Volkswagen Teramont, velké SUV pro USA a Čínu. Ale co ten vzhled?

Volkswagenu se v USA kvůli aféře Dieselgate zrovna moc nedaří, o nápravu pověsti by se však už zanedlouho měl postarat úplně nový model. Půjde o velké SUV, které ponese s největší pravděpodobností označení Teramont.

Vyrábět by se mělo v továrně Volkswagen Chattanooga v Tennessee a zamíří také do Číny. Právě odtamtud pochází jeho první špionážní snímky a vyzrazena je nejen jeho poněkud konzervativní vizáž, ale i rozměry.

Sedmimístný Teramont, vybavený třemi řadami sedadel, bude nejmohutnějším vozem na platformě MQB – má délku 5039 mm, šířku 1989 mm, výšku 1773 mm a rozvor 2980 mm, rozměrově tedy víceméně odpovídá Audi Q7. A to už je pořádný obr!

Pohon zajistí u základních verzí čtyřválcový motor 2.0 TSI, vyšší specifikace dostanou benzinový šestiválec a později nejspíš i plug-in hybridní systém. Vybírat bude možné mezi pohonem předních nebo všech čtyř kol. Vůz se nejspíš oficiálně představí v listopadu v Los Angeles nebo v lednu 2017 v Detroitu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků