Nový Volkswagen Touareg má první ceny. Je možné jej objednat online

38 komentářů

Dix_
28. března • 15:35

Předprodej od 4.4.2018.B-]

Dix_
28. března • 9:39

Touareg 4.0 TDI V8 310 KW bude začínat na částce 2.2M.

Lojzic
26. března • 23:37

Za rok bude na Touarega sleva 20% , ve fleetu 25% to uz bude zajimava cena pro me.

Aladin
26. března • 14:05

Srovnání Touarega a Santa fe se nabízí. Ovšem porovnat tyto vozy lze až po svezení.Můj názor na současnou generaci Santa fe je, že to je v některých směrech nepovedený asijský paskvil. Pedály jsou blízko k tělu, se sedačkou a volantem je třeba odjet hodně vzad. Pak ovšem není možné dosáhnout na čudlíky na panelech. Novou generaci jsem ani neviděl, budu rád, když bude dobrá, protože konkurence není nikdy na škodu.Vozy vw jsou tradičně solidní a funkční. Sice nenadchnou, ale není zde žádné nepříjemné překvapení. Všechny detaily jsou dořešené na 100%. Vše funguje, jak má. Adaptivní tempomat neškube, parkovací senzory jsou spolehlivé a přesné a tak je to se vším. A za to se samozřejmě platí. A v základu mít V6 motor, to je v dnešní době nezvyklá věc.

Kvicala
26. března • 13:11

Autorevue=nejobjektivnejsi web o autech!Sice jen koncernovych,ale jinak to plati.

Josef
26. března • 16:44

Kvicalo, vysvětlení jsem ti napsal o pár řádek výš v reakci na tvé jiné "kviknutí". Jen doplním, že bys mohl zde v diskusích nahradit nedostatky web Autorevue a napsat nám něco zajímavého o nekoncernových autech. K článku k Toyota Supra ses ale vůbec nevyjádřil. Vypadá to, že jiné auto než koncernové VW neznáš, protože na jiná auta v diskusích nereaguješ (nejen na tu Toyotu)...

vyplasene ticho
26. března • 13:17

A prave proto je takova zabava zde diskutovat! :-P

Kuk Vykuk
26. března • 12:46

Ta maska vypadá jak mříž pro Kájínka.

Tom
26. března • 12:41

Mě ta rumunská cena přijde adekvátní, uvidíme co česká cena vs. česká výbava. Přece jen jsme o trošku dál než Rumuni takže nás lháři od WV určitě víc pumpnou :-).

Kvicala
26. března • 11:51

Blahopreji nezavislemu panu redaktorovi k plneni stanovene normy 1 clanek o VW Touareg denne.Bravo!

Josef
26. března • 14:06

Kvicalo, dal jsem si tu práci a spočítal všechny příspěvky které se zobrazují dnes v 13.30 hod a web stránce Autorevue:
VW 12
Opel 2
MB/Daimler 2
Toyota 2
BMW 1
Pirelli Ferrari 1
Tatra 1
Ford 1
Hyundai 1
Dodge Viper 1
Nejlepší ojetá auta 1 (žádné VW)
Ostatní články 3 (traktor, 3D tiskOdkazy:
Testy:
VW 2
Toyota 1
Nejčtenější:
Lada 1
VW 1
Ostatní 3

Pokud to shrnu, tak z 28 článků se týká koncernu VW 12, to je necelých 43 procent.
Pokud to sečtu i s odkazy (na testy,..), tak z z počtu 36 se týká VW 15, to je necelých 42 procent.
Zastoupení koncernu VW na trhu v počtu prodaných aut v Česku je ale ještě o něco větší. Pokud se podíváme na zájem čtenářů a jejich reakcí na VW, tak je ještě daleko větší než těch 42 procent. Proto je celkem vysvětlitené počínání redakce Autorevue. Mně by se sice líbila na silnicích větší pestrost aut, ale nic s tím nenadělám. Naprostá většina kupuje Škodu a ostatní koncernové auta VW. Proto mne také už ani nepřekvapuje ta četnost "článků" o VW.Kvicalo, když jsi tak "dokonalý" a stále jen kvičíš kritiku a nespokojenost, což aby jsi v diskusi napsal obsažný příspěvek - tvůj test, jak to, či ono vidíš, jak to je ve srovnání s tím a s tím, apod. Zkrátka aby se něco lidi dozvěděli a nejenom tvoje "kvičení". Hlavně - ukázal bys konečně, jak se to má správně dělat a třeba i pan Mička by se z tvého příspěvku poučil, nebo ještě lépe - dělal bys testy místo něj ty a my bychom s úžasem hltali informace zpracované geniem Kvicalou. Pokud to budeš dělat dobře, tak to všichni ocení a rádi si tvé články přečtou v diskusích. Nebo kdyby jsi Kvicalo místo toho tvého kvicení dal odkaz na zajímavý článek, který tě zaujal nějde jinde na webu. Zejména pak, když opakovaně kvičíš, že Autorevue je placený web Škoda Auto.¨
Jen tak na závěr, není mi jasné, proč lezeš na web Autorevue, když tě tento web tak irituje, že stále kvičíš pouhé "výkřiky do tmy" a že tě stále nenapadlo napsat něco rozumného, co by zde čtenáře zaujalo, jak jsem už uvedl výše.
Je zajímavé, Kvicalo, že o zajimavý článek o Toyotě jsi ani nezavadil. Tak co tě vlastně zajímá, kromě toho, že "kvičíš" a věčně remcáš a kritizuješ všechno o VW ? A když se objeví něco zajímavého, tak tam v diskusi ani "nebrnkneš" a třeba nepochválíš Autorevue, že napsala "konečně" i něco jiného než o VW.

Peter
26. března • 10:53

Nemá škrabku, slabota. Zbohatnutý plebs aj tak bude kupovať KotkodaQ.

Aleš
26. března • 8:53

To je fiasko, rychle pro Santafe, to je auto pro pózery a za babku...

Cikrt
26. března • 9:53

SantaFe? To je vedle téhle káry dokonalé technické fiasko.

Josef
26. března • 11:37

A co uživatelské zákaznické hledisko, nemyslíš, že v případě velkých SUV jde o jiné věci než jen o technické "modernosti"? Podle celosvětových výsledků prodeje SantaFe to zdaleka nevypadá na "fiasko". Zejména ne ve srovnání s Touareq. A můžeš nám vysvětlit tvůj pojem "dokonalé technické fiasko"? A v čem a jak se tento tvůj "pojem" projevuje?

Cikrt
26. března • 11:50

Dokonalé technické fiasko lze dokumentovat na řadě oblastí. Vynechme infotaiment, asistenty a další elektronické blbinky (kde by Santa tak jako tak dostal těžce na prdku, viz třeba matrix světlomety u Touaregu vs bludišťáky u Santy, noční vidění u Touaregu vs kulové od Santy) a zaměřme se jenom na technická řešení ve dvou základních oblastech:
Motory: Santa končí na dýchavičných čtyřválcových chudobkách výkonu mdlého a uložení příčného, Touareg nabídne podélně uložené šestiválce v benzínu i v dieselu jako základ a bude mít i osmiválec. Navíc nejvýkonnější diesel dneška se špičkovou kulturou chodu a zcela lineárním průběhem výkonu, na který nemá odpověď ani prémiová konkurence. K tomu možnost plug-in hybridu s šestiválcem v EU a se čtyřválcem v Číně a Santa vypadá jak žebrák.
Podvozek: Touareg má 4x4 řešené poctivým diferenciálem, Santa má obyčejnou spojku s primárně poháněným předkem a připojováním zadku navíc jenom u jednoho motoru, další dvě motorizace má jenom v předohrabu. Možnosti distribuce výkonu jsou tak u Touaregu zcela jinde než u Santy. Touareg má dvojitá ramena vpředu i vzadu, možnost el. řízených tlumičů, kompletního vzduchového podvozku dokonce s vícekomorovými vaky. K tomu elektricky řízené stabilizátory a natáčecí zadní nápravu. Světlou výšku může na vzduchu měnit v rozsahu 11 cm a v terénu zvednout auto až 30 cm nad zem. Santa se vedle toho mrská na klasických pružinách a předním McPhersonu. A když se zaměříme na zpracování a strojařinu, tak si stačí ta auta hodit na zvedák, Santa podvozek zbouchaný z ocelových výlisků, Touareg hromada hliníkových slitin. Dtto karosérie, Touareg hromada hliníkových výlisků i panelů karoserie, Santa zbouchaný výhradně z oceli.
Shrnuto zcela jiné světy. Touareg se po technické stránce klidně může postavit vedle Range nebo Mercedesu (samozřejmě cenově a provedením interiéru bude trochu níž, protože od toho jsou v koncernu Bentayagy, Q7 nebo Cayenny) a s nimi se také porovnávat v prodejích, Santa se může postavit tak leda vedle Fordu, Nissanu, Škodule nebo jiných mainstreamových nebožátek a také s nimi se porovnávat v prodejích. Je jasné, že daleko dražší Touareg se bude prodávat méně než Santa, to snad pochopí i malé děcko, které ovšem také pochopí, že Touareg je technicky někde zcela jinde než Santa.

Josef
26. března • 12:43

Cikrte, jenže to srovnání nesrovnetelného jsi uvedl ty a ne já, cituji tě." SantaFe? To je vedle téhle káry dokonalé technické fiasko."
Já proto reagoval a očekával jsem, co odpovíš. Díky za odpověď, která přesně prokazuje, proč tato auta nelze srovnávat. Obě byla projektována s jiným záměrem pro jiné zákazníky a potvrzují to i výledky prodejů. SantaFe rozhodně směřuje za jinými zákazníky než směřuje Touareq. Proto zákazník, který požaduje "nej" technologie a nekouká na cenu, tak volí Touareq, jak jsem psal. A ten, koho zajímá provoz auta v "zapadákově" a kouká na peníze, tak volí SantaFe. Jak jsem uvedl - zákaznický pohled z hlediska jeho oažadavků.Závěr tvého příspěvku je odpovědí cituji Tě:
"...Shrnuto zcela jiné světy. Touareg se po technické stránce klidně může postavit vedle Range nebo Mercedesu (samozřejmě cenově a provedením interiéru bude trochu níž, protože od toho jsou v koncernu Bentayagy, Q7 nebo Cayenny) a s nimi se také porovnávat v prodejích, Santa se může postavit tak leda vedle Fordu, Nissanu, Škodule nebo jiných mainstreamových nebožátek a také s nimi se porovnávat v prodejích. Je jasné, že daleko dražší Touareg se bude prodávat méně než Santa, to snad pochopí i malé děcko, které ovšem také pochopí, že Touareg je technicky někde zcela jinde než Santa."
- je závěrem a přesnou odpovědí na tvůj příspěvek. ;-)Jo a na závěr, jak "opovrhuješ" něččím jiným než auty "NEJ",a proto označuješ ostatní za "mainstreamová nebožátka", tak by mne zajímalo v kontextu toho, co jsi napsal, cituji tě:
"...Možnosti distribuce výkonu jsou tak u Touaregu zcela jinde než u Santy. Touareg má dvojitá ramena vpředu i vzadu, možnost el. řízených tlumičů, kompletního vzduchového podvozku dokonce s vícekomorovými vaky. K tomu elektricky řízené stabilizátory a natáčecí zadní nápravu. Světlou výšku může na vzduchu měnit v rozsahu 11 cm a v terénu zvednout auto až 30 cm nad zem. Santa se vedle toho mrská na klasických pružinách a předním McPhersonu. A když se zaměříme na zpracování a strojařinu, tak si stačí ta auta hodit na zvedák, Santa podvozek zbouchaný z ocelových výlisků, Touareg hromada hliníkových slitin. Dtto karosérie, Touareg hromada hliníkových výlisků i panelů karoserie, Santa zbouchaný výhradně z oceli. Shrnuto zcela jiné světy...."
- pro co by ses rozhodl, pokud bys vyrazil na expedici (dlouhodobou dovolenou...) z USA na Aljašku? Použil bys ten Touareq nebo bys dal přednost "nebožátku" SantaFe? Nebo pokud bys bydlel někde na zadlém ranči v USA a měl možnost koupit si a provozovat jen jedno SUV, dal bys přednost tomu Touareq? ;-)
Ještě to položím zásadní poslední otázku v návaznosti na to, jak jsi jednostranným pohledem vydefinoval "dokonalé technické fiasko". Nemyslíš, že "dokonalé technické fiasko" by mělo být především odpovědí na konkrétní otázku (požadavek, technické zadání,...a jeho splnění či nesplnění)? A bez jasně definovaného konkrétního požadavku, přesného technického zadání přece nemůže vzniknout "dokonalé technické řešení" a tím i naopak "dokonalé technické fiasko". Zkrátka, co může být z určitého hlediska dobrým řešením, může být z jiného hlediska špatným řešením. Asi se shodneme, že obecně nejdokonalejší a nejlepší auto neexistuje. Proto se vyrábí spousta kategorií a modelů aut různých značek. A je proto zbytečné používání pojmů typu "mainstreamové nebožátko" či třeba toho pojmu "dokonalé technické fiasko". To proto, že třeba zrovna "to nebožádko" v určitých parametrech a požadavcích zákazníka může být ve srovnání s AUTEM ("Značkou") dokonalým technickým řešeníma v návaznosti na spolnění jeho požadavků a naopak to AUTO ("Značka") tím "dokonalým technickým fiaskem".:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Cikrt
26. března • 12:53

Kdybys uměl číst, tak rychle zjistíš, že srovnání nesrovnatelného tady uvedl "Aleš" na kterého jsem reagoval tím, že ta auta jsou zcela nesrovnatelná. Já se právě srovnávání těch aut bráním, protože jsou technicky na zcela jiné úrovni. Já nikde nezpochybňuji, že levná auta auta z mainstreamu jako je Santa, Kokodák nebo další mají svůj smysl pro sociálně slabší a početné rodiny. Ale když je někdo začne srovnávat (Aleš) s prémiovými výrobky, tak je prostě vedle jak ta jedle. A na to jsem reagoval.

Josef
26. března • 13:26

Není to Cikrte o čtení, ale přehlédl jsem, že tvůj přípspěvek byl reakcí na "Aleš". (Tobě je ale hned jasné, že neumím číst...) Považoval jsem ho za samostatný původní příspěvek/názor na článekek. Proto je lepší v příspěvku uvádět oslovení nebo označení na co (na koho) se reaguje. Takže na tato auta máme stejný názor. Jen mi vysvětli, proč používáš "znaleckých" označení Kokodák a třeba i to "mainstreamové nebožátko", když dokážeš použít správný a srozumitelný pojem "levná auta auta z mainstreamu". Podle obsahu a formy tvých příspěvků přece nezapadáš do "kateogie" "exotů" Kuk, Kvicala a pod.
Ještě mi zkus odpovědět na ten tvůj pojem "dokonalé technické fiasko".

Cikrt
26. března • 13:54

Znalecké označení "fiasko" při porovnání Santa a Touaregu použil opět "Aleš". Já jsem jej použil v rámci jeho myšlenkového světa aby snáze pochopil moji námitku. Moje označení se nevztahovalo na technické pojetí Santy jako takového, ale výhradně na porovnání Santy s Touaregem. Nevím co je špatného na použití běžného lidového označení modelů Škodovky (lidově škodárna, škůdka, šáde) Karotka, Kokodák, Fabka, Octa, Sup jsou běžně používané lidové výrazy (stejně jako Santa Fe všichni říkají Santa) a pokud nepíši vědecký článek do mezinárodního časopisu, ale diskuzní příspěvek na web, tak nevidím na jejich použití nic závadného.

Josef
26. března • 14:53

Ciktrte, Aleš napsal, cituji: "To je fiasko, rychle pro Santafe, to je auto pro pózery a za babku..."Ty jsi na to reagoval, cituji: "SantaFe? To je vedle téhle káry dokonalé technické fiasko."A já jsem reagoval, cituji: "A co uživatelské zákaznické hledisko, nemyslíš, že v případě velkých SUV jde o jiné věci než jen o technické "modernosti"? Podle celosvětových výsledků prodeje SantaFe to zdaleka nevypadá na "fiasko". Zejména ne ve srovnání s Touareq. A můžeš nám vysvětlit tvůj pojem "dokonalé technické fiasko"? A v čem a jak se tento tvůj "pojem" projevuje?"Pokud to shrnu, Aleš použil pouze obecné slovo "fiasko" a jeho příspěvek s tímto slovem je tak nejednoznačný a zavádějící, že se dá vysvětlit více způsoby. Ty Cikrte jsi ale ve své reakci použil bližší specifikaci obecného pojmu "fiasko" pojmem "dokonalé technické fiasko", což je už něco jiného. Já jsem ti v odpovědi na tvoji reakci napověděl, že může jít o více pohledů na věc a zeptal se konkrétně na pojem "dokonalé technické fiasko". No a ty jsi mi odpověděl, cituji tě: "...Moje označení se nevztahovalo na technické pojetí Santy jako takového, ale výhradně na porovnání Santy s Touaregem."
V tomto kontextu se jedná z tvé strany tedy o "zajímavé" vysvětlení a použití pojmu "dokonalé technické fiasko".
A co se týká těch "lidových" pojmů, tak je pochopitelné a vysvětlitelné použití zkráceného názvu Santa misto SantaFe a v tomto ohledu podobně i použítí názvů Fabka, Octa, Sup. Ale místo Kodiaq bych spíše volil pojem Kody než "Kokodák" a v případě Karoq asi spíše to Karok nebo "Karo" než "Karotku". V kontextu té "Karotky" by někdo mohl použít místo SantaFe "Santál" nebo "Sandál", což by asi zrovna nebylo "IN". Proč komolit názvy, když to není nutné? Nerozumím tomu.

Cikrt
26. března • 15:07

Nic ve zlém, ale napadá mě jestli ty se rád nehnípeš v blbostech.

Josef
26. března • 15:17

Asi jo, Cikrte...:-)

Jiří
26. března • 11:42

já myslím, že když stojí SantaFé 1.1 v plné výbavě a touareg stojí "bez výbavy" to stejné, a je to rozdíl segmentu (nehledě na 4- x 6-avíce válce)..tak bych je vůbec nesrovnával a neřešil..

zpovykana stuka
26. března • 9:44

Naprosty souhlas. Takoveho mastodonta si koupi jedine posera. Skutecny chlap si za 60 tisic EUR koupi VW Up, ci jak se ten klenot jmenuje. :-P

Petr
26. března • 9:40

Tak SantaFe se neda vubec s Touaregem srovnavat. At uz jde o nove technologie, motory, interier. Proste vsechno. Santa Fe nove generece jeste neobstoji ani proti Touaregu minule generace. Touareg je vlastne Q7 - trosku levnejsi, nekde mu ubrali, nekde pridali.

Josef
26. března • 11:27

To je právě to, oč jde.
Někdo potřebuje roky výroby a provozu osvědčené "nedokonalé" auto, na které se může spolehnout a které mu vydrží a kupuje třeba "zastaralé" SantaFe, které je třeba úspěšné (osvědčilo se) v USA (tam asi nemají servis na každém rohu...)
Někdo jiný zase potřebuje nejmodernější dokonalost, auto prošpikované "novými technologiemi", a proto kupuje Q7, Touareq a pod., které může být, ale nemusí, stejně spolehlivé jako "zastaralé" auto. A na cenu auta třeba vůbec nehledí, protože jeho prioritou je ta "modernost" a poslední značkový model...
Je to prostě o prioritě zákazníků a každý si může vybrat. V Evropě, kde je servis na každém rohu, si člověk může dovolit koupit cokoliv, co se mu líbí, a nemusí o dalších souvislostech přemýšlet, případné "problémy" nejsou problémy a spokojeně jezdí s vědomím, že jeho auto je nejmodernější, nejdokonalejší, zkrátka nej. V jiných částech světa na to hledí jinak, a proto to, co je v Evropě "jednička", tak jinde je to propadák a naopak auta, která jsou jedničkou jinde ve světě, tak jsou propadáky naopak v Evropě.
Celosvětový hit Toyota Corolla je třeba v Česku naprostou "Popelkou". Octavia a Rapid jsou v Česku naopak "jedničky". Hlavní je spokojenost zákazníků a o to jde. Každému podle jeho gusta - někdo toho Rapida a jiný třeba tu Corollu. Proto nějaké "srovnávání" je celkém úsměvné a věta, cituji: "SantaFe se neda vubec s Touaregem srovnavat" - je ještě úsměvnější a věta cituji: "Santa Fe nove generece jeste neobstoji ani proti Touaregu minule generace." - úplně nejúsměvnější, protože o tom, co obstojí a co ne, rozhodne zákazník.
A k tomuto příspěvku - kdo chce, ať si koupí Touareq a někdo jiný to Santa Fe. Spokojeni přece mohou nakoc být oba...;-)

