není normální, váš web, vaše pravidla. Proč si necháváte zasviňovat diskuze zdvojováním nicků, proč si necháte nadávat. A jak důmyslně se počítá spotřeba u PHEV, by mělo být tučným hned pod nadpisem testu PHEV.

Jan Mička
12. února • 15:10 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Jak jsem už dříve psal, na úpravě diskusí pracujeme. Nemělo by se pak už stávat, že budou jejich úroveň narušovat různá individua. Nebude možné ani přebírat nicky a psát prasárny pod přezdívkou někoho jiného. Později napíšu článek o tom, jak se situace vyvíjí a co od upravených diskusí čekat.Jak se počítá spotřeba u PHEV vozů, vím, v samostatném článku jsme se tomu ale nevěnovali. Je to dobrý nápad, článek připravíme.Honza

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
12. února • 19:59

Pane Mičko, není čas na ověřenou registraci do diskuse?

TenProblem
12. února • 20:23

Není to v jeho zájmu.
Sám se tady realizuje jako troll.

Jan Mička
12. února • 21:38 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Kdepak, já tady vystupuji vždycky sám za sebe. Už máš ty důkazy, že to tak není? Díky.

Kankunen
12. února • 15:44

Ti co se tady chodí vyblít, tak postupně lezou na nervy těm normálním a ti pak musí reagovat na jejich úrovni. A vůbec by neškodilo plus mínus veřejné, aby se vědělo kdo souhlasí a nesouhlasí s hulváty.

Mirek - jen kvůli Jan A.K
12. února • 16:04

Má to zatím problém, že změnit nick není problém. Musela by se uvádět IP adresa, ale to se nějak nesmí. Než se hádat s tím blbem, tak to se na to raději vykašlu a budu si užívat klid. Kdyby to tady udělali, zatím, všichni, tak se tady osamocen asi sám kousne do své zadnice, tedy prdele.

.
12. února • 16:08

Většina těch normálních se tady už nevyskytuje. Odešli jinam.

Cvt
12. února • 18:31

Už sem zajdu jen zřídka, ty nechutné diskuze a nereagující redakce na ten stav mě znechutily.

TenProblem
12. února • 18:42

Redakce ten stav sama vytvari

TenProblem
12. února • 17:12

Zustane tu sam Micka a muze psat sam sobe stejnym zpusobem,jakym pise i ted vyvolava tyhle hadky . Nikomu neni podezrele,ze vzdy okamzite je nablizku ,at je rano nebo noc. Protoze on sam je ucastnikem a okamzite ve vterinach maze komenty ,ktere uz zasly daleko. Opravdu to nikomu neni divne,to verite,ze je tak pilny a ma takovou intiuci a zrovne v problemovy cas je on sam velky psychous na webu
Uz jen z jeho odpovedi je jasne,ze neni normalni. Micka je narusena oobnost a mel by byt pod dohledem.
I jeho fyziognomie rika, ze je predurcen pro spatne veci . Jeho skreti postava a pichlave oci psychicky naruseneho jedince. Proste z....k.

Rolf
12. února • 14:18

https://www.autozive.cz/nova-generace-motoru-toyo...
A všichni ostatní jen žasnou, zase je Toyota o světelné roky napřed.

.
12. února • 12:59

super kára, super koncern, to auto nemá vážnou chybu, toyota a spol jsou k smíchu..

MKVD
13. února • 16:32

K smiechu si ty aj celý vw group ktorý skrachuje keď im nevide vabank na Elektro-auta a po rokov si nikto ani nespomenie že existovali.

MKVD
13. února • 16:00

K smiechu si ty aj celý vw group ktorý skrachuje keď im nevide vabank na Elektro-auta a po rokov si nikto ani nespomenie že existovali.

stealth01
13. února • 21:18

Co mám s VW group společného. Jezdím v Opelu a manželka si koupila nedávno Clio.

Glosa
13. února • 21:28

Jen to, že Mička zneužívá tvůj nick.
A nejen tvůj.
Chce dosáhnout uzavření diskuze na tomto webu.
Nechce se mu tolik pracovat a mít starosti navíc.
Vytvořit sváry a hádky,to je jeho poslední měsíce.

stealth01
14. února • 7:40

Uzavření diskuze je jen jediné logické řešení. Nikdo nic nezneužívá a ty to moc dobře víš. Každý z nás není tak podlý, s tak křivým charakterem jako ty. A i kdyby někdo náhodou zneužíal můj nick, tak je mi to úplně jedno.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Glosa
14. února • 20:51

Každý z vás je tak ubohý.
Ani psát neumíš Mičko.
Bude mazec až zavolá Líba a bude se ptát.

stealth01
14. února • 21:06

Ja být Honzou, tak ti rozflákám držku. Nic jiného si nezasloužíš.

.
12. února • 13:43

Proč je tedy ve Světě Land Cruiser respektovaná kára?

stealth01
13. února • 7:31

Myslíš ve Světě motorů?

Glosa
13. února • 11:42

https://www.accartbooks.com/us/book/the-land-cruiser-...Ukaž mi jedinou legendu od VW.
Brouk se nepočítá,byl ukraden Tatře - prokázano a uznáno VW.

stealth01
13. února • 12:17

Zaprvé tečko, svět se píše s malým "s". Zadruhé nebudu krmit trolla, ale když už si to začal, tak Volkswagen Golf. Prodeje se blíží už ke 37 miliónům prodaných kusů po celém světě.
Brouk se nepočítá? Dej mi odkaz, že VW uznal něco takového.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
__
13. února • 18:21

https://autoroad.cz/historie/85747-vw-zaplati... ...
A já myslel, že to snad již všichni ví, proč VW zaplatil náhradu, tedy uznal jak to bylo.

__
14. února • 12:01

A jéje tady je zase lidí, co chtějí přepisovat historii.

Neznalec
13. února • 12:22

Golf vznikl dle projektu Langa P603-nastupce Trabantu. Ukradli i golfa.
A prodeje Golfu jsou zcela zanedbatelne v porovnani s Corollou .
Takze neco relevantniho ?

stealth01
13. února • 13:04

Ano, 80 procent prodejů Corolly je pro někoho zanedbatelné.

Neznalec
13. února • 13:11

Micko,zase si hrajes .
Ja vedel,ze se chytnes ty nemocny mozku

Neznalec
13. února • 12:24
bill
12. února • 13:36

možná, ale to proto, že ještě není zaktualizované podle posledních vw trendů

Rolf
12. února • 13:40

https://www.whatcar.com/lexus/rx/4x4/450h-35-f-sp...
Tohle zašlape trapný zastaralý Touareg do země.
Prodej Touareg hybrid a Lexus RX hybrid hovoří jasně.
Touareg přišel o10 let později !!!

stealth01
12. února • 13:57

Co je ta za idiocii?
Prodeje hovoří jasně proto, že Touareg byl doteď nabízen s šesti a osmiválci.
To je snad jasné, že když přijde na trh s hybridy, kde deset let operuje Toyota, tak nebude mít takové prodeje.
Já použiju Tvou logiku tečko (jestli se vůbec cokoliv, co zplodíš dá nazvat logikou).
Prodeje V10 aut v Lexusu jsou daleko za prodeji V10 u Audi. Dáváš to nebo jen teď kroutíš hlavou, co že se ti tady snažím vysvětlit.
A to musím odhlédnout od takových věcí, jako tragický pohon 4x4 u RX450h v porovnání s Touaregem.

Kankunen
12. února • 14:52

Tahle doba by se dala popsat takto: S blbem se nedá domluvit a zároveň když mlčíš, tak souhlasíš.

Rolf
12. února • 14:06

Touareg nezná NIKDO
Lexus RX celý svět.
Toyota vládne
světu v každém aspektu automotive.
Ostatní ji jen napodobují a snaží se uspět..
Bez nároku.
Sotva se k ní přiblíží , skokem se přesune o patro výš.
Argumenty podřadného tvora jako ty jsou zcela trapné a nerelevantni.
Odpad

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
14. února • 19:35

Touareg zna cely svet jako Audi Q5, Q7, Q8, Bentley Bentayga a Lambordgini Urus...

Freddka
14. února • 19:35

Jeste Porsche Cayenne jsem zapomnel

Rolf
12. února • 14:22

a mám pravdu, ne že ne...

Rolf
12. února • 16:01

A ještě si dupnu.

Lulda
12. února • 16:05

Zapomněl sis vzít ráno prášek.

Rolf
12. února • 16:14

Tohle dělá redakce.
Baví ji to

bill
12. února • 13:38

jinak jestli ve VW nedostanou rozum, tak skončí daleko nejen za Toyotou

Jedna Bedna
13. února • 11:33

To nezáleží na nich. Enormní tlak na e-mobilitu a škrcení dieselů může být jak výhra, tak katastrofa. Zatím jim to moc nevychází a pokuta za CO2/2020 hrozí opravdu obrovská.

jogurt
14. února • 12:37

2020 jim možná zčásti odpustí, ale co nevidět přijde změna hodnocení plug-in hybridů, kde je 5-8x vyšší skutečná spotřeba než deklarovaná skutečným nesmyslem a pak ještě rádi opráší a přehomologují diesely. Ono je totiž pikantní to, že downsize benzínové tříválce budou mít s Euro 7 zcela zásadní problém, ale V6 diesely to celkem pohodově splní.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Glosa
14. února • 14:26

CO2 neni ten jediny ukazatel.
Diesel je nevhodny uz z podstaty spalovani - krakovani atd... . Argumentace ,ze jsou filtry atd .. je zcestna.

Jedna Bedna
14. února • 22:02

Je to přesně naopak. Nastudujte si technologii zpracování ropy, než začnete šířit bludy.
A mezi námi, krakování nemá se spalováním absolutně nic společného.

Glosa
14. února • 23:09

U naftových motorů tak probíhá nežádoucí krakování vyšších uhlovodíků a vznikají saze. Proto je zapotřebí lépe rozprašovat, aby tato místa byla co nejmenší.
Výtah z odborného článku.
Sám si najdi a pak osočuj z neznalosti.
Bedno prázdná vysypaná rozbitá

x12345678
15. února • 10:06

Nesmysl, v tomto případě nejde o krakování.

Veritas
15. února • 10:36

Najdi si info a pak se vyjadřuj.
Další blb.

Glosa
14. února • 23:04

Při spalování nafty v motoru ke krakování dochází a to je ten problém !!!!
Bludy šířit neumím

Doporučujeme

Články odjinud