Nový VW T-Cross poprvé naživo: Globální prcek se odvázal! Bude to hit?

37 komentářů

Bautista
30. října • 9:06

Odvaz jak prase! :-) :-)

sumi
30. října • 0:14

Povedený malý crossover...;-)
Cena časem spadne a prodávat se bude jako rohlíky..
Jen škoda , že nemá i atmosferu benzín..
Ten tříválec 1.0 TSI je fakt děs !B-]

pan Michaelidis
29. října • 17:11

Uz se tesim,az ho Honzik otestuje,a napise sem vsechny ty superlativy o teto jeho nove ikone a modle! :-) :-)

pirate
29. října • 17:20

Netěšíš.

Ladislav
29. října • 16:23

Aj v tomto modely sú všade tvrdé plasty ako v modely T-Roc, alebo je palubovka niekde zo zmäkčených plastov?

.
29. října • 12:48

Samozřejmě, že to bude hit. Ale ne kvůli nějakému designovému odvazu o kterém píše autor, ale prostě proto, že je to model od největšího světového koncernu, který ležáky prostě z podstaty věci nedělá. Golf nebo Passat také nejsou žádné designové šaratice a prodávají se skvěle, nejspíš právě proto, že většina lidí nechce patvary, ale normální auta, která vypadají jako auta ne jako zmačkaná krabička od cigaret.

Joe Doe
29. října • 13:21

Vacsina ludi pocuva v radiu hitparadove zalezitosti - anynonymizovany pop bez akejkolvek umeleckej hodnoty vyrobeny s ohladom na najmensieho spolocneho menovatela co najvacsej skupiny ludi.Golf, Passat, Octavia su automobilovy ekvivalent Ricka Astleyho z 80. rokov.Ja som daval prednost Rush.

.
29. října • 17:35

No já za uměleckými hodnotami chodím do divadla, do galerie, na koncert. Od auta žádnou uměleckou hodnotu neočekávám nicméně chápu, že existuje sorta lidí, která by se ani nevysr@l@ kdyby jejich prkénko na hajzlu nemělo "uměckou hodnotu".

osvicene vejce
29. října • 13:32

Pane, kde zijete? Vzdyt pry ten Vami vysmivany "anonymizovany pop" stredniho produ dela zivot v nasi zemi lepsim!Treba se jednou dockame, ze i konstrukteri takovych nezajimavych a konfekcnich krabic budou dostavat statni vyznamenani za zasluhy. Nemohlo by jedno takove vyznamenani udelene i Ferdinandu Porsche ponekud prispet k opetovnemu nazorovemu sjednoceni ceske verejnosti? B-]

pan Michaelidis
29. října • 12:32

Nechte Honzika na pokoji! Tak hezkej oslavnej clanek sestavil,a vy hned takhle?! Fuj.

Mlátil
29. října • 12:22

Přední maska z Dacie. Koncern je tak nějak o krok pozadu.

osvicene vejce
29. října • 11:17

Jiste, ze se to bude prodavat. Dnes se proda jakykoliv super hit (s-hit). B-]

Kuk Vykuk
29. října • 10:05

Určitě to bude hit, kdeřnice s plastovejma kruhama si z tý kymácející se almary budou trhat rodidla.

osvicene vejce
29. října • 11:18

Tomu neverim! Rekl bych, ze ta almara zadna rodidla nema. B-]

josephko
29. října • 8:45

Je to trend, ktorý začala už pred viacerými rokmi prvá generácia Nissanu Qashqai. Autá budú zhruba o 10 cm vyššie ako bolo doteraz zvykom, čo umožní pohodlnejšie sedenie, nastupovanie a aj dávanie detí do detských sedačiek. Bonusom je o niečo väčší kufor a lepší výhľad. Oproti hatchbacku sa technicky nelíšia, vážia viac menej rovnako, ale za každý centimeter výšky si automobilky seknú prirážku aspoň 10.000 kaček. :-) A najlepšie na tom je, že zákazníci sú túto cenovú prirážku ochotní akceptovať.
Ono je to ale čiastočne z núdze cnosť. Je to príprava na dobu elektromobilovú. V elektroautách sú batérie pod podlahou, takže najlepší spôsob ako nájsť pre ne dodatočný priestor, je zvýšiť karosériu.
Mimochodom, s výškou karosérie sa vraciame o 60 až 80 rokov naspäť. Vtedy len športové roadstery boli nízke, klasické autá boli podstatne vyššie ako sú dnes.

buffalo007
29. října • 12:15

Větší kufr většinou je, ale do výšky, takže využití je spíše nulové.
Výhled, sezení a nastupování je skvělý. Jeden čas jsem jezdil s Alhambrou a je to opravdu pohodlné. V Outlandru už to nebylo tak pohodlné, ale ten pocit velkého auto je dobrý.
Příplatek za SUV nyní bude velký z důvodu velké poptávky. Až začnou klesat prodeje nebo třeba přijde krize, tak to podle mě půjde dolů.
Pro baterky není nutné zvyšovat karoserii - viz. Tesla a jiné elektrická auta.
S hladem po SUV se nedostaneme o 60 let nazpět, ale dostaneme se na úroveň USA, kde velká auta mají taky hodně velký podíl.
Nezapomínat na to, že většina lidí chce komfortní auto, které vypadá sportovně. Kategorie roadsterů tu budou vždy, ale budou tvořit velmi malý podíl trhu.

Joe Doe
29. října • 10:03

1. Batozinovy priestor - nuz, neviem, ale velmi casto ma SUV rovnaky, ci dokonca mensi, kufor ako porovnatelny kombik. Quasqai, Tiguan atd. mali v svojich pociatkoch kufre velkosti hatchbacku. Samozrejme, je to od pripadu k pripadu ale tie rozdiely su zanedbatelne.2. Vyska. Nie je pravda.
Skoda Octavia (50-70 roky) mala cosi cez 1.4 metra.
Nissan Maxima, co je takmer 5-metrovy sedan, z prvej polovice 90. rokov mal menej ako 1.40 m. Mazda 626 sa drzala, aj medzigeneracne, na 1.40, Xedosy boli pod 1.40. Honda S2000 ma 1.285, je teda len o 10 cm nizsia ako Maxima ci Xedos z 90. rokov - a to porovnavame sedany a roadster.Takze nizke sedany, bez sportovych ambicii, sa v minulosti vyrabali pomerne bezne.

JirkaX
29. října • 12:13

Zkus si příspěvek na který reaguješ přečíst ještě jednou, možná potom nebudeš takto nesmyslně reagovat.
1. V čem je např. Tiguan porovnatelný s kombíkem? Když už, tak možná Kodiaq.
2. To jsi zcela evidentně nepochopil. Píše o tom, že SUV je vlastně návrat k normální výšce automobilu. Tvoje reakce je úplně mimo.

Jméno
29. října • 13:00

Tiguana můžeš klidně porovnat s Rapidem, těch 20cm na výšku je fakt bezva vozit...http://www.autohit.cz/porovnani-automobilu/...

JirkaX
29. října • 16:20

Tahle dvě auta jsou neporovnatelná, zkus se v nich svézt a pochopíš. Navíc jsem měl na mysli nového Tiguana, proč se dnes zabývat starším modelem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jméno
29. října • 16:47

Jel jsem v obou. Tigi 2.0tdi DSG, Rapid 1.4tsi a 1.2tsi. Najeto lehce přes 100k km. A? U Tigiho v řízení a otřesech karoserie cítím velká a těžká kola, ve vyšších rychlostech je řízení zvláštní, aerodynamický odpor je znát, ale jde z něj pocit daleko většího auta, než je. Výhoda? Kromě šířky interiéru prakticky žádná. Spolu s Rapidem mají podobný kufr a u ojetin podobnou cenu, akorát ten Rapid bude určitě novější. Nový je cenově přestřelený, proto nemá adekvátní konkurenci v jiné, než SUV třídě.

JirkaX
29. října • 17:03

Ve starším jsem jezdil jenom jako spolujezdec, nového mám. Srovnání s Rapidem je nemožné.

JirkaX
31. října • 6:42

Jasně, mohu srovnávat i auto s motorkou. Kdo chce, tak mi rozumí.

pacho
30. října • 19:27

prečo nemožné??

Jméno
30. října • 9:21

Proč nemožné?

Jméno
29. října • 8:52

Nesmysl, není lepší udělat auto s menším odporem vzduchu než s větší baterií (tím pádem spotřebuje více energie, auto bude těžší, déle se bude nabíjet)? Zajímavé, že ani Model S ani 3 nejsou vysoké a přitom mají poměrně velký dojezd.

Scarab
29. října • 9:20

Je sice hezké mít auto s nízkým odporem vzduchu, ale daleko lepší je mít auto do kterého se nastupuje pohodlně a ne jako do tanku - Evropa navíc stárne a tak je předpoklad, že o podobná auta bude větší zájem - smutné je, že za pouhé zvýšení podvozku si automobilky nechají platit nesmyslné sumy (časem to možná vyřeší konkurence, ale zatím to moc nevypadá). Navíc auto s větší světlostí podvozku a s větší průchodností na polních cestách je pro národ chalupářů ideální - čtyřkolku si bohužel většina z nás nemůže dovolit, ale předokolka s větší světlostí (95% cest stejně bude po silnici, po polní cestě to je tak poslední kilometr) a slušným zavazadlovým prostorem (případně i tažným zařízením) je přijatelný kompromis - až na tu nesmyslnou cenu.

Jméno
29. října • 12:54

Nezdá se mi, že bych do dvojkové nebo trojkové Octavie nastupoval jako do tanku, za to se mi blbě leze do služební ix35, která je dost vysoká a navíc je za mnou (185cm) míň místa, jak v soukromém Riu. A že by byl kufr bůh ví jak velký se taky říct nedá. Po projetí po polní cestě, při otevření pátých dveří na mě 1/3 nákladu vypadne (fakt praktické). A další věc je ta, že kam se vyhrabu s 4x4 ix35, tam se vyhrabu i s trojkovou Octavií 4x2. Výhoda teréňáků byla vždy v robustnosti podvozku a karoserie, ale ta je dneska úplně někde jinde a celé to podtrhnou pneumatiky s malým výškovým profilem. PS: dneska prakticky ke každé chatě vede štěrková nebo asfaltová cesta a tu jednu setinu chalupářů, co to tak nemají, je nějaké rádoby SUV nevytrhne, ale pokukují po úplně jiné sortě vozidel.

bzzz
29. října • 9:45

Navic spousta (pokud ne vetsina) tech aut v realu (v Evrope) absolvuje predevsim (pri)mestsky provoz (s tim souvisejicimi rychlostnimi omezenimi atp), takze nejaky odpor netreba hrotit.

osvicene vejce
29. října • 11:25

To je pravda, odpor vzduchu na usecich s povolenou rychlosti mensi nez 80 km/h byl zrusen. Rozhodla o tom EU narizenim. Bruselsti rovnez zamysleji zrusit to otravne treni, lec jim prozatim dela problemy predstava, jak se pak budou stourat v nose. :-))

fanúšik
29. října • 9:19

josephko má pravdu, ale len v tom že automobilky zistili, že o trochu vyššie auto môžu predávať za o poriadne vyššiu cenu, biznis je biznis, a keď sú ľudia ochotný platiť viac no nevyužijú to ?

Jméno
29. října • 8:44

Bude to jako vždy obrovský hit, až takový, že se nedočká nástupce... Jděte s SUV někam!

pan Michaelidis
29. října • 8:39

Neskutečně revoluční počin! O tomto se bude psát ještě za 400 let na všech autowebech planety!

pirate
29. října • 17:18

Nebude.

praotec Prejt
29. října • 8:02

Brutalni designovy odvaz!!! Vubec bych nepoznal,ze jde o VW,bravo!

buffalo007
29. října • 12:03

Vážený pane, asi jste zapomněl že píšete ke článku o Volkswagenu!
Copak VW někdy vytvářel designový odvaz? VW má jeden z nejumírněnějších designů. Němci si nedovolí nějaké módní výstřelky. Stačí se podívat například jaké barvy můžete mít u Passatu B8 - Černá, 2 odstíny šedé, 2 odstíny stříbrné, 2 odstíny bílé a největší odvaz je tmavě modrá.

osvicene vejce
29. října • 13:33

To je pravda. Nemecky design je de facto nekolikere machnuti sekyrou a je hotovo. :-D

Doporučujeme

Články odjinud