Nový Volkswagen Touareg má české ceny. Takto vypadá nejlevnější verze

České zastoupení automobilky Volkswagen spustilo konfigurátor nové generace modelu Touareg. V nabídce je zatím jediný motor, další naběhnou později.

Nový Volkswagen Touareg bude dostupný se dvěma verzemi šestiválce 3.0 TDI (170 a 210 kW), třílitrem TSI (250 kW) a vznětovým osmiválcem (310 kW), v rámci zahájení předprodeje na českém trhu je však v nabídce pouze silnější z nabízených 3.0 TDI. Standardem je pohon všech kol 4Motion, osmistupňová automatická převodovka, a vybírat můžete z trojice výbavových linií, z nichž první dvě stojí naprosto stejně.

Volkswagen Touareg III poprvé naživo: Toto je nová vlajková loď VW!

Volkswagen Touareg III poprvé naživo: Toto je nová vlajková loď VW!

Linie Elegance a Atmosphere vycházejí na 1.742.900 korun. V obou případech dostanete potahy kůží Vienna, navigaci Discover Media, statické LED světlomety, elektrické ovládání víka kufru, parkovací systém Parkpilot, alarm nebo adaptivní tempomat- Liší se však důležité detaily.

Jednak design osmnáctipalcových litých kol, ale hlavně vnitřní designové pakety. Zatímco linii Elegance je vlastní „chladný“ hliník, uvnitř Atmosphere najdete dřevo. Za Touareg R-Line zaplatíte 1.823.900 korun. Základ výbavy je stejný, ve standardu však dostanete sportovnější interiérový a exteriérový paket a dvacetipalcová kola.

Nový Volkswagen Touareg má první ceny. Je možné jej objednat online

Nový Volkswagen Touareg má první ceny. Je možné jej objednat online

Touareg může být vybaven celou řadou prvků, na které jsme dosud nebyli u Volkswagenů zvyklí. Jmenujme například Innovision Cockpit složený z digitálního přístrojového štítu a 15palcové středové obrazovky (82.500 Kč), asistent nočního vidění (48.200 Kč), chytré světlomety IQ.Light (49.500 Kč) či pořádná masážní přední sedadla (47.500 Kč). Dokonce i verze 3.0 TDI pak může být vybavena paketem Air & Steering (75.400 Kč), který kombinuje vzduchové pérování s aktivním natáčením zadních kol.

Poslední zkouška pro nový Touareg: Ze Slovenska míří na čínskou premiéru

Poslední zkouška pro nový Touareg: Ze Slovenska míří na čínskou premiéru

Nabídka jediného motoru je dočasná. Po letních prázdninách naběhne výroba výkonově slabšího třílitru TDI, ve stejnou dobu by se měl začít vyrábět šestiválec TSI, a v únoru příštího roku dojde i na vrcholný osmiválec. Volkswagen v rámci oficiálního představení vozu uvedl, že by se základní cena verze 3.0 TDI/170 kW měla pohybovat okolo 1,5 milionu korun.

Volkswagen Touareg - dostupná technická data a české ceny
Motor 3.0 TDI 3.0 TDI 3.0 TSI 4.0 TDI
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Zdvihový objem [cm3] 2967 2967 2995 3956
Válce/ventily 6/4 6/4 6/4 6/4
Největší výkon [kW/min] 170/- 210/- 250/- 310/-
Točivý moment [N.m/min] 500/- 600/- 450/- 900/-
Maximální rychlost [km/h] - - - -
Zrychlení 0-100 km/h [s] - - - -
Komb. spotřeba [l/100 km] - - - -
Cena Elegance [Kč] - 1.742.900 - -
Cena Atmosphere [Kč] - 1.742.900 - -
Cena R-Line [Kč] - 1.823.900 - -

 

~/PubSystem.Controls.Run.GenericDataView/RelatedArticlesByTag.ascx
System.NullReferenceException
Object reference not set to an instance of an object.
App_Code.1evz0his
at PubSystem.CNCUtils.GetAutoCzArticles(Int32 count) at ASP.pubsystem_controls_run_genericdataview_relatedarticlesbytag_ascx.SetControls() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.LoadData() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.Page_Load(Object sender, EventArgs e) at System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) at System.Web.UI.Control.LoadRecursive() at System.Web.UI.Control.AddedControl(Control control, Int32 index) at PubSystem.Controls.Run.CacheControl.CreateChildControls()
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků