Volkswagen T6.1 na baterky ujede až 138 km. Oproti naftě je o půl milionu dražší

Zajímavá alternativa pro městské rozvážkové služby se cení na minimálně 1.240.000 Kč. Na své si ale přijdou i hoteloví přepravci.

Společnost ABT oficiálně spustila objednávky na aktualizovaný elektrický Transporter. Ikonický užitkový automobil na baterky je možné objednávat buď přímo u úpravce, nebo se obrátit na samotnou automobilku. ABT myslí na celou Evropu, takže je možné novinku objednat s levostranným i pravostranným řízením.

VW T6 má po poslední modernizaci. Zaměřuje se hlavně na digitalizaci

VW T6 má po poslední modernizaci. Zaměřuje se hlavně na digitalizaci

Vedle klasického Transporteru je možné také objednat model Caravelle pro devítimístnou posádku. Do pracovní verze se vejde 6,7 m3 nákladu o maximální hmotnosti 1096 kg. S brzděným přívěsem pak může celkový náklad vážit i 3770 kg. 

Dodávka se 333 kg vážící 37,3kWh baterií ujede na jedno nabití 138 kilometrů (dle metodiky WLTP). Maximální výkon dosahuje 85 kW a 200 N.m točivého momentu. Na výběr je mezi dvěma hodnotami maximální rychlosti - 90 a 120 km/h. 

Už i tanky by mohly jezdit na elektřinu. Může vyřešit problémy dnešních válek

Už i tanky by mohly jezdit na elektřinu. Může vyřešit problémy dnešních válek

Průměrná spotřeba se pohybuje od 27 do 35,8 kWh na 100 km. Při nabíjení z domácího wallboxu se e-Transporter nabije za pět a půl hodiny. Rychlonabíječka pak zvládne 80 % kapacity baterie naplnit do 45 minut. 

Skříňovou dodávku si můžete objednat za 44.990 eur (1.240.000 Kč). Karosářská varianta Kombi je za 49.623 eur (1.368.600 Kč) a evergreen hotelových přepravců v podobě modelu Caravelle je za 56.475 eur (1.557.000 Kč). Standardní Volkswagen Transporter s naftovým motorem a manuální převodovkou začíná v České republice na  701.817 Kč. 

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 124 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků