malý a drahý
:-D zozadu KIA jak vyšitá :-)
A čemu je podobná Kia ?
Polo + 2000 €.
Vypadá to z profilu jako dvojkový Tiguan vypraný na 90. I ty dveřní kliky jsou na stejném prolisu.
Ten mladenec je koncernem primo posedly...
Z práce to nemáte k nám do redakce daleko, což takhle přestat plevelit diskuse a zastavit se pokecat osobně? ;-)
Mate pravdu, delam v Mlade Boleslavi kousek od fabriky, kde je vase PR oddeleni. Tak ja se nekdy stavim, az pujdu na obed!
Nesmírně přínosný a zásadní článek pro vývoj automobilismu v dalších 30 letech!
...je jednou z ukázek toho, jaké vozy dnes lidé chtějí. >>> 20 nejprodavanejsich modelu za rok 2017 to ukazuje trochu jinak (co se malych suv/crossoveru tyce)...
Mrkněte na statistiky SDA. SUV a terénní vozy už překonaly nižší střední třídu...
Všemi třídami dohromady. Začněte je dělit podle velikostních tříd, jako se dělí normální auta, a rázem to taková sláva nebude... Ve svém věku a zkušenostech byste už tohle mohl vědět.
To ano, ale i to vypovídá o tom, co lidé chtějí ;-)
No, přijde mi to silné, na základě toho výběru, co automobilky v posledních letech vyrábí, myslet si, že zrovna tohle lidé.chtějí. Oni spíš nemají jinou možnost. Podle vzorku spolužáků z naší třídy gymnásia, se kterými se víceméně pravidelně vídám pětkrát ročně a s kterými jsme v červnu oslavili 45 let od maturity, kupují spolužáci auta po cca 6 letech, většínou Škoda, VW, občas Fiat, Saab, BMW. Ale ještě jsem neslyšel, že by některý z nich řekl:,, to je paráda, teď jsem spokojený ". Z těch subjektivních negativ vede špatný výhled z aut přes A sloupky (hlavně superb), nahoru (hlavně Yeti), dozadu (asi všechny) a pípající asistenti, které nikdo nechtěl a které dostali v balíčku s výbavou. Z objektivích závad tu máme prasklý blok a upadlý nálitek silentbloku na dvoulitrovém naftovém pašíku, tři oholené drážkové hřídele na olejovém čerpadle. Automatickou převodovku, která přes všechno úsilí specialistů v servisu nutila motor čas od času padat do nouzáku a nakonec musela být vyměněněna. Několik přeskočených řetízků na Fábiích a Yetim. Imobilizér, který vypínal motor za jízdy jedou za cca dva tisíce kilometrů, Jeden Eos, ač nebouraný, tak za deště lehce protékající. Jedno rezem upadlé p.p. rameno na 6 let starém Puntu. Hadici od turba prasklou právě při zahájení předjížděn í s následkem kontaktu s protijedoucím a několik pružin s prasklým posledním závitem, ty napříč značkami. Na rozdíl od spolužáků jsem posledních 25 let auto měnit nepotřeboval. Kdysi, když Frey začínal prodávat Suba ještě v Praze na Plzeńské, jsem si jedno koupil. Po pětadvaceti společně strávených letech mám jasno, co bych chtěl, až mi babča jednoho dne dojezdí. Stejně jednoduché, stejně šikovné a komunikativí auto. Točivou benzínovou osmnáctistovku s hydroštelama a na sekveční LPG, manuální převodovku s redukcemi a jednohmotovou spojkou, trvalý mechanický pohon 4x4, kotouče vpředu, bubny vzadu, ABS, vypínatelné ESP, hydraulický posilovač řízení, manuální klimu, bez dálkového ovládání zámků, bez palubního počítače, asistentů a jiné přemoudřelé elektroniky. Kastli kombi, pokud možno červenou, s bílou střechou a bílými koly. Jenže, to se bohužel už nevyrábí. Tak se nejspíš zařadím mezi své, na auta brblající spolužáky, a budu jezdit v tříválcovém oturbeném počítači, sestaveném podle nesmyslného marketingu, který si myslí, že ví co lidé chtějí a budu s napětím čekat, kdy se které hejblátko a kde na cestě podělá. :-))
Tak urcite... statistiky se daji vykladat ruzne. Treba podle TV reklam nechteji lide nic nez jen prave suv/crossovery ;-)
Bohužel...
Male suv/crossovery ? Protoze o tech je rec ;-)
Ja myslim ze ten smer ma budoucnost. A s Tiguanem se jezdi dobre, o tom zadne. Takze proc ne. Za me palec nahoru ;-)
Ook ale o tomto rec nebyla ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.