VW Touareg 3.0 TSI už má české ceny. Od silnějšího nafťáku se moc neliší

Zelí  |  07. 01. 2019 13:27

Prodávat auto v provedení Atmosphere s turbomotorem je zvláštní....

Odpovědět  |   | 
.x.  |  07. 01. 2019 14:24

Hlupáčku, anglické slovíčko "atmosphere" znamená nálada, prostředí, nebo zemskou atmosféru, nikdy ne atmosférický motor, na to má angličtina pojem naturally aspirated engine.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  07. 01. 2019 19:32

Jelikož v původním příspěvku cejtím dost slušnou dávku ironie, řekl bych, že ses právě docela docela solidně ztrapnil

Odpovědět  |   | 
dítě spí či leze  |  09. 01. 2019 19:59

On bude mít asi potřebu ukázat se, uz jen to "hlupáčku". Asi se dlouho houpal v pytlíčku u tatínka

Odpovědět  |   | 
josephko  |  07. 01. 2019 13:58

Kľúčová otázka je: zdraželi benzínové motory alebo zlacneli naftové?

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  07. 01. 2019 14:40

Klíčová otázka pro tebe: slovenština nemá shodu podnětu s přísudkem?

Odpovědět  |   | 
TOM  |  07. 01. 2019 14:51

Je otázka zda zdražily motory nebo oni zdražili? tady to tak jednoznačné není ...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  07. 01. 2019 15:17

Žádné "oni" v té větě není.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  07. 01. 2019 18:12

O čom točíš, ty expert na slovenčinu?
Ak myslíš koncovku slovies -li či -ly, tak ťa musím sklamať - slovenčina koncovku -ly pri minulých časoch slovies NEPOZNÁ...
Neznamená, že ak čo-to v slovenčine rozumieš, tak že automaticky ovládaš aj jej gramatiku...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  07. 01. 2019 18:33

Nikde o sobě netvrdím, že jsem expert na slovenštinu, jenom jsem se zeptal jestli sepíše ve slovenštině naftové motory zlacneli nebo naftové motory motory zlacnely. Když se to píše s měkkým, tak fajn, alespoň jsem se něco dozvěděl.

Odpovědět  |   | 
the ugly  |  09. 01. 2019 20:04

Jestli se všude ptáš tímto způsobem, tak se nediv, až se ti jednou zatemní před očima fešáku. Omluvte prosím tohoto nezdvořáka, patří k malému procentu idiotů, čechoslováci zdar

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  07. 01. 2019 18:35

Klíčová odpověď: budeš se divit, ale nemá.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  07. 01. 2019 19:02

"zlacnit" se nemůže motor..ale někdo ho může zlacnit...

Odpovědět  |   | 
martin  |  07. 01. 2019 19:31

Ee, v slovencine nie, je to gramaticky spravne. V cestine by aj prisudok mal na konci "y".

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 01. 2019 00:20

Budete se divit, ale nemá. V minulém čase je ve slovenštině všecko s koncovkou -li. To jako fakt. Myslím to vážně.
Jiná zajímavost je třeba, že slovo „psi“ se slovensky píše „psy“

Odpovědět  |   | 
Prpr  |  08. 01. 2019 04:57

V slovese je na konci vzdy -i. Psy sa pisu ako psi alebo psy podla toho ci su brane ako "tie psy" alebo "ti psi". Presnu odpoved by dodal asi len jazykovedec ale myslim si ze to suvisi s "zivotnym/nezivotnym" podstatnym menom. milujem diktaty.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 01. 2019 15:32

Do tabulky radši nedali spotřebu aby jsme se nevydesily.Benzín mám ale v hmotnosti přes 2tuny bych ho nechtěl

Odpovědět  |   | 
Pavel K.  |  07. 01. 2019 15:41

Tak dokud nebude benal za 15,- tak je to u nás i v Evropě prakticky neprodejné a vedle osvědčeného 3.0 TDI zcela bez šance.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  07. 01. 2019 16:37

Je to stejný motor, jaký se ještě do poloviny jara 2018 dodával do Q7 3,0TFSI a do SQ5. (Vyrábí se oba stejně jako SQ7 stále, jen dočasně není v prodejním programu pro země EU) Reálná spotřeba při normální jízdě 11, po městě 14.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  09. 01. 2019 13:04

12 průměr, 20 město.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  09. 01. 2019 18:55

s oslem za volantem určitě

Odpovědět  |   | 
Luise  |  07. 01. 2019 17:14

Zvlášť po přečtení vícero zahraničních, ale i českých testu bych byl opatrný. 3.0 tdi si očividně v novych modelech dost nerozumí s převodovkou a prodlevy po sešlápnutí plynu je enormní, navíc motor působí “přidušeněji”

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  07. 01. 2019 17:43

To je ale problém čistě softwarový. Aby byla čísla ve WLTP příznivější (dá se hůře ochcat než NEDC), tak se už to nedá udělat bez toho, aby to řidič nepoznal na vlastnostech auta.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 01. 2019 20:51

Nie je to tak. Nova X5 s naftovym trojlitrom na take neduhy ako trojliter VW netrpi a nove noormy plny uplne s prehladom.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  07. 01. 2019 21:15

Ale je. Zkuste se svézt s Q8 a Q7. Ty samé motory, ta samá převodovka, naprosto rozdílný chování.
Audi (nebavím se o BMW) prostě ten motor udusilo, aby měli lepší čísla ve WLTP. A Audi je koncernu, takže se domnívám, že Touareg bude na tom stejně.
Tady to také zmiňuje v testu:
https://www.stream.cz/meziplyn/10028342-audi-q8... ...
dejte si tam čas 7:15.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 01. 2019 22:09

Je pravda, ze ten motor 2s spi ,ale potom vyrazi jak dravec. V pruznom zrychleni bol lepsi ako X5.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  08. 01. 2019 16:55

ale kulový, on nespí dvě sekundy. To to jen novináři úplně nesmyslně popisují. Skutečný rozdíl je v nespojité reakci na sešlápnutí plynu. Prvních 15% zdvihu pedálu znamená jen nepatrnou reakci, pak to jde ostře nahoru. A to počáteční mdlo vykládají novináři jako časovou prodlevu, což není pravda. U NEDC motoru to bylo plynulejší.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  09. 01. 2019 19:07

V podstatě popisuješ ty dvě vteřiny prodlevy oproti dřívějším motorům, akorát jinými slovy. Výsledek je jednoduše ten samý, větší prodleva mezi zmáčknutím plynu a reakcí.

Odpovědět  |   | 
Pavel K.  |  07. 01. 2019 18:05

Testy jsem četl a stížnosti jsou v některých režimech na rychlost podřazení nebo naopak držení vyššího stupně než je třeba. Ale relevantní dieselovou konkurenci ten motor rozseká jak v dynamice, tak ve spotřebě. osobně jsem jel jenom chvíli s novou Q8 a nic šíleného to nebylo.
https://www.autobild.de/artikel/bmw-x5-audi-q7-vw... ...
https://www.auto-motor-und-sport.de/test/audi-q8-50-tdi-quatt... ...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 01. 2019 20:00

Tak já jel s Q8 také a prodleva je opravdu velká... je zajímavé že x5 to je výrazně lepší...

Odpovědět  |   | 
Pavel K.  |  07. 01. 2019 23:32

Ano, u X5 je to sladěné lépe, ale i přes tu prodlevu Q7/Turek tu novou X5 dynamicky předčí, čísla nepustí.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  07. 01. 2019 16:41

A to mě zase nevadí benzín v něčem přes dvě tuny, na to dlabu

Odpovědět  |   | 
opice  |  09. 01. 2019 20:06

Ono tu stále asi platí dokola opakované, že ten kdo si to koupí, bude mít ještě na banány.

Odpovědět  |   | 
Olda  |  07. 01. 2019 17:27

Ten stejný motor je v nové A7 i A8 a je jedním slovem fantasticky. Doba TDi už pomalu, ale jiste odzvoniva.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  07. 01. 2019 17:45

To se klidně vsadím, že nikoliv. Tipuji 1 prodaného benzína na 50 dieselových Touaregů...

Odpovědět  |   | 
homer  |  07. 01. 2019 20:16

neverim

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  07. 01. 2019 21:11

Spíš mi vysvětlete, proč tomu věříte. Byl jsem loni v Porsche na servisu Q7. Když jsem ji v 2016 kupoval, byl nabídce klasický TDI 3.0 a tento benzín 3.0. Ptal jsem se šéfa prodeje, proč vyhodili z nabídky 3.0 TSI. A odpověď? Neprodala se ani jedna Q7 s tímto benzínem v ČR. Tak proč by to v případě Touaregu by to mělo být jinak?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 01. 2019 07:06

Mít užraného benzína v gazíku potom svádí jezdit Caddynou v TDI.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  08. 01. 2019 12:01

tomu ver, neznam nikoho ve svem okoli kdo by si koupil velke SUV v benzinu.A to jsou lidi co maji opravdu hodne penez.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  08. 01. 2019 12:21

Tak to já znám ve svém okolí, co mají SUV v benzínu. Ale to jsou motorizace, kam diesel nedosáhne - verze AMG či M. To jsou skoro šestisetkoňový mrchy.
Ale pokud máš na mysli lidi, co si kupují normální motorizaci, tak to s tebou souhlasím, tam si benzín skoro neškrtne. Diesel je dostatečně tichý, dynamický, výkonný, že podobná benzínová verze nemá moc co nabídnout navíc.

Odpovědět  |   | 
homer  |  09. 01. 2019 17:02

kucí tak s těmahle názorama jste dobrý mimoni - rachtavý, páchnoucí a vibrující naftový motory si už nikdo na celym světě do OA nekupuje

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  09. 01. 2019 18:00

Kam na tohle chodíš?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  09. 01. 2019 19:05

Proč mám pocit, že jsi totální mimoň a diskutuješ o koze, kdežto my o voze. Diskuze je o SUV, vole...

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 01. 2019 16:45

v tvym světě neni SUV OA? Určitě si myslíš že je to něco jako jachta na kolech která tě katapultuje mezi horních desettisíc ale smolda: je to jenom trochu voteklej osobák a v naftě úplně out.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  10. 01. 2019 19:27

Ach jo, tak budeme slovíčkařit. Dobře, mistře...
Tak předpokládejme, že tedy neexistuje kategorie SUV, ale pouze OA. Takže se zeptám jinak, ukaž mi tady prodeje "vysokých, těžších aut (nad 1800 kg), co vypadají jako SUV, ale jsou to stále OA", kde dominuje benzín nad naftou. Abych věděl, kde je nafta už "out" a jede se pouze v benzínu. Děkuji.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 01. 2019 02:45

usetris 100,- Kc na 100km - a pri konfiguraci vyhodis 60.000,- za kozeny calouneni. Blahopreju.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 01. 2019 07:22

A odpovědět na konkrétní otázku umíš? Nebo si jen náhodný generátor slov?

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 01. 2019 15:53

a prodeje nafty CZ,SK,PL,H a možná SRN jsou směroplatný pro zeměkouli?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  11. 01. 2019 16:03

To nikdo netvrdí.
Ale diskuze je o místních (resp. EU) prodejích, protože to se nás jaksi týká.
Asi jako teď netvrdíš, že venku se spálíš od sluníčka, protože v Dubaji mají teď 30 teploty.

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 01. 2019 16:41

nafta v osobáku je úlet: pochopila to celá Amerika, Asie, Rusko, Austrálie a další. Že to nedochází několika zemím v Evropě nic neznamená. Jenom zoufalec vytopí přes mio aby šetřil pár korun na provozu.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  14. 01. 2019 20:15

Hele, nebavíme se o tom, zda je nafta úlet či nikoliv, ale jaké budou prodeje benzínu v novém Touaregu.
Když už tady tak prosazujete názor, že v novém Touaregu si nafta neškrtne, jaké předpokládáte prodeje? Jaký bude poměr naftu ku benzínu? Sejdeme se tu za rok a povíme si čísla, kdo měl pravdu...

Odpovědět  |   | 
opice  |  09. 01. 2019 20:10

Ale koupí, buď nějaký manager nebo firma na operák, za pár let prodat, než se to začne sypat, nějakými dobrodruhovi, co do toho vrazí dalších par desítek (minimálně) tisíc. Ja bych bral benzin, ale atmosféru uz nedělaj, TSI nevim, nesleduju to

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  09. 01. 2019 21:28

U toho typu auta typu Touareg tvoří nafta skoro 100% prodejů...
Tyto nafty nejsou špatný, aby nevydržely po dobu prodloužené záruky a pak půjdou stejně z domu, nechť se s tím trápí další majitel...

Odpovědět  |   | 
johnyk  |  07. 01. 2019 19:29

Kdyby ty třílitry dávali taky do Mulťáků chjo

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  07. 01. 2019 19:38

Můžeš si udělat vlastní stavbu, dojed na dekru, zaplať schvalovací proces a máš to.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  07. 01. 2019 20:18

Proc chybi v tabulce zrychleni z nuly na sto u 3.0 TSI... Uz vim, ceka se az auto dojede. Tak na to si pockam

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  07. 01. 2019 21:48

Předchozí generace to měla za 6.5. Připadne ti to hodně?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

dnes | Petr Schnagl | 17 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A