Volkswagen T-Cross už lze objednávat. Nejlevnější vyjde zatím na 437 tisíc

Očekávané dvojče Seatu Arona už lze u dealerů Volkswagenu objednávat. K dispozici jsou dva motory a dvě výbavy.

Volkswagen v České republice zahajuje předprodej nejmenšího crossoveru ve své modelové řadě. T-Cross stojí na modulární platformě MQB A0 a hodně má společného s aktuálním Polem.

Volkswagen T-Cross oficiálně představen: Slibuje praktičnost, nabídne i diesel

Volkswagen T-Cross oficiálně představen: Slibuje praktičnost, nabídne i diesel

Nabídka se postupně rozšíří, na trh bude uveden v dubnu příštího roku. Prodejci však už přijímají předobjednávky, následovat bude rovněž konfigurátor. Zpočátku bude možné zvolit zážehový motor 1.0 TSI ve dvou výkonových variantách a dvě výbavové linie. T-Cross s výkonem 70 kW (95 k), 5stupňovou přímo řazenou převodovkou a stupněm výbavy Life lze pořídit za 437 900 Kč.

O 15 kW (20 k) výkonnější verze s šestistupňovou převodovkou stojí 457 900 Kč, se 7stupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG 498 900 Kč. Výše postavená je výbavová linie Style s motorem 1.0 TSI o výkonu 85 kW (115 k), jejíž cena začíná na 499.900 Kč s manuálně řazenou převodovkou, respektive 540.900 Kč s převodovkou DSG.

Bude nový VW T-Cross bestseller? Zde je 10 jeho nejsilnějších rivalů

Bude nový VW T-Cross bestseller? Zde je 10 jeho nejsilnějších rivalů

T-Cross Life je sériově vybaven mimo jiné zadními světlomety LED, kůží obšitým multifunkčním volantem, senzorem deště, manuální klimatizací, audiosystémem Composition Colour, 16“ koly z lehké slitiny a podélnými střešními nosiči. Sériová výbava verze Style zahrnuje navíc přední světlomety LED, adaptivní tempomat ACC, automatickou klimatizaci Climatronic, audiosystém Composition Media, AppConnect, paket Ambiente a 17“ kola z lehké slitiny.

Volkswagen T-Cross: Technická data a první ceny pro předobjednávku
Motor 1.0 TSI 1.0 TSI 1.5 TSI 1.6 TDI
Převodovka 5M 6M/7A 7A 5M/7A
Zdvihový objem [cm3] 999 999 1498 1598
Válce/ventily 3/4 3/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min-1] 70/5500 85/5500 110/5000-6000 70/3250-4000
Točivý moment [N.m/min-1] 175/2000-3500 200/2000-3500 250/1500-3500 250/-
Maximální rychlost [km/h] 180 193 (193) 220 181 (180)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,5 9,9 (9,9) 7,8 12,0 (12,4)
Cena Life [Kč] 437.900 457.900/498.900 - -
Cena Style [Kč] - 499.900/540.900 - -
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek