Nový Volkswagen Touareg má české ceny. Takto vypadá nejlevnější verze

České zastoupení automobilky Volkswagen spustilo konfigurátor nové generace modelu Touareg. V nabídce je zatím jediný motor, další naběhnou později.

Nový Volkswagen Touareg bude dostupný se dvěma verzemi šestiválce 3.0 TDI (170 a 210 kW), třílitrem TSI (250 kW) a vznětovým osmiválcem (310 kW), v rámci zahájení předprodeje na českém trhu je však v nabídce pouze silnější z nabízených 3.0 TDI. Standardem je pohon všech kol 4Motion, osmistupňová automatická převodovka, a vybírat můžete z trojice výbavových linií, z nichž první dvě stojí naprosto stejně.

Volkswagen Touareg III poprvé naživo: Toto je nová vlajková loď VW!

Volkswagen Touareg III poprvé naživo: Toto je nová vlajková loď VW!

Linie Elegance a Atmosphere vycházejí na 1.742.900 korun. V obou případech dostanete potahy kůží Vienna, navigaci Discover Media, statické LED světlomety, elektrické ovládání víka kufru, parkovací systém Parkpilot, alarm nebo adaptivní tempomat- Liší se však důležité detaily.

Jednak design osmnáctipalcových litých kol, ale hlavně vnitřní designové pakety. Zatímco linii Elegance je vlastní „chladný“ hliník, uvnitř Atmosphere najdete dřevo. Za Touareg R-Line zaplatíte 1.823.900 korun. Základ výbavy je stejný, ve standardu však dostanete sportovnější interiérový a exteriérový paket a dvacetipalcová kola.

Nový Volkswagen Touareg má první ceny. Je možné jej objednat online

Nový Volkswagen Touareg má první ceny. Je možné jej objednat online

Touareg může být vybaven celou řadou prvků, na které jsme dosud nebyli u Volkswagenů zvyklí. Jmenujme například Innovision Cockpit složený z digitálního přístrojového štítu a 15palcové středové obrazovky (82.500 Kč), asistent nočního vidění (48.200 Kč), chytré světlomety IQ.Light (49.500 Kč) či pořádná masážní přední sedadla (47.500 Kč). Dokonce i verze 3.0 TDI pak může být vybavena paketem Air & Steering (75.400 Kč), který kombinuje vzduchové pérování s aktivním natáčením zadních kol.

Poslední zkouška pro nový Touareg: Ze Slovenska míří na čínskou premiéru

Poslední zkouška pro nový Touareg: Ze Slovenska míří na čínskou premiéru

Nabídka jediného motoru je dočasná. Po letních prázdninách naběhne výroba výkonově slabšího třílitru TDI, ve stejnou dobu by se měl začít vyrábět šestiválec TSI, a v únoru příštího roku dojde i na vrcholný osmiválec. Volkswagen v rámci oficiálního představení vozu uvedl, že by se základní cena verze 3.0 TDI/170 kW měla pohybovat okolo 1,5 milionu korun.

Volkswagen Touareg - dostupná technická data a české ceny
Motor 3.0 TDI 3.0 TDI 3.0 TSI 4.0 TDI
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Zdvihový objem [cm3] 2967 2967 2995 3956
Válce/ventily 6/4 6/4 6/4 6/4
Největší výkon [kW/min] 170/- 210/- 250/- 310/-
Točivý moment [N.m/min] 500/- 600/- 450/- 900/-
Maximální rychlost [km/h] - - - -
Zrychlení 0-100 km/h [s] - - - -
Komb. spotřeba [l/100 km] - - - -
Cena Elegance [Kč] - 1.742.900 - -
Cena Atmosphere [Kč] - 1.742.900 - -
Cena R-Line [Kč] - 1.823.900 - -

 

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 153 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků