Volkswagen T-ROC: kompaktní SUV dostalo motor z Golfu GTD

Pokračujeme v představování ženevských premiér. Nejnovější zprávy týkající se chystaného autosalonu má na svědomí automobilka Volkswagen. Ta dorazí kromě jiného také se studií T-ROC. Koncept naváže na studie velkých SUV typu CrossBlue, respektive na malý Taigun představený nedávno v Indii. T-ROC je autem zapadajícím mezi tyto dva případy. Volkswagen o něm mluví jako o SUV velikosti Golfu. Nabízet má více než pouze snadný pohyb po městě.

Volkswagen Taigun v novém a blíže sériové podobě

Volkswagen Taigun v novém a blíže sériové podobě

Základem je samozřejmě platforma MQB. Na délku novinka měří 4179 mm, široká je 1831 mm a vysoká 1501 mm. Celková hmotnost činí 1420 kg, použité disky mají velikost devatenáct palců. Pod kapotou najdeme dvoulitrové TDI původem z Golfu GTD s parametry 184 koní a 380 Nm, což stačí ke zrychlení z nuly na stovku za 6,9 s, maximální rychlost činí 210 km/h.

Volkswagen CrossBlue Coupé: hybrid s výkonem 415 koní má po premiéře

Volkswagen CrossBlue Coupé: hybrid s výkonem 415 koní má po premiéře

Diselový motor spolupracuje se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG, přes kterou jsou poháněna všechna čtyři kola. Řidič navíc dostane k dispozici možnost vybírat ze tří režimů - Street, Offroad a Snow. Každý změní chování mezinápravové spojky Haldex, převodovky, motoru a dalších elektronických asistentů.

Na studii T-ROC pak Volkswagen představuje také vzhled budoucích kompaktních SUV. Za zmínku stojí například střešní panely umístěné mezi rámem čelního skla a zadním sloupkem. Ty je možné sundat a uložit do zavazadelníku, čímž se z konceptu T-ROC téměř stane kabriolet.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků