Volkswagen Teramont se terénu nebojí. Dovednosti ukazuje ve videu

Řada dnešních SUV se do terénu moc často nepodívá, to ale nutně nemusí znamenat, že do něj nemohou. Typickým příkladem je například Volkswagen Tiguan, který toho ve skutečnosti zvládne projet až překvapivě dost, stejně ale nakonec bude sloužit hlavně ve městech a mimo ně.

Zatímco Tiguan se už na našich silnicích poměrně zabydlel, model Teramont, jehož podoba byla už minulý týden odhalena prostřednictvím špionážních snímků, se tady vůbec nepodívá. Je navržen hlavně pro Ameriku a Čínu jako mainstremová alternativa k Audi Q7, a tomu budou odpovídat také motory. Očekává se například dvoulitrové TSI v výkonem okolo 240 koní, hovoří se také o zážehových šestiválcích s objemy 3,0 a 3,6 litru, jinak toho ale zatím moc nevíme.

Volkswagen Teramont, velké SUV pro USA a Čínu. Ale co ten vzhled?

Volkswagen Teramont, velké SUV pro USA a Čínu. Ale co ten vzhled?

Volkswagen zatím oficiálně neodhalil podobu nového velkého SUV, za to ale ukázal, že skutečně může i do složitějšího terénu, nevadí mu bláto ani brody. Severní Amerika se jej dočká na jaře příštího roku, přičemž základní cena by se mohla pohybovat okolo 30.000 dolarů (asi 720.000 Kč).

Je jasné, že do zelí Audi Q7 tohle auto nepoleze, za to si na něj ale brousí zuby například Mazda CX-9 nebo Honda Pilot. Vůz stojí na platformě MQB, na délku měří více než pět metrů, má téměř třímetrový rozvor a uveze až sedm cestujících. V galerii najdete dříve zveřejněné špionážní fotky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků