Volkswagen Tiguan 2011: drobný facelift i pro Evropu

Již loni jsme spekulovali o tom, zda je upravený Volkswagen Tiguan jen modifikací pro čínský trh, nebo přeobrazem nové podoby tohoto modelu pro všechny světové trhy. Nyní již víme, že druhá varianta je ta správná a že vůz, který byl důkladně představen i na autosalon v Pekingu z minulého měsíce, ukazuje modernizovaný Tiguan i pro evropský trh.

Vůz by se měl v Evropě začít prodávat již v červnu tohoto roku a mezi jeho hlavní novinky patří sedmistupňová dvouspojková převodovka, bezklíčkové odemykání a startování a dvojice modernizovaných motorů, přičemž oba nyní sdílejí koncepci BlueMotion a lze je kombinovat výhradně s pohonem kol přední nápravy. Vznětový dvoulitr TDI CR dává 110 koní (81 kW) a základní cena vozu ve výši 26 050 eur je nižší než dosud. Novým základem řady Tiguan má být zážehový motor 1,4 TSI naladěný na 122 koní (90 kW) a nabízený za ceny od 24 175 eur. Zároveň se v nabídce objevuje „freestylové“ provedení Trend & Fun, jež se vyznačuje použitím litých kol, několika exteriérovými doplňky, mlhovkami a parkovacím asistentem, přičemž svému majiteli přinese úsporu až 1 610 eur.

Pro úplnost dodejme, že Tiguanu v současnosti na domácím trhu patří bezmála třetinový podíl v kategorii SUV.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Volkswagen Tiguan pro modelový rok 2011 na autosalonu v Pekingu
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků