Volkswagen T6.1 dorazil do Česka. Je vybavenější, hezčí a téměř blbuvzdorný

21 komentářů

Vencl
8. prosince • 11:22

Jedny z nejporuchovějších aut.
Pokud se budu bavit o nejvýkonějším biturbu, tak na sto tisících
motor končí. Auta jsou hezká, ale do baráku nechci ani jedno!

Jedna Bedna
8. prosince • 22:09

Zvláštní, já na něm mám 335000km a motor ještě neskončil.

Kankunen
9. prosince • 10:05

Super, tak jeden motor to vydržel.

Tom
9. prosince • 10:27

Super a kolik jich teda kleklo?

F40
8. prosince • 9:50

nekonečné možnosti konfigurace asi nejsou, když není možnost: nejsilnější motor+4x4+manuál.

Tom
8. prosince • 22:56

k čemu v takovém autě manuál?

Jedna Bedna
8. prosince • 22:15

no... a taky proč by měla být? Apropos M-B vám takovou možnost nabízí?

VD
8. prosince • 5:30

Blbuvzdorný (?) - to možná, asi, snad..., ale za více jak 35 let co se motám kolem aut za peníze, čuchuvzdorného ještě nikdo nic nevymyslel a asi ani nevymyslí a bohužel, musím konstatovat, že jsou prostě Češi, kteří jsou s blbostí (a ne jen u aut) proti výrobcům stále o krok napřed.
A to že VW je již drahnou dobu poněkud dražší značka se všeobecně ví (stejně muziky za více peněz). Možná by už i mohli změnit název i logo. To původní (VW - Volkswagen - lidový vůz) je takové malé klamání spotřebitele. Nakonec, už prapůvodní úmysl byl takový malý finanční podvod na obyčejné Němce. Na VW oproti konkurenci se srovnatelnou kvalitou prostě potřebujete trochu více peněz. Nabízí se např. ÜW (ÜW - Überteuertwagen - předražený vůz) - sice se to hůř vyslovuje ale zkratka je to podobná jako VW a do stávajícího znaku by se také dala s drobnou úpravou stylizovat :-)). A každý by tak hned věděl do čeho jde :-)).

Blboun
8. prosince • 9:01

Redaktor tu blbuvzdornost myslel s nadsázkou :-)):-)) Za posledních 20 let nevyjelo z té fabriky co založil Adolf nic blbuvzdorného :-):-) Alespoň mechanici díky těmhle Überteuertwagenům mají dosti práce a můžou si říct o pěkné peníze :-D:-D. Když VW miluješ- není co řešit.

Diamant
30. prosince • 0:13

Ak sa ti ponuka VW nepáči, tak nekupuj, nič zložité. Inak neviem o tom, že by si niekto kupoval VW iba preto, že je to v preklade ľudové auto. Tak aké klamanie?

bzzz
8. prosince • 8:58

Kdyz se podivas na prodeje, tak to svym zpusobem lidovy vuz stale je. Navic tusim 40% prodeju realizuji v Cinske lidove republice.

Jedna Bedna
8. prosince • 22:14

V Číne vyrábí a prodávají. Prodávat tam auta vyrobená mimo Čínu je ekonomický nesmysl. Clo se blíží 200%.

Loyssa
7. prosince • 8:15

Pětkrát nastavená kaše z roku 2004 tuším..? Divím se, že to dnes ještě někdo kupuje. Dokud byly Transporter/Multivan synonymem spolehlivosti, pak dobrá - ta šíleně přepálená cena se dala jistě obhájit (i když je to pořád "jen" užitkové auto). Ale dnes? Stačí se podívat kde je dnes konkurence - motory, výbavy, zpracování se s VW srovnaly. Výsledné prodejní ceny jsou o řád nižší, odpovídají tomu že jsou to zkrátka pořád dodávky. Holátko VW T 6.1 se základní dýchavičnou naftou a manuálem za šestset Kč bez DPH - dejme tomu po nějaké akční slevě?!? To jako opravdu není vtip?!? :-)):-)):-))

Jakub
9. prosince • 7:09

Můžu vědět jakou konkurenci máte na mysli? Protože čtyřka Proace, Spacetourer, Traveller, Zafira je proti multivanu ve vyšší výbavě docela holátko. Malý holátko. MB-V je možná srovnatelný, ale cenově taky nic moc. A Fort Tourneo? Ten taky stojí raketu.

Jakub
10. prosince • 9:17

No tak mínusy dobrý, ale která ta konkurence je levnější a třeba i vybavenější a větší, než Multivan? Já ho teda nemám, tak pro mě modla není, ale prostě se ptám.

jogurt
10. prosince • 14:02

No v podstatě žádná. Vybavený Multivan je za 1,6M, VKlasse za 1,5, ostatní jsou o 300+ tisíc levnější. Problém je v tom, že nejde o srovnatelné vozy. T6 a V jsou úplně jiná galaxie.

Tomas Fuk
8. prosince • 11:36

Ano, přesně tak. Pětkrát nastavená kaše z roku dokonce 2003. Ale na novou V klasse pořád ještě v pohodě stačí, byť náskok už není tak propastný, jako před deseti lety.
Co tomu chybí? V6.
Co tomu přebývá? Pár centimetrů výšky, protože se nevejde do některých podzemních garáží, které nějaký inteligent postavil na výšku 1,8m. Například Nový Smíchov.
A pokud to chcete srovnávat s levnými francouzskými a italskými plechovkami? Nerovnávejte, kupte si je. Buď vám budou vyhovovat, nebo je se ztrátou prodáte, připlatíte a koupíte T6.

Diamant
30. prosince • 0:09

Ja T6 mám a som nadmieru spokojný. V-čko sa mi nepáči a ostatná konkurencia je taká užitková v porovnaní s T6. Pokiaľ je niečo dobré, tak prečo to totálne meniť? Stačí vylepšovať.

Jedna Bedna
8. prosince • 22:07

180cm výšku podzemního parkoviště nevymyslel inteligent (ani ironicky), ale idiot.
A nejen u nás, například nadzemní parkoviště mezinárodního letiště Leipzig-Halle taky nějaký dement postavil jen s výškou 1,9. Ani tam T4-T5-T6-T6.1-Vklasse nevjede.

pppqqq
9. prosince • 17:20

Můžete podrobněji rozvést důvody, proč by "Vklasse" nemohlo do parkoviště s výškou 1,9? Děkuji.

jogurt
10. prosince • 14:00

:-D:-D.... co třeba z důvodu výšky?
ono to auto s podélníky, které většina kusů má, má úplně stejnou výšku jako T6, tedy 194cm.

Doporučujeme

Články odjinud