Nový Volkswagen Touareg má české ceny. Takto vypadá nejlevnější verze

České zastoupení automobilky Volkswagen spustilo konfigurátor nové generace modelu Touareg. V nabídce je zatím jediný motor, další naběhnou později.

Nový Volkswagen Touareg bude dostupný se dvěma verzemi šestiválce 3.0 TDI (170 a 210 kW), třílitrem TSI (250 kW) a vznětovým osmiválcem (310 kW), v rámci zahájení předprodeje na českém trhu je však v nabídce pouze silnější z nabízených 3.0 TDI. Standardem je pohon všech kol 4Motion, osmistupňová automatická převodovka, a vybírat můžete z trojice výbavových linií, z nichž první dvě stojí naprosto stejně.

Volkswagen Touareg III poprvé naživo: Toto je nová vlajková loď VW!

Volkswagen Touareg III poprvé naživo: Toto je nová vlajková loď VW!

Linie Elegance a Atmosphere vycházejí na 1.742.900 korun. V obou případech dostanete potahy kůží Vienna, navigaci Discover Media, statické LED světlomety, elektrické ovládání víka kufru, parkovací systém Parkpilot, alarm nebo adaptivní tempomat- Liší se však důležité detaily.

Jednak design osmnáctipalcových litých kol, ale hlavně vnitřní designové pakety. Zatímco linii Elegance je vlastní „chladný“ hliník, uvnitř Atmosphere najdete dřevo. Za Touareg R-Line zaplatíte 1.823.900 korun. Základ výbavy je stejný, ve standardu však dostanete sportovnější interiérový a exteriérový paket a dvacetipalcová kola.

Nový Volkswagen Touareg má první ceny. Je možné jej objednat online

Nový Volkswagen Touareg má první ceny. Je možné jej objednat online

Touareg může být vybaven celou řadou prvků, na které jsme dosud nebyli u Volkswagenů zvyklí. Jmenujme například Innovision Cockpit složený z digitálního přístrojového štítu a 15palcové středové obrazovky (82.500 Kč), asistent nočního vidění (48.200 Kč), chytré světlomety IQ.Light (49.500 Kč) či pořádná masážní přední sedadla (47.500 Kč). Dokonce i verze 3.0 TDI pak může být vybavena paketem Air & Steering (75.400 Kč), který kombinuje vzduchové pérování s aktivním natáčením zadních kol.

Poslední zkouška pro nový Touareg: Ze Slovenska míří na čínskou premiéru

Poslední zkouška pro nový Touareg: Ze Slovenska míří na čínskou premiéru

Nabídka jediného motoru je dočasná. Po letních prázdninách naběhne výroba výkonově slabšího třílitru TDI, ve stejnou dobu by se měl začít vyrábět šestiválec TSI, a v únoru příštího roku dojde i na vrcholný osmiválec. Volkswagen v rámci oficiálního představení vozu uvedl, že by se základní cena verze 3.0 TDI/170 kW měla pohybovat okolo 1,5 milionu korun.

Volkswagen Touareg - dostupná technická data a české ceny
Motor 3.0 TDI 3.0 TDI 3.0 TSI 4.0 TDI
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Zdvihový objem [cm3] 2967 2967 2995 3956
Válce/ventily 6/4 6/4 6/4 6/4
Největší výkon [kW/min] 170/- 210/- 250/- 310/-
Točivý moment [N.m/min] 500/- 600/- 450/- 900/-
Maximální rychlost [km/h] - - - -
Zrychlení 0-100 km/h [s] - - - -
Komb. spotřeba [l/100 km] - - - -
Cena Elegance [Kč] - 1.742.900 - -
Cena Atmosphere [Kč] - 1.742.900 - -
Cena R-Line [Kč] - 1.823.900 - -

 

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků