První jízda s VW Touareg 3.0 V6 TDI: Prakticky dokonalý

GR8  |  21. 05. 2018 12:53

Kam zmizel clanek o pripravovane variante KIA CEED?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 05. 2018 13:59

Svatá prostoto.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  21. 05. 2018 14:42

Tak určitě. Prostým lidem (ovcím) je cenzura absolutně ukradená. Nicméně, pomsta se zdařila. Takže BRAVO, gratuluji, grandiózní. Snad byly choutky ukojeny.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  21. 05. 2018 14:43

Odpoví tedy redakce? Kam a proč zmizel výše uvedený článek?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 05. 2018 15:12

A no tak jsem prosťáček. Máš něco k autu?

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  21. 05. 2018 23:24

Auto je vrak btw a navíc saze....ještě nějaké dotazy.
Výše zmíněný dal jako první dotaz a ty se chytáš až jako druhý.

Odpovědět  |   | 
marekrex  |  21. 05. 2018 13:29

No nevím, auto za bezmála dvě mega, aby nebylo dobré, ale za ty peníze nevím, asi, kdybych je měl, tak si koupím MB nebo BMW a ne lidovku VW.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 05. 2018 13:56

I kdyby byl Touareg spicka ve tride, tak radeji 'premii' protoze 'lidovka'? Z vas musi mit marketeri radost a srandu zaroven.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 05. 2018 14:00

Nejsem si jistý, jestli je X5 nebi GLE odpovědí na tuto novinku.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  21. 05. 2018 15:35

Není, konkurenci je jen, co se tyče motoru. Chybí mi tady totiž to hlavní, co je poznat hned po usednuti do nového Touaregu a na co si stěžují vesměs všichni zahraniční novináři. Ten interiér vypadá luxusně, ale materiály jsou levný až hanba! Dveře, prihradky, všechno na úrovni Seatu a to nepřehánim. Jeden britský tester dokonce zařadil kvalitu těchto materiálu až za škodu kodiaq a s volantem naprosto souhlasím, úlet. Jinak povedené auto, pro mě i designem

Odpovědět  |   | 
Luise  |  21. 05. 2018 15:43

Respektive abych to uvedl na pravou míru, takhle to má byt, v rámci koncernu i mainstreamu. Tohle od toho Touaregu lze čekat. Vypadá luxusně, ale materiály jsou místy hodně laciny, to už v prémii čekáte kvalitu všude, jako volant s golfu 6 generace atd. Takže je to v pořádku, ze je to místy ocurany, jen je pak zarážející na cena, ta už se v ty kvalitě nějak neodráží.

Odpovědět  |   | 
astario  |  21. 05. 2018 16:45

Za 2 mega? Tak to ani náhodou, základní cena R-line je 1,85mil + "rozumná výbava" (navigace, střešní okno, podvozek, sedadla, HF, tažné etc.) a jsem na 2,35mil a to ZDALEKA nemám nakonfigurováno vše.. Opět se potvrdilo to, co tvrdím již od nové generace Tiguana a to, že VW je drahé jako kráva...

Odpovědět  |   | 
Luise  |  21. 05. 2018 17:15

Jsem na to teď koukal a nějak mi ta cenová politika uchází. Q7 s V6 Tdi o 200 kw stojí v Čechách v základu asi o 15 tisíc korun víc nez nový Touareg v základu. Ta základní výbava není zas tak moc rozdílná

Odpovědět  |   | 
Mini  |  21. 05. 2018 14:33

..lehce ošizená Q7. Kdo chce dokonalost, jde v rámci koncernu pro cayenna

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 05. 2018 19:52

Co přesně je na Cayenne dokonalé? Když už bych vybíral mezi mou neoblíbenou kategorií aut (SUV/Crossovery), tak bych volil Urus.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 05. 2018 22:26

Idealne v dehtu, dokonalost sama

Odpovědět  |   | 
autoto  |  21. 05. 2018 16:23

pro německé konzervativní důchodce naprosto ok

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 05. 2018 17:24

Hezky napsaný článek, konečně napsaná pravda i když jen mezi řádky, ale autor zachytil podstatné věci. Automat je pomalý, podvozek tvrdý a motor nejede, co by někdo chtěl od německé leštěnky.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 05. 2018 19:49

Až se v tom autě projedeš, tak asi budeš schopný psát relevantní informace. Já osobně po zkušenosti s Audi Q7/SQ7 a Cayenne poslední generace bych se vsadil, že všechno bude naladěno skvěle. ZF je jeden z nejlepších automatů světa, že by byl pomalý se mi nechce věřit. Podvozek rozhodně na vzduchu tvrdý nebude, Cayenne ho má špičkový a totéž čekám zde. Motor je základ, myslím, že 6.1s na stovku je dynamicky až až.
Takové plácnutí je odrazem dnešních diskuzí. Bez praxe, ale se spoustou teorie a ponižování práce lidí na tomto autě.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 05. 2018 19:51

Tak si ho kup

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 05. 2018 19:52

Já už jedno SUV mám, ale rozhodně bych nepřemýšlel stylem (je to jenom Volkswagen).

Odpovědět  |   | 
TiaS  |  21. 05. 2018 20:12

Mě se líbí jak tady vždycky poučuješ. Tohle je internetová diskuze lidi, kteri o tom ve skrze nic moc nevědí a takovými auty nejezdi, přijde mi tak minimálně trochu ujety, tady pokaždé někoho umravnovat a opravovat. Ale když na to máš čas, tak gratuluju

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  21. 05. 2018 20:30

Má pravdu. Sice se tu občas každý rozvášní a utvoří si kladný či záporný názor, ale hned to hodit do kategorie " co čekat od německé leštěnky"? To je diskuze, jak z pivnice Na Růžku a koleduje si to o protireakci.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 05. 2018 21:05

Prave proto ze je to diskuze. Tak proste diskutujeme. Nepovažuji se za odborníka, nepovysuji se nad nikým. Když me něco “zvedne ze židle” tak proste o tom napisu.
Proč se pozastavujes nad diskuzi lidi?

Odpovědět  |   | 
GR8  |  21. 05. 2018 22:42

Stealth001... Bijec za prava koncernistu... Bijec nemajici vubec rad SUV a jezdici v SUV... Bijec internetovy ktery je schopen prestat mit rad nektere automobilky protoze jiny diskuter ma odlisny nazor nez diskutujici bijec stealth001...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  22. 05. 2018 07:59

Koukám, jak mnoha lidem ležící v žaludku. Tak mi to prosím promiňte.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  22. 05. 2018 09:10

Zvykli jsme si tady pořád oponovat. Někdo vyjádří názor a druhý ihned dá "kontra".

Takže milý GR8, ono je to trochu jinak, než to vypadá. Svět, ve kterém žiješ se rozděluje na ty inteligentní lidi a na ovce. Inteligentní člověk, dle tvého, nekoupí předražený a nekvalitní koncernový produkt. Ovce a prosťáček koupí koncern. Svět, ve kterém žiju já se nedělí na Spartu a Slávii. Jsem rád, když se projedu v Hondě, Fiatu, Ferrari, Audi i BMW. Nerozděluji svět na ty lepší lidi a na ty prosté duchem. Pokud se mi nějaká značka nelíbí, nemám tendence zesměšňovat její produkty a její zákazníky. Nedělám z tohoto webu místo cenzurované, nevytvářím si konspirační teorie.

Jediné, skutečně jediné, o co mi jde je pravda a popírání klišé. Já ti tady přísahám, že kdyby někdo psal něco špatného a nepravdivého na Toyotu, budu "bijec" za Toyotu. Ostatně mé příspěvky o Mazdě a její údajné korozi, kde jsem dával příklad z rodiny a kde jsem popíral z reálné zkušenosti toto klišé, ty jsou k dohledání.

Nemám v lásce SUV a ne kvůli vlastnostem, ale kvůli tvaru. Nelíbí se mi moc terénní auta a prostě krabicoidní tvary. Jezdím buď v sedanu 330e nebo v SQ7. Jenže, pokud máš rodinu a máš ji rád a respektuješ také jejich přání, tak vysněná Audi RS6 Performance nebo BMW řady 7 (obojí bylo ve hře a vyšlo by ještě levněji, než SQ7) jdou stranou a ty prostě uděláš kompromis. A po 45000 kilometrech za volantem jsem rád, že jsem ten kompromis udělal a jiné auto už ani nechci. SQ7 se mi nelíbí designem, ale funguje skvěle.

To, že tady v diskuzích ty a Joe Doe neustále ponižuje koncernové vozy a neustále dává na odiv technologie Východu, to člověku postupně začne vadit. Takže, to není odlišný názor, to je jen pokřivený názor. Názor vás dvou, který má rozdělovat autosvět na ty "dobré" značky pro inteligenty a na ty "špatné" pro ovce. To tlačení technologií z Japonska v podání JoeDoe ve mě vyvolává prostě pocity lehké nenávisti (asi jako když vidíš nějaké propagandistické filmy).

Diskutujeme zde vůbec ještě o autech? Podívej se sám na tvůj první příspěvek k tématu uvedení Touaregu. K autu samotnému jsi objektivně nenapsal vůbec nic. Napsal jsi jen, kde je KIA nebo co...

Nechci překážet názorově a nechci diskutovat, pokud si to nepřejete. Pokud tedy nechcete, abych zde přispíval, tak mi dejte prosím minus. V opačném případě samozřejmě plus. Bude to pro mě vodítko.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  22. 05. 2018 09:28

Stealth 001 se dal v celé své kráse v šanc. Plusujte, protože pro stealtha 001 je to jasný důkaz o tom, že jeho příspěvky jsou důležité a CHCETE stealtha 001 v této pozici spasitele, který bude dál narovnával kulturu diskutujících na tomto webu. Zůstaň stealthe 001. Zůstaň a dál kultivuj diskuze. Já ti to ulehčím.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  22. 05. 2018 12:20

stealth: uniká mně pointa, že se ti chce se unavovat a ztrácet čas zbytečnou diskuzí...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 05. 2018 21:43

Parádní kára, jenom to chce neobjednávat si ten obrovský chromovaný přední gril, který je všude na fotkách a který je vyloženě dělaný pro Čínu a objednat si decentně černý mat, zbytek je dokonalý.

Odpovědět  |   | 
ello  |  22. 05. 2018 09:54

Rasťo Chvála dal na YT test Tuaregu. Myslím, že tam sa nájdu odpovede na tento článok. ( tým nechcem písať, že je to zle napisani test)

Odpovědět  |   | 
Zemanko  |  12. 07. 2018 21:26

Ja si kupim Suzuki Baleno,z bodu do bodu B ev do bodu C mi uplne staci..praktické a asi je v nom aj viac miesta ako v Tuaregu..hehe...reklama sem reklama tam...

Odpovědět  |   | 
KuaZbohatla  |  01. 09. 2018 22:58

Zemanko kup si logan, nejlepe ojety z Rumunska,...
z bodu A do C a do Lidlu kde si koupis basu Braniku ve sleve,
dojedes taky, pak si na nocni sichte pobrecte s kamosema ve sklade globusu
o krutem zivote, kur*** zbohatlejch alias Touareg neni Tvoje liga...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 71 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A