TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TSI 4Motion: Je luxusní, ale sousedy s ním nepodráždíte

19 komentářů

ACE
26. dubna • 8:37

Pravda lehce přes 300k to je slabota. Pravda o fous dražší, ale asi ve všem o několik tříd výš

ACE
25. dubna • 20:00

U folkse začíná bejt skoro všechno špatně, extrémní cena za půměrné a lehce zastaralé malé auto. Nadšenci se zatím budou ještě v německu asi držet, ale u nás? Gazik co nedává moc smysl.

Carlos
25. dubna • 21:18

Bohužel konkurence nabízí v dané třídě jen rachitické podměráky nebo zdechlé hybridy takže si mohou za takovýto "luxusní" čtyřválec pískat cenu jako chtějí.

Hlj
24. dubna • 21:10

Nechápu tu tvrdošíjnost, opět - na středovém panelu zmizely otočné kruhové ovladače klimatizace. Nenašel sem nikdy nikoho, kdo by to pochválil - to v tom nejlepším případě, v tom horší je to terčem kritiky a nejhorším případě (i mém) to byl celkem podstatný (ne jediný) důvod vyřadit u úvah koncern.

Lopata ze Strakovky
25. dubna • 20:09

Jeste bych k tomu pridal na koleno foukajici stredove vyfuky klimatizace. Designersky majstrstyk podporujici artrozu praveho kolene.

Souhlas
24. dubna • 21:49

Je to levné na výrobu, mladí lidé to chtějí, tak máš a já taky smolíka.

Zelí
25. dubna • 10:48

Ano, z lidí vytvořili softwarové androidy. Oni to očekávájí, to je pro ně normální svět.

25. dubna • 16:44

Neplácej nesmysly, blbounku.

Jan Taraba
24. dubna • 21:43

Tak Audi je už nemá řadu let a rozhodně nikomu nechybí.

Hlj
24. dubna • 23:44

Ano, protože mohu-li soudit podle sebe, ti kterým to vadí si koupí něco jiného

Hlj
24. dubna • 23:55

A nebo nemají na výběr, jako příklad může být na fleet rámcová smlouva s omezením třeba na koncernové auta, ale to jen pro úplnost (tak dopadl známí, sice dostal Q7, ale přeci jen BMW preferuje výrazně víc, holt smůla)

Pikus
25. dubna • 14:06

I s Q7 nemusi pouzivat blinkery a muze parkovat na invalidech/na chodniku/na tramvajovym pasu. Zase tolik se Q7 od BMW nelisi.

Souhlas
24. dubna • 21:52

A to víš jak? Ty jsi četl výsledky dotazování zákazníků? Já jen, že Japonci se na základě kritiky zákazníků k tlačítkům opět vracejí. Konkrétně Honda. A dokonce i přiznala (což ví každý), že dotykáče před tlačítky vyžadují mnohem více pozornosti.

homer
24. dubna • 20:31

Zkousej co trh snese anebo je ta cena normální a my málo vyděláváme.

.
25. dubna • 12:34

za B je správně

Souhlas
24. dubna • 17:57

Cena je skutečně nesmysl. Za to máme např. X1, RAV 4, ...

Pikus
25. dubna • 14:04

RAV4 je o 40cm delsi ... treba tady nekdo vylezene chce maly auto. Otazka je, jestli si to s tim 2.0TSI za mega vubec nekdo kupuje. Konkurence pro tohle bude tak mozna Corolla Cross.

Souhlas
25. dubna • 14:12

U Golfa 1.5 tsi je příplatek za 2.0 snad jen 30 - 40 tis?

Praktické auto
24. dubna • 18:56

Tak když je pořád dost lidí co to zaplatí. Nějak nám ten spotřebitelský plebiscit nefunguje. Respektive většina značek ztratila zájem o část trhu. Ale smenzvedav co na to německý odborář až budou linky déle poloprázdné.

Doporučujeme

Články odjinud