Volkswagen Tiguan, malé SUV konečně u nás (české ceny)

Nové malé SUV automobilky Volkswagen bude české veřejnosti představeno 18. října na pražské Autoshow. Poté budou již zahájeny prodeje nového vozu, který se na trhu utká se stálicemi v podobně Hondy CR-V, Toyota RAV4, Suzuki Grand Vitary a dalšími.

Volkswagen v počátku sází jen na přeplňované agregáty a to na benzínový čtyřválec 1,4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) a točivém momentu 240 Nm, se kterým zrychlí na stovku za 9,3 s a dosáhne maximální rychlosti 192 km/h. Dále se pod kapotou objeví zcela nový naftový čtyřválec 2,0 TDI CR, který je již vybaven vstřikováním common rail. Výkon 103 kW (140 k) a točivý moment 320 Nm je tedy stejný jako u verze TDI PD.

Základní cena s motorem 1,4 TSI bude u nás stát nemalých 772 600 Kč a s naftou pak 797 200 Kč. Půjde o verzi Trend & Fun, tedy o silniční verzi. Pro ty, kteří budou chtít častěji do terénu zde bude připravena i verze Track & Field.

V průběhu prvního pololetí příštího roku, bude rozšířena nabídka agregátu o další a to o zážehové jednotky TSI poskytující výkony 125 kW (170 k) a 147 kW (200 k) a vznětový motor TDI s výkonem 125 kW (170 k).

Tip: Kompletní ceník Tiguanu si můžete stáhnout z webu Volkswagenu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Tiguan
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků