Volkswagen Tiguan 2011: drobný facelift i pro Evropu

Již loni jsme spekulovali o tom, zda je upravený Volkswagen Tiguan jen modifikací pro čínský trh, nebo přeobrazem nové podoby tohoto modelu pro všechny světové trhy. Nyní již víme, že druhá varianta je ta správná a že vůz, který byl důkladně představen i na autosalon v Pekingu z minulého měsíce, ukazuje modernizovaný Tiguan i pro evropský trh.

Vůz by se měl v Evropě začít prodávat již v červnu tohoto roku a mezi jeho hlavní novinky patří sedmistupňová dvouspojková převodovka, bezklíčkové odemykání a startování a dvojice modernizovaných motorů, přičemž oba nyní sdílejí koncepci BlueMotion a lze je kombinovat výhradně s pohonem kol přední nápravy. Vznětový dvoulitr TDI CR dává 110 koní (81 kW) a základní cena vozu ve výši 26 050 eur je nižší než dosud. Novým základem řady Tiguan má být zážehový motor 1,4 TSI naladěný na 122 koní (90 kW) a nabízený za ceny od 24 175 eur. Zároveň se v nabídce objevuje „freestylové“ provedení Trend & Fun, jež se vyznačuje použitím litých kol, několika exteriérovými doplňky, mlhovkami a parkovacím asistentem, přičemž svému majiteli přinese úsporu až 1 610 eur.

Pro úplnost dodejme, že Tiguanu v současnosti na domácím trhu patří bezmála třetinový podíl v kategorii SUV.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Tiguan pro modelový rok 2011 na autosalonu v Pekingu
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků