Volkswagen Tiguan je venku. Zhubl 50 kg a bude to také hybrid

Nový Volkswagen Tiguan stojí na modulární platformě MQB. Vedle většího prostoru pro posádku nabídne Tiguan v základním uspořádání až 615 litrů v kufru. Motory sahají od výkonu 85 kW (115 k) po 176 kW (240 k).
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Tiguan 2016
  2. Volkswagen Tiguan 2016: Fotogalerie

Volkswagen právě pustil do světa první informace o nové generaci SUV Tiguan spolu se sadou fotografií. Premiéru novinka zažije na autosalonu ve Frankfurtu už dnes večer v rámci tradiční koncernové tiskové konference, kterou můžete sledovat živě od půl osmé večer.

Lehčí a prostornější

Nový Volkswagen Tiguan stojí na modulární platformě MQB a mezigeneračně zhubl 50 kg. Nezdá se to moc, ale auto je především uvnitř výrazně větší (aspoň podle slov automobilky), bude mít bohatší výbavu a konstrukce má být také pevnější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Vedle většího prostoru pro posádku nabídne Tiguan v základním uspořádání až 615 litrů v kufru a po sklopení zadních sedaček bude uvnitř až 1655 litrů volného místa, což je o 145 litrů více než u minulé generace. Tiguan také může táhnout až 2500 kg těžký přívěs.

Rovnou i jako hybrid

Motory sahají od výkonu 85 kW (115 k) po 176 kW (240 k). Volkswagen ukázal rovněž Tiguan s paketem R-Line a také zveřejnil první informace o chystaném hybridním modelu Tiguan GTE. Plug-in hybridní koncept s motorem 1.4 TSI nabídne výkon až 160 kW (218 k) a spotřebu 1,9 l na 100 km.

V průměru je nová generace o 24 % úspornější a nově systém pohonu všech kol 4Motion nabídne několik různých režimů, aby si mohl řidič jeho funkci více přízpůsobit aktuálním potřebám. Čekejte také celou armádu elektronických asistentů a samozřejmě by to nešlo bez rozšířené konektivity s „chytrými“ telefony.

Podrobné představení nového Volkswagenu Tiguan si můžete přečíst v obsáhlé tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Tiguan 2016
  2. Volkswagen Tiguan 2016: Fotogalerie
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků