Volkswagen Touareg Lux Limited: pro naftové zítřky USA

Diesely se snaží dobýt Ameriku a hrdě se staví spolu s hybridy do čela místních snah o snižování spotřeby paliva a emisí. Právě proto Volkswagen na detroitském autosalonu prosazuje především Touareg s v Evropě populárním šestiválcem 3,0 TDI o výkonu 225 koní a točivém momentu až 550 Nm. V porovnání s evropským trhem je tak americký Touareg TDI o 15 koní slabší.

V souvislostí se snahou prosadit takto motorizovaný Touareg na americkém trhu připravil Volswagen pro USA omezenou sérii Lux Limited, jež vznikne v počtu 1 940 jednotek. Tu vám nabízíme na přiložených snímcích, na nichž kromě místní legoslativou vyžadovaných světélek vyniknou také dvacetipalcová litá kola s průměrem 20 palců a částečně i dvoubarevné kožené čalounění. Kromě „třílitru“ TDI budou pro tuto edici k dispozici také přímovstřikové zážehové jednotky V6 FSI a V8 FSI.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Touareg v edici Lux Limited
Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků