Pravda lehce přes 300k to je slabota. Pravda o fous dražší, ale asi ve všem o několik tříd výš
U folkse začíná bejt skoro všechno špatně, extrémní cena za půměrné a lehce zastaralé malé auto. Nadšenci se zatím budou ještě v německu asi držet, ale u nás? Gazik co nedává moc smysl.
Bohužel konkurence nabízí v dané třídě jen rachitické podměráky nebo zdechlé hybridy takže si mohou za takovýto "luxusní" čtyřválec pískat cenu jako chtějí.
Nechápu tu tvrdošíjnost, opět - na středovém panelu zmizely otočné kruhové ovladače klimatizace. Nenašel sem nikdy nikoho, kdo by to pochválil - to v tom nejlepším případě, v tom horší je to terčem kritiky a nejhorším případě (i mém) to byl celkem podstatný (ne jediný) důvod vyřadit u úvah koncern.
Jeste bych k tomu pridal na koleno foukajici stredove vyfuky klimatizace. Designersky majstrstyk podporujici artrozu praveho kolene.
Je to levné na výrobu, mladí lidé to chtějí, tak máš a já taky smolíka.
Ano, z lidí vytvořili softwarové androidy. Oni to očekávájí, to je pro ně normální svět.
Neplácej nesmysly, blbounku.
Tak Audi je už nemá řadu let a rozhodně nikomu nechybí.
Ano, protože mohu-li soudit podle sebe, ti kterým to vadí si koupí něco jiného
A nebo nemají na výběr, jako příklad může být na fleet rámcová smlouva s omezením třeba na koncernové auta, ale to jen pro úplnost (tak dopadl známí, sice dostal Q7, ale přeci jen BMW preferuje výrazně víc, holt smůla)
I s Q7 nemusi pouzivat blinkery a muze parkovat na invalidech/na chodniku/na tramvajovym pasu. Zase tolik se Q7 od BMW nelisi.
A to víš jak? Ty jsi četl výsledky dotazování zákazníků? Já jen, že Japonci se na základě kritiky zákazníků k tlačítkům opět vracejí. Konkrétně Honda. A dokonce i přiznala (což ví každý), že dotykáče před tlačítky vyžadují mnohem více pozornosti.
Zkousej co trh snese anebo je ta cena normální a my málo vyděláváme.
za B je správně
Cena je skutečně nesmysl. Za to máme např. X1, RAV 4, ...
RAV4 je o 40cm delsi ... treba tady nekdo vylezene chce maly auto. Otazka je, jestli si to s tim 2.0TSI za mega vubec nekdo kupuje. Konkurence pro tohle bude tak mozna Corolla Cross.
U Golfa 1.5 tsi je příplatek za 2.0 snad jen 30 - 40 tis?
Tak když je pořád dost lidí co to zaplatí. Nějak nám ten spotřebitelský plebiscit nefunguje. Respektive většina značek ztratila zájem o část trhu. Ale smenzvedav co na to německý odborář až budou linky déle poloprázdné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.