Volkswagen T6.1 na baterky ujede až 138 km. Oproti naftě je o půl milionu dražší

jozka  |  20. 03. 2020 08:02

Zkuste si precist hned po sobe a zacatek perexu a nerozesmat se. Jde to dost tezko...

Odpovědět  |   | 
jozka  |  20. 03. 2020 08:03

oops... nadpis a zacatek perexu... pardon.

Odpovědět  |   | 
Manooo  |  20. 03. 2020 08:51

Škoda slov ale toto by si jedine kúpil človek, ktorý to nemá v hlave v poriadku 😂😁

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  20. 03. 2020 19:21

Souhlas, elektrifikace pro elektrifikaci. Jiný význam tento nesmysl nemá. Přitom do podlahy T6 by se vešly bloky o kapacitě přes 100kWh, ale to by nebylo jen za půl mega plus

Odpovědět  |   | 
vana  |  20. 03. 2020 08:56

Až 138 kiláků ? Tak to jsou ve stejném bodě jako byly osobáky před patnácti lety.

Mimochodem odkaz v článku směřuje na představení T6.1 u kterého před rokem VW sliboval baterky s 77,6 kWh.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  20. 03. 2020 19:01

Nejlepší je, že za 1.2 to má parametry motoru jako kdyby tam dali 1.0tsi.

Tohle nemuze jezdit na nic jinýho než na dotace.

Odpovědět  |   | 
Kavárník  |  20. 03. 2020 09:00

Abt má plecháče? Zajímavé.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  20. 03. 2020 09:07

Kdyz rozpocet vyfuci za tuzkove baterky, budou i plechace

Odpovědět  |   | 
a  |  20. 03. 2020 09:01

To je dojezd jak z roku 1927.

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  20. 03. 2020 09:01

Po roku statia v sklade dílera VW pre nezaujem uvedomelych občanov,sa takejto predraženej haraburdy budu chcieť zbaviť hlboko pod cenu+ so štatnym darom 5000-6000 ečka može byť vysledne cena cca 25000 e.Psychicky normaly živnostník sa nezadlží sumou 45-50 000 za auto s ktorym po 2-3 rozvozoch je dojazd na rezerve a potom bude prinutený rozmyšlať kde je ďalší kabel,pri ktorm stratí kopu času.

Odpovědět  |   | 
korona  |  20. 03. 2020 09:34

Prezentace výsledků předkrizového blbnutí.

Ještě že ta krize přišla a tohle všechno jde do hajz|u.

Odpovědět  |   | 
Q  |  20. 03. 2020 09:36

Všimli jste si, že v Evropě dnes nejde koupit dodávka s benzínovým motorem? Takový Transporter by stál zhruba polovinu co elektrický a za ušetřené peníze by se dalo najet statisíce kilometrů po městě.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  20. 03. 2020 12:55

je otázka jestli je to obecným nezájmem zákazníků kupovat dodávky s benzinovým motorem, nebo je to tak drahými homologacemi různých typů, že se vyplatí prodávat max. 3 motorizace ...

Odpovědět  |   | 
Q  |  20. 03. 2020 16:15

Na straně zákazníků to asi nebude. U menších dodávek, kde benzínový motor v nabídce je, si ho zákaznící kupují docela dost (Fiat Doblo, Dacia Dokker, VW Caddy). A určitě i nemálo větších dodávek jezdí jen cukačky po městě. Homologace lehkých užitkových vozidel je jednodušší a méně přísná.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  20. 03. 2020 20:47

V cukačkách po městě vás benzínová dodávka sežere i s botama a kloboukem. Tam má smysl jen nafta nebo elektřina. A elektřina smysl nemá, protože takové auto, které by smysl mělo a dalo se zaplatit, na trhu žádné není.

Odpovědět  |   | 
a  |  23. 03. 2020 11:28

V pátý generaci se ještě dal sehnat Transporter s archeologickou vykopávkou - dvoulitrovým benzinem původem z 80.let. Myslím, že ideální volba pro nějaké domovy seniorů nebo rozvážku na krátké trasy po městě, kde je úplně jedno, že to má spotřebu 12 l/100 km. Vzhledem k tomu, že jsem tenhle motor měl v Octavii I, tak vím, že při neošizeném naprosto základním servisu ten motor nalítá minimálně 400 000 km bez jakékoliv újmy. Olej, filtry, svíčky, rozvody. Nic jiného. Když vidím naftový dodyny smluvních dopravců PPL nebo DPD, tak jsou po pár letech zralý do šrotu, hulí to jak fabrika a je to před anebo už těsně po smrti. Takže benzín rozhodně smysl má.

Odpovědět  |   | 
Akro  |  24. 03. 2020 21:51

K tomu nebylo potřeba žravý benzín. S pětiválcem 2,4D jsme s T4 jezdili na servisní zásahy ještě při stavu tachometru 999 999km a nic zásadního se na něm dělat nemuselo. TéPětka 2,5TDI šla do světa v dobré kondici při 790 000km a na Crafterech máme přes půl milionu km. Jak na pětiválcích, tak na novějších čtyřválcích. V podstatě se opakovaně mění jen čidla tlakové diference.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  20. 03. 2020 16:20

Ono to asi bude o tom, že si mnozí pamatují benzinové ZILy a spotřebu 50 na 100.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  20. 03. 2020 10:00

A ještě zapomněli napsat, že v této "ikonické" dodávce s plechem za zády každá osoba nad 180cm postupně umírá na skrčeninu. Řídit to je fakt za trest!

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  20. 03. 2020 10:03

Je to nějak obráceně, pokud je evropský zájem aby se tyto auta rozšířily, měl by stát min. o 100tkč méně než verze s klasickým motorem. Nějak to nedokážu pochopit, EU nám tlačí něco, co většina lidí nechce a ještě je to o pouhých 500tkč dražší...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 03. 2020 10:40

Ked je to VW, tak 'ujede az' 138 km.

Ked je to cokolvek ine, tak 'ujede jenom'....

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  20. 03. 2020 12:19

to je neco na zpusob absurdniho divadla v automotive?

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  20. 03. 2020 12:49

elektrická VW T2 z roku 1970 ujela 70km. Za 50 let VWývoje dvojnásobný dojezd. Wow. Takže aby to zvládlo aspoň 300km, tak si budeme muset u VW počkat dalších 50let? A bude tu tou dobou ještě VW?

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  20. 03. 2020 13:25

Cena 1.2 milionu a baterie z VW Up? Co hulí?

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  20. 03. 2020 18:30

třeba počítají s velkou zakázkou od Deutsche Post, když ti teď přestali vyrábět ty svoje elektrododávky. A pak je to jednoduché, díky takto velké zakázce jsou to minimálně gumové rohože zdarma. A to se už vyplatí. Samozřejmě pro toho, co ten nákup podepíše, bude zdarma něco jako Bentley Babajaga.

Odpovědět  |   | 
Lukas-e30  |  20. 03. 2020 13:54

A to se vyplati 😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  20. 03. 2020 14:12

Není problém ceny v tom, že dodávky se nepočítají do flotilových emisí, takže cena je nedotovaná.?

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  20. 03. 2020 15:22

Problém ceny je podle mě v tom, že to látají jako malosériovou výrobu v nějaké manufaktuře, což je při západoevropských platech vždycky průšvih. Pokud prý stojí 1 kW baterií cca 100 Euro, tak ten příplatek za elektromobil nedává smysl, mělo by to stát stejně jako ten diesel. Chápu, že elektromobil není jen baterie, ale oproti tomu dieselu tam zase spousty věcí nejsou.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  20. 03. 2020 15:57

1kWh baterií jsem myslel samozřejmě...

Odpovědět  |   | 
Q  |  20. 03. 2020 16:28

1 kWh baterek nestojí 100 Euro.
A žádná automobilka vám neprodá auto za nákupní cenu dílů. Do ceny auta se kromě výrobních nákladů na montáž musí započítat režijní náklady celé automobilky, marže, náklady na záruku, u elektromobilů taky náklady na budoucí likvidaci atd.

Odpovědět  |   | 
Q  |  20. 03. 2020 16:23

Ano, lehká užitková auta se nepočítají.

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  20. 03. 2020 18:22

Krásná ukázka ekonomické zbytečnosti. Jen aby nám soudruzi z Brusele nechtěli na tomhle "startovat" ekonomiku z blížící se krize. Vyhlásit nějaký ten nový zelený úděl. Samozdřejmě natisknout, k realizaci patřičné množství fiat "oběživa", a za pomocí dotací začít uvádět/udržovat tohle ekonomické perpetum mobile v/při životě. Však střadatelé a domácnosti to v inflaci zaplatí. A když to nebude dost máme ještě vrtulníky na shoz dalších tištěných oběživ mezi lid sprostý a rovnou můžeme ještě více zvýšit záporné úroky ještě víc do mínusu. A když ani to nebude dost, můžem přinejhorším škrtnout jednu nulu na tom oběživu, či rovnou máme takový krásný institut-znárodnění, to už je pak jedno. Bohužel už i takové větry tu začínají vanout. Smutné, jen že začínají vanout ze západu.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  20. 03. 2020 23:18

V tom folcvagenu se úplně zblaznili nebo jsou vsicbni sjety. Toho imbecila, který tento nesmysl schválil bych chtěl jednou potkat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 125 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A