Volkswagen Tiguan je venku. Zhubl 50 kg a bude to také hybrid

Nový Volkswagen Tiguan stojí na modulární platformě MQB. Vedle většího prostoru pro posádku nabídne Tiguan v základním uspořádání až 615 litrů v kufru. Motory sahají od výkonu 85 kW (115 k) po 176 kW (240 k).
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Tiguan 2016
  2. Volkswagen Tiguan 2016: Fotogalerie

Volkswagen právě pustil do světa první informace o nové generaci SUV Tiguan spolu se sadou fotografií. Premiéru novinka zažije na autosalonu ve Frankfurtu už dnes večer v rámci tradiční koncernové tiskové konference, kterou můžete sledovat živě od půl osmé večer.

Lehčí a prostornější

Nový Volkswagen Tiguan stojí na modulární platformě MQB a mezigeneračně zhubl 50 kg. Nezdá se to moc, ale auto je především uvnitř výrazně větší (aspoň podle slov automobilky), bude mít bohatší výbavu a konstrukce má být také pevnější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Vedle většího prostoru pro posádku nabídne Tiguan v základním uspořádání až 615 litrů v kufru a po sklopení zadních sedaček bude uvnitř až 1655 litrů volného místa, což je o 145 litrů více než u minulé generace. Tiguan také může táhnout až 2500 kg těžký přívěs.

Rovnou i jako hybrid

Motory sahají od výkonu 85 kW (115 k) po 176 kW (240 k). Volkswagen ukázal rovněž Tiguan s paketem R-Line a také zveřejnil první informace o chystaném hybridním modelu Tiguan GTE. Plug-in hybridní koncept s motorem 1.4 TSI nabídne výkon až 160 kW (218 k) a spotřebu 1,9 l na 100 km.

V průměru je nová generace o 24 % úspornější a nově systém pohonu všech kol 4Motion nabídne několik různých režimů, aby si mohl řidič jeho funkci více přízpůsobit aktuálním potřebám. Čekejte také celou armádu elektronických asistentů a samozřejmě by to nešlo bez rozšířené konektivity s „chytrými“ telefony.

Podrobné představení nového Volkswagenu Tiguan si můžete přečíst v obsáhlé tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Tiguan 2016
  2. Volkswagen Tiguan 2016: Fotogalerie
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky