Volkswagen Teramont, velké SUV pro USA a Čínu. Ale co ten vzhled?

Volkswagenu se v USA kvůli aféře Dieselgate zrovna moc nedaří, o nápravu pověsti by se však už zanedlouho měl postarat úplně nový model. Půjde o velké SUV, které ponese s největší pravděpodobností označení Teramont.

Vyrábět by se mělo v továrně Volkswagen Chattanooga v Tennessee a zamíří také do Číny. Právě odtamtud pochází jeho první špionážní snímky a vyzrazena je nejen jeho poněkud konzervativní vizáž, ale i rozměry.

Sedmimístný Teramont, vybavený třemi řadami sedadel, bude nejmohutnějším vozem na platformě MQB – má délku 5039 mm, šířku 1989 mm, výšku 1773 mm a rozvor 2980 mm, rozměrově tedy víceméně odpovídá Audi Q7. A to už je pořádný obr!

Pohon zajistí u základních verzí čtyřválcový motor 2.0 TSI, vyšší specifikace dostanou benzinový šestiválec a později nejspíš i plug-in hybridní systém. Vybírat bude možné mezi pohonem předních nebo všech čtyř kol. Vůz se nejspíš oficiálně představí v listopadu v Los Angeles nebo v lednu 2017 v Detroitu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků