S VW Touareg poprvé na českých silnicích: Bratislavské pohlazení

D. Adler  |  02. 07. 2018 09:06

Proč přesně ničí tu louku? Je řidiče, má povolení, nebo prostě stupidně zničil něčí majetek a kus přírody?

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  02. 07. 2018 09:26

Má povolení.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  03. 07. 2018 07:40

007: Povolení vojíždět.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 07. 2018 09:48

100% má povolení. Ta louka je totiž moje.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  02. 07. 2018 09:50

Tak se to vyřešilo, a kolega Orel bude moct v klidu spát, i když mu do toho vůbec nic nebylo a rozčiloval se naprosto zbytečně

Odpovědět  |   | 
JH  |  02. 07. 2018 10:08

A bude automagazin Akcelerace robiť dlhý test Tuaregu? Ďalší rok plánujem výmenu auta a Váš názor i napriek testom ktoré som videl by má zaujímal. Váš názor a test hodnotím nad ostatné.

Odpovědět  |   | 

Také se mrknu!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 07. 2018 10:43

Už ve středu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 07. 2018 13:54

Samozrejme ze bude. A nie jeden ;)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 07. 2018 15:24

Mám te rad za znalost Cimrmana. Ale buďme uprimni. Když jsem chtěl dělat testy japonských aut, tak mě všechny do jedné poslali slušným způsobem do háje.
Honda mi napsala, ze amatérům vozy nepůjčuje, Lexus se už neozval vůbec, Subaru dealer přislíbil, ze se určitě na jaře ozve a vykašlal se na mě.
Pokud by ty automobilky spolupracovaly, tak ti dávám své čestné slovo, ze JP aut by tam bylo opravdu dost. Jejich krásnou a výjimečnou auru mi kazí pouze ultrafanatici, s nulovou objektivitou. Nebýt soukromého majitele GS450h, které uvedu v červenci, nebylo by žádné představení japonských aut na mém kanále.

Odpovědět  |   | 
TT  |  02. 07. 2018 09:44

fuj to je ale cinskej design....

Odpovědět  |   | 
pomatenáČíňan koupit Audi  |  03. 07. 2018 18:13

Taky to nechápu. Dřív se auta do čínského vkusu dobastlovala až na místě v Číně. Teď je to jako standard a ostatní (tedy všichni NeČíňané) si asi mají zvyknout....

Odpovědět  |   | 
JH  |  02. 07. 2018 10:03

pán Mička všetko by bolo OK, keby ste stym testom prišli tak o zhruba 2-3 týždne skôr. Neviem čo nové budete vedieť ponúknuť keď na YT o novom Tuaregu už bolo povedané všetko vo všetkých svetových jazykoch . Aj domáci expert Vás predbehol. Ale možno sa mýlim a dozviem sa od Vás ešte niečo čo nebolo o Tuaregu povedané.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

máte pravdu, spousta informací už zazněla v rámci mezinárodní prezentace v Rakousku, kde byl za Autorevue.cz i kolega Miro. Výstup z prezentace ale nikdy nebude takový, jako po týdnu za volantem. Ostatně, i kolegové z Primy, pokud jste poznámkou o expertech myslel Autosalon, budou auto jistojistě testovat ještě jednou.

Tento článek neměl být ani tak o dojmech, nechci ho ani nazývat testem. Měl informovat o tom, že už je auto u nás, na silnicích budou první zákaznické kousky, a jaké s ním má značka na českém trhu do budoucna plány. Zároveň mi ale přišlo škoda smáznout to krátkou novinkou, navíc ne každý má na jedno auto stejný názor. Čekejte ještě klasický redakční test, ve kterém to zkusíme vzít zase z jiného konce.

Honza

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  02. 07. 2018 16:41

Jano: nazvať tych krepých ujov z primy expertami.. to si robíš z nas prču?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  02. 07. 2018 11:10

Zbytečně to řešíš, vždyť to auto se nedá u nás ještě ani koupit, a ty už odsuzuješ rychlé recenze.

Já třeba na recenze nikdy nedal, auto jsem vybral podle sebe a svých pocitů ze zkušební jízdy, ta mi řekla víc, než stohy popsaného papíru/webového prostoru.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 07. 2018 13:56

Pre vacsinu ludi su recenzie smerodajne. Preto vacsina ludi v nasich koncinach robi stale tu istu chybu ;)

Odpovědět  |   | 
Venal  |  02. 07. 2018 10:09

Ten vysoky chlapec tak neskonale miluje koncern,až je to dojemné!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 07. 2018 13:57

Ten vysoky chlapec, to je Stojan Jakotyc, studoval s vyznamenanim.

Odpovědět  |   | 
focus  |  02. 07. 2018 11:38

Tak super!je zaděláno na dlouhou sérii článků a testů VW Touareg v nejrůznějších výbavách.Už se nemůžeme dočkat.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  02. 07. 2018 18:07

Proč je to zase tak hnusný?

Odpovědět  |   | 
vantom  |  03. 07. 2018 09:10

spotřeba předpokládám není podle WLTP, resp. od kdy bude koncern VW zveřejňovat spotřeby dle WLTP?

Odpovědět  |   | 
focus  |  03. 07. 2018 09:22

Spotreba je samozrejme tradicni koncernovy podvod...stejne jako objem kufru,nadhodnoceny o cca 50 %. Staci cist ta spravna media.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 07. 2018 12:36

Podvádějí všichni a úplně stejně. Proč se tvé úvahy objevují zrovna tady?

https://auto.idnes.cz/skandal-mitsubishi-spotre... ...

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  03. 07. 2018 17:41

co ta dvojsekundova odozva na plynovy pedal? spravili s tym uz nieco?

a nieje nic dehonestujuce ako tuarega nazyvat turkom. uvedomte sa prosim.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 07. 2018 18:40

A7 i A8 stejný problem. Je to hnus.

Odpovědět  |   | 
JH  |  04. 07. 2018 08:44

Ten pedál je dôsledok emisných noriem. Treba si na to len zvyknúť. A práve prebieha nová homologizacia udajov spotreby a tam už nebudú laboratórne hodnoty ale reálne spotreby. Tak to bude zapísané aj v papieroch.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  07. 07. 2018 14:58

je to proste technologicky nezvladnute. ak je slaba odozva plynu preto, aby sa stihlo roztocit turbo, tak ma za ten cas tlakovat motor vzduch z predtlakovanej nadoby, ci elektricky kompresor. pretoze takto zle nefungovali ani 20 rocne tdicka

Odpovědět  |   | 
LK  |  29. 10. 2018 14:14

Potřebuji poradit, u Nového Touarega mi v určitých situacích zavibruje plynový pedál. Jaká je příčina? Na základě čeho to funguje? případně jde to deaktivovat?

Předem děkuji.

LK

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A