polapena chvilka
26. března • 9:55

"Nove technologie" musi byt nejaka kouzelna formulka, neb se s ni zde kde kdo ohani bez toho, aby vysvetlil co to vlastne je. Kde v autech vidite nove technologie? Vidim jen nepodstatne hlouposti, o kterychzto se ovsem marketaci snazi prumerneho Honimira presvedcit, ze se jedna o naprosto zasadni inovace. Napriklad takova derovana kozenka natazena na sedadlo sprazene s ventilatorem. B-] V tom je Ďas Auto skutecne neprekonatelne.

Petr
26. března • 10:25

Tak ono kdybys vyndal hlavu ze zadnice a neco si precetl, tak nemuzes napsat takovy nesmysl. Zacina to u motoru. Az osmivalec. Nataceci zadni kola, poctivy pohon 4x4 - ne ta sra.... co ma Santa Fe. Matrix svetla se 128!!! segmentama. Nocni videni. Pokrocile jizdni asisenty - resp. samorizeni do 37mph. Karoserie s velkym poddilem hliniku.
Ten korejec je proste plebs, ktery nema zadne vyhody. Jen je levnejsi. Ale interier bida - jak pred 10ti lety. Kvalita materialu na urovni Golfa. Motory - bida. Podvozek - bida - pseudo 4kolka, pseudoadaptivni apod. Svetla jednoduche osizene LED.
Proste tohle i uplnej negramot musi videt, ze ty auta jsou uplne jinej svet.

Joe Doe
26. března • 11:51

Vies co je sranda?Ze najskor napises "At uz jde o nove technologie" a potom ako priklad uvedies "Nataceci zadni kola, poctivy pohon 4x4".Auta 4WS auta boli pred 30 rokmi uplne bezne a niektore k tomu pridavali aj 4WD. Pravda, islo japonske auta predavane na japonskom trhu, ale Mitsubishi Galand 4WD 4WS sa predavalo aj u nas.Ale porevulocne naladeny narod pokladal 16 ventilove motory a pokrocile technologie za dielo satana :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
27. března • 12:12

Zase... Joe, podívej... Je úplně jedno, co mělo japonské auto z osmdesátek. Tehdy to dokázali všichni, jen to prostě pro ně nebylo obchodně zajímavé. To řešení je samo o sobě dost nákladné a náchylné na poruchy. Nebo opravdu myslíš, že s tím přišel Galant (ne Galand) a Němci si rvali vlasy, protože to neuměli vyrobit?

Joe Doe
27. března • 9:44

No, jo na autorevue.cz dostane clovek minusky aj za to, ze napise 2+2=4.

polapena chvilka
26. března • 11:15

Na SantaFe kali pes a ve sve reakci jsem jej take z toho duvodu nezminoval.Napriklad zde je cela rada postarsich aut s riditelnou zadni napravou: https://www.yahoo.com/news/10-coolest-four-whee... ... . Ne ze by to dnes jiz bylo bezne, lec rozhodne to neni vec nevidana a neslychana.Matrix LED svetla? Verim, ze poskladat LED do matice, pridat par plastikovych cocek a propojit to s nekolika fotosenzory by mel zvladnout absolvent stredni elektrotechnicke prumyslovky. Ono je za tim zrejme o neco vic, nez jen tohle. Nicmene, nejaky patek to na trhu jiz je a konkurence to nabizi v podstatne levnejsich segmentech, bez toho aby mlela neco o vlajkovem modelu.Karoserie z hliniku jsou skutecne prima. I presto, ze ani dnes nejsou zcela bezne, moznost vyrobit karoserii z hlininiku dnes jiz malokoho usadi na zadek s otevrenymi usty. I zcela prumerna mamina vi, ze i plechovka piva je vyrobena z hliniku. Hadam, ze bude obtizne dotycnou maminu presvedcit, ze to je 'nova technologie'.Nocni videni? Uz bylo na case! Konecne mame v autech to, o cemz slychame uz od detstvi, ze maji ruske tanky. Mam ovsem ponekud problem neco, o cem vim vetsinu zivota, nazyvat 'novou technologii'.Samorizeni do nejake rychlosti je, dle meho nazoru, ocekavani a potreb, jen polovicate reseni. K cemu mi to je, kdyz stejne za volatem musim sedet a cekat, kdy mam rizeni prevzit? Rad bych si misto rizeni auta cetl, koukal na film, kecal se spolucestujicimi a podobne, coz stale nelze. Nehlede na pravni stranku veci. Ano, tohle skutecne je 'nova technologie', ovsem v teto konkretni aplikaci stejne prinosna jako rizek usmazeny do 37 stupnu Celsia.A tak bych mohl pokracovat dal a dal. Zadna z techto 'novych technologii' neprinasi nic natolik zasadniho, aby kvalitativne zvedla uzitnou hodnotu auta. Jedna se spise o mile tresnicky na dorte. Otazku, zda tech par tresnicek stoji za podstatne navyseni ceny dortu, si uz musi kazdy zodpovedet sam. Faktem ovsem je, ze dort dortem nedelaji tresnicky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
26. března • 13:18

Nechci ti do toho kecat, ale Rusove jeste nedavno nemeli technologii pro nocni videni - konkretne termovizi - buhvijak zvladnutou a museli se spolehat na dovoz (treba z Francie). A tusim, ze vlastni seriova vyroba zatim stale v nedohlednu ;-)

vyplasene ticho
26. března • 13:26

Tak mi do toho, prosim Tebe, nekecej!Tady se hadam ja a pokud si chces i Ty uzit, zaloz si vlastni hadku! :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Petr
26. března • 11:51

No tak argumentovat s blbcem nejde. Vse si napsal, ze je samozrejme, ale nic z toho ta plechovka od Hjonde nema. Tak kde je chyba?
A hlavne si nenapsal to podstatne. Hjonde nema ani motor hodny SUV. Takze proc by kdo koupil Hjonde. To je tam maximalne konkurence pro Kodiaq a ne pro tohle vozidlo.

polapena chvilka
26. března • 13:14

Vase konstatovani "... argumentovat s blbcem nejde" beru za pruvodni jev nedostatku argumentu.Premyslim v jakem svetovem rektusu musite zit, ze je pro Vas hlinikovy plech 'novou technologii'. Skutecne si takove misto vubec nedokazu predstavit, neb nad hlinikovym plechem dnes snad nemuze byt udiveny ani antarkticky tucnak.A zrejme jste uz vubec nepochopil, ze jak Touareg tak i SantaFe zcela jsou mi zcela ukradena. Zamyslim se nad obsahem pojmu 'nove technologie'. Skutecne je to tak obtizne pochopit?

stealth01
27. března • 12:09

Počkej chvilku.... Petr měl na mysli nové technologie a ony nové jsou. Je úplně jedno, jestli natáčení zadních kol měly kdysi nějaké vozy. Důležité je, jak to funguje dnes a rozhodně mi nemůžeš tvrdit, že stejně jako před lety. Noční vidění je pro VW docela novinka, samozřejmě Audi už to používá dost dlouho a další také, ale proboha bavíme se přece o tom, že VW má v Touaregu zcela nové technologie, které doposud neměl, ne že nic z toho neexistuje na trhu. To jsou vždycky tak stupidní argumenty, typu... "toto auto to mělo před X lety"... apod. To si vážně myslíš, že VW by nedokázal jako třeba leader v motorech udělat řízení zadní nápravy?
Takže není zde nic unikátního, ale jsou zde pro tento model zcela nové technologie. Dám ti chvilku, třeba to polapíš... tedy pochopíš.

Doporučujeme

Články odjinud