Volkswagen T-Roc shodí střechu! Bude to zvýšený Golf Cabriolet?

Zdravě sebevědomý Volkswagen T-Roc dorazí v provedení se stahovací střechou v roce 2020. Automobilka vypustila do světa první nástřel jeho podoby.

Když jsem nedávno testoval nový Volkswagen T-Roc, říkal jsem si, že když je vám do třiceti a ještě nemáte rodinu, je právě tohle jedním z aut, která splňují požadavky dnešní doby. Jenom si to vezměte: stylová karoserie, vyšší světlá výška, uvnitř prostoru tak akorát, a když zrovna nepotřebujete turbodiesel a čtyřkolku, tak i relativně slušná cena. Toho stylu ale v budoucnu ještě přibude!

TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

Volkswagen totiž oznámil, že pracuje na otevření verzi Volkswagenu T-Roc. Vyrábět se bude v Osnabrücku, a sice od poloviny roku 2020. Vznikat tak bude po boku Volkswagenu Tiguan, Porsche Cayman a karoserií Fabie Combi, které si zde Škodovka nechává lakovat a následně je posílá zpátky do Česka.

V plánu je vyrábět až 20.000 otevřených T-Roců ročně, což se samozřejmě neobejde bez investic. Volkswagen hovoří o 80 milionech eur, které využije na modernizaci výrobních technologií, montáže a logistiky výrobního závodu.

S Volkswagenem T-Roc poprvé v Česku: Sportovat umí, ale pozor na kola

S Volkswagenem T-Roc poprvé v Česku: Sportovat umí, ale pozor na kola

Jak přiložená skica napovídá, otevřený T-Roc bude vycházet z SUV-kupé a stahovací střecha by dokonce ani nemusela být plátěná. Připomíná mi Golf Cabriolet s tím, že zadní linie střechy bude sportovněji tvarovaná. Názor si ale udělejte každý sám. Téměř jisté je pouze to, že se se sériovým vozem setkáme až v příštím roce, tipoval bych to na autosalon ve Frankfurtu.

Ruské oslavy: Znarokovi volal na lavičku Putin, trenér mu poslal pusu

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků