VW Touareg 3.0 TSI už má české ceny. Od silnějšího nafťáku se moc neliší

64 komentářů

Tom
7. ledna • 20:18

Proc chybi v tabulce zrychleni z nuly na sto u 3.0 TSI... Uz vim, ceka se az auto dojede. Tak na to si pockam :-)

Aladin
7. ledna • 21:48

Předchozí generace to měla za 6.5. Připadne ti to hodně?

johnyk
7. ledna • 19:29

Kdyby ty třílitry dávali taky do Mulťáků chjo

Jiri
7. ledna • 19:38

Můžeš si udělat vlastní stavbu, dojed na dekru, zaplať schvalovací proces a máš to.

Olda
7. ledna • 17:27

Ten stejný motor je v nové A7 i A8 a je jedním slovem fantasticky. Doba TDi už pomalu, ale jiste odzvoniva.

Pavel F.
7. ledna • 17:45

To se klidně vsadím, že nikoliv. Tipuji 1 prodaného benzína na 50 dieselových Touaregů...

homer
7. ledna • 20:16

neverim

Lojza
8. ledna • 12:01

tomu ver, neznam nikoho ve svem okoli kdo by si koupil velke SUV v benzinu.A to jsou lidi co maji opravdu hodne penez.

Pavel F.
8. ledna • 12:21

Tak to já znám ve svém okolí, co mají SUV v benzínu. :-D Ale to jsou motorizace, kam diesel nedosáhne - verze AMG či M. To jsou skoro šestisetkoňový mrchy.
Ale pokud máš na mysli lidi, co si kupují normální motorizaci, tak to s tebou souhlasím, tam si benzín skoro neškrtne. Diesel je dostatečně tichý, dynamický, výkonný, že podobná benzínová verze nemá moc co nabídnout navíc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
9. ledna • 17:02

kucí tak s těmahle názorama jste dobrý mimoni - rachtavý, páchnoucí a vibrující naftový motory si už nikdo na celym světě do OA nekupuje

opice
9. ledna • 20:10

Ale koupí, buď nějaký manager nebo firma na operák, za pár let prodat, než se to začne sypat, nějakými dobrodruhovi, co do toho vrazí dalších par desítek (minimálně) tisíc. Ja bych bral benzin, ale atmosféru uz nedělaj, TSI nevim, nesleduju to

Pavel F.
9. ledna • 21:28

U toho typu auta typu Touareg tvoří nafta skoro 100% prodejů...
Tyto nafty nejsou špatný, aby nevydržely po dobu prodloužené záruky a pak půjdou stejně z domu, nechť se s tím trápí další majitel...

marek
17. prosince • 15:38

Mám zájem si nyní tourega objednat,ale když si čtu názory tak nevím jaký motor objednat zda naftu či benzin,nikdo nepíše o spotřebě atd.... už jsem spíše uvažoval o 3 TSI k vůli emisím atd.... hodně jezdím krátké trasy a 10 tkm/rok - tak ted poradte /uvažoval jsem i o Q8, ale zase cenově - budu čekat na názory díky

Jura
11. srpna • 12:02

A nestacil by Tiguan, pokud resite finance?
On Touareg je tak trochu specialne zamereny model a na popojizdeni mi to prijde zvlastni volba. Jako pokud jezdite kazdy tyden na chatu v horni dolni, kde se normalni auto nedostane, tak ok.

Pavel F.
11. srpna • 12:41

Asi finance neřeší, když vybírá mezi Touaregem a Q8... B-]

Pavel F.
17. prosince • 21:12

Jak dlouho si ho chcete ponechat?

Marek
17. prosince • 21:33

Tak to nevím,ale asi stále /důchodce/B-]

Pavel F.
18. prosince • 11:39

Pokud jste si jist, že prodej ojetiny budou zařizovat dědicové, tak bych šel do benzína. Na krátké popojížďky bude vhodnější a zvýšená spotřeba při nájezdu 10 tisíc km ročně Vás nemusí trápit. Do nafty bych šel v případě, pokud tomu hodláte často šlapat na krk (ale to platí obecně o benzínu), kdy u nafty budete mít zvýšenou spotřebu o třetinu, u benzínu klidně i dvojnásobek.
Naftu bych vzal i v případě, když byste si vystačil se skladovkou s nějakou zajímavou slevou, ty jsou pouze v naftě.

Pavel F.
9. ledna • 19:05

Proč mám pocit, že jsi totální mimoň a diskutuješ o koze, kdežto my o voze. Diskuze je o SUV, vole...

homer
10. ledna • 16:45

v tvym světě neni SUV OA? Určitě si myslíš že je to něco jako jachta na kolech která tě katapultuje mezi horních desettisíc ale smolda: je to jenom trochu voteklej osobák a v naftě úplně out.

Pavel F.
10. ledna • 19:27

Ach jo, tak budeme slovíčkařit. Dobře, mistře...
Tak předpokládejme, že tedy neexistuje kategorie SUV, ale pouze OA. Takže se zeptám jinak, ukaž mi tady prodeje "vysokých, těžších aut (nad 1800 kg), co vypadají jako SUV, ale jsou to stále OA", kde dominuje benzín nad naftou. Abych věděl, kde je nafta už "out" a jede se pouze v benzínu. Děkuji.

homer
11. ledna • 2:45

usetris 100,- Kc na 100km - a pri konfiguraci vyhodis 60.000,- za kozeny calouneni. Blahopreju.

Pavel F.
11. ledna • 7:22

A odpovědět na konkrétní otázku umíš? Nebo si jen náhodný generátor slov?

homer
11. ledna • 15:53

a prodeje nafty CZ,SK,PL,H a možná SRN jsou směroplatný pro zeměkouli?

Pavel F.
11. ledna • 16:03

To nikdo netvrdí.
Ale diskuze je o místních (resp. EU) prodejích, protože to se nás jaksi týká.
Asi jako teď netvrdíš, že venku se spálíš od sluníčka, protože v Dubaji mají teď 30 teploty.

homer
14. ledna • 16:41

nafta v osobáku je úlet: pochopila to celá Amerika, Asie, Rusko, Austrálie a další. Že to nedochází několika zemím v Evropě nic neznamená. Jenom zoufalec vytopí přes mio aby šetřil pár korun na provozu.

Pavel F.
14. ledna • 20:15

Hele, nebavíme se o tom, zda je nafta úlet či nikoliv, ale jaké budou prodeje benzínu v novém Touaregu.
Když už tady tak prosazujete názor, že v novém Touaregu si nafta neškrtne, jaké předpokládáte prodeje? Jaký bude poměr naftu ku benzínu? Sejdeme se tu za rok a povíme si čísla, kdo měl pravdu...

Jura
11. srpna • 11:56

Ona je otazka, kdo si takove vozy kupuje. Pro nas co tahame kone a plachetnice na dlouhych trasach a rozflakanych polnackach je to vzdy nafta a vyhybame se slabym motorum. Treba ty pseudoSUV od BMW s 2 litrem obchazime obloukem. A rozhodne neresime jakou ma spotrebu verze s naftou a benzinem, to je uplne nepodstatne. Takze mam doma Trega s 210kW a maximalni spokojenost.
Pokud chce nekdo auto na litani po dalnici, blbnuti a zajima ho za kolik da z nuly na sto a chce zustat u VW, asi otoci hlavu a koukne se po Arteonu apod.

JirkaX
9. ledna • 18:00

Kam na tohle chodíš?

Pavel F.
7. ledna • 21:11

Spíš mi vysvětlete, proč tomu věříte. Byl jsem loni v Porsche na servisu Q7. Když jsem ji v 2016 kupoval, byl nabídce klasický TDI 3.0 a tento benzín 3.0. Ptal jsem se šéfa prodeje, proč vyhodili z nabídky 3.0 TSI. A odpověď? Neprodala se ani jedna Q7 s tímto benzínem v ČR. Tak proč by to v případě Touaregu by to mělo být jinak?

Kankunen
8. ledna • 7:06

Mít užraného benzína v gazíku potom svádí jezdit Caddynou v TDI.

Michal
7. ledna • 15:32

Do tabulky radši nedali spotřebu aby jsme se nevydesily.Benzín mám ale v hmotnosti přes 2tuny bych ho nechtěl

opice
9. ledna • 20:06

Ono tu stále asi platí dokola opakované, že ten kdo si to koupí, bude mít ještě na banány.

Jiri
7. ledna • 16:41

A to mě zase nevadí benzín v něčem přes dvě tuny, na to dlabu

Pavel K.
7. ledna • 15:41

Tak dokud nebude benal za 15,- tak je to u nás i v Evropě prakticky neprodejné a vedle osvědčeného 3.0 TDI zcela bez šance.

Luise
7. ledna • 17:14

Zvlášť po přečtení vícero zahraničních, ale i českých testu bych byl opatrný. 3.0 tdi si očividně v novych modelech dost nerozumí s převodovkou a prodlevy po sešlápnutí plynu je enormní, navíc motor působí “přidušeněji”

Pavel K.
7. ledna • 18:05

Testy jsem četl a stížnosti jsou v některých režimech na rychlost podřazení nebo naopak držení vyššího stupně než je třeba. Ale relevantní dieselovou konkurenci ten motor rozseká jak v dynamice, tak ve spotřebě. osobně jsem jel jenom chvíli s novou Q8 a nic šíleného to nebylo.
https://www.autobild.de/artikel/bmw-x5-audi-q7-vw... ...
https://www.auto-motor-und-sport.de/test/audi-q8-50-tdi-quatt... ...
https://www.youtube.com/watch...

Petr
7. ledna • 20:00

Tak já jel s Q8 také a prodleva je opravdu velká... je zajímavé že x5 to je výrazně lepší...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel K.
7. ledna • 23:32

Ano, u X5 je to sladěné lépe, ale i přes tu prodlevu Q7/Turek tu novou X5 dynamicky předčí, čísla nepustí.

Pavel F.
7. ledna • 17:43

To je ale problém čistě softwarový. Aby byla čísla ve WLTP příznivější (dá se hůře ochcat než NEDC), tak se už to nedá udělat bez toho, aby to řidič nepoznal na vlastnostech auta.

JohnST
7. ledna • 20:51

Nie je to tak. Nova X5 s naftovym trojlitrom na take neduhy ako trojliter VW netrpi a nove noormy plny uplne s prehladom.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel F.
7. ledna • 21:15

Ale je. Zkuste se svézt s Q8 a Q7. Ty samé motory, ta samá převodovka, naprosto rozdílný chování.
Audi (nebavím se o BMW) prostě ten motor udusilo, aby měli lepší čísla ve WLTP. A Audi je koncernu, takže se domnívám, že Touareg bude na tom stejně.
Tady to také zmiňuje v testu:
https://www.stream.cz/meziplyn/10028342-audi-q8... ...
dejte si tam čas 7:15.

JohnST
7. ledna • 22:09

Je pravda, ze ten motor 2s spi ,ale potom vyrazi jak dravec. V pruznom zrychleni bol lepsi ako X5.:-D

jogurt
8. ledna • 16:55

ale kulový, on nespí dvě sekundy. To to jen novináři úplně nesmyslně popisují. Skutečný rozdíl je v nespojité reakci na sešlápnutí plynu. Prvních 15% zdvihu pedálu znamená jen nepatrnou reakci, pak to jde ostře nahoru. A to počáteční mdlo vykládají novináři jako časovou prodlevu, což není pravda. U NEDC motoru to bylo plynulejší.

Pavel F.
9. ledna • 19:07

V podstatě popisuješ ty dvě vteřiny prodlevy oproti dřívějším motorům, akorát jinými slovy. Výsledek je jednoduše ten samý, větší prodleva mezi zmáčknutím plynu a reakcí.

jogurt
7. ledna • 16:37

Je to stejný motor, jaký se ještě do poloviny jara 2018 dodával do Q7 3,0TFSI a do SQ5. (Vyrábí se oba stejně jako SQ7 stále, jen dočasně není v prodejním programu pro země EU) Reálná spotřeba při normální jízdě 11, po městě 14.

Brouk
9. ledna • 13:04

12 průměr, 20 město.

jogurt
9. ledna • 18:55

s oslem za volantem určitě

josephko
7. ledna • 13:58

Kľúčová otázka je: zdraželi benzínové motory alebo zlacneli naftové? :-D

Karel.
7. ledna • 14:40

Klíčová otázka pro tebe: slovenština nemá shodu podnětu s přísudkem?

a
8. ledna • 0:20

Budete se divit, ale nemá. V minulém čase je ve slovenštině všecko s koncovkou -li. To jako fakt. Myslím to vážně.
Jiná zajímavost je třeba, že slovo „psi“ se slovensky píše „psy“

Prpr
8. ledna • 4:57

V slovese je na konci vzdy -i. Psy sa pisu ako psi alebo psy podla toho ci su brane ako "tie psy" alebo "ti psi". Presnu odpoved by dodal asi len jazykovedec ale myslim si ze to suvisi s "zivotnym/nezivotnym" podstatnym menom. 3-[ milujem diktaty.

martin
7. ledna • 19:31

Ee, v slovencine nie, je to gramaticky spravne. V cestine by aj prisudok mal na konci "y".

Moik
7. ledna • 19:02

"zlacnit" se nemůže motor..ale někdo ho může zlacnit...

Ludek_II
7. ledna • 18:35

Klíčová odpověď: budeš se divit, ale nemá.

josephko
7. ledna • 18:12

O čom točíš, ty expert na slovenčinu? :-D
Ak myslíš koncovku slovies -li či -ly, tak ťa musím sklamať - slovenčina koncovku -ly pri minulých časoch slovies NEPOZNÁ...
Neznamená, že ak čo-to v slovenčine rozumieš, tak že automaticky ovládaš aj jej gramatiku...

Karel.
7. ledna • 18:33

Nikde o sobě netvrdím, že jsem expert na slovenštinu, jenom jsem se zeptal jestli sepíše ve slovenštině naftové motory zlacneli nebo naftové motory motory zlacnely. Když se to píše s měkkým, tak fajn, alespoň jsem se něco dozvěděl.

the ugly
9. ledna • 20:04

Jestli se všude ptáš tímto způsobem, tak se nediv, až se ti jednou zatemní před očima fešáku. Omluvte prosím tohoto nezdvořáka, patří k malému procentu idiotů, čechoslováci zdar

TOM
7. ledna • 14:51

Je otázka zda zdražily motory nebo oni zdražili? tady to tak jednoznačné není ...

Karel.
7. ledna • 15:17

Žádné "oni" v té větě není.

Zelí
7. ledna • 13:27

Prodávat auto v provedení Atmosphere s turbomotorem je zvláštní....

.x.
7. ledna • 14:24

Hlupáčku, anglické slovíčko "atmosphere" znamená nálada, prostředí, nebo zemskou atmosféru, nikdy ne atmosférický motor, na to má angličtina pojem naturally aspirated engine.

Pantani
7. ledna • 19:32

Jelikož v původním příspěvku cejtím dost slušnou dávku ironie, řekl bych, že ses právě docela docela solidně ztrapnil :-D

dítě spí či leze
9. ledna • 19:59

On bude mít asi potřebu ukázat se, uz jen to "hlupáčku". Asi se dlouho houpal v pytlíčku u tatínka

Doporučujeme

Články odjinud