Volkswagen Tiguan HyMotion, vodík pro masy

Automobilka Volkswagen představila Šanghaji svůj prototyp čistě vodíkového vozu. Ten je postaven na bází nového modelu Tiguan a má přesvědčit všechny pochybovače, že i tato automobilka umí postavit funkční „ekologický” vůz.

Opět se zde kombinuje elektromotor s klasickými akumulátory, které se dobíjejí rekuperací a navíc je vůz vybaven i palivovými články. Ty jsou schopny pojmout až 3,2 kg vodíku a jsou uloženy pod podlahou zavazadlového prostoru a pod zadními sedačkami.

Vlastní elektromotor pak poskytuje výkon až 100 kW (136 k) a s téměř 1 900 kg těžkým vozem zvládne stovku za 14 s.

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Tiguan HyMotion
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků