Volkswagen T-Cross na první upoutávce. Je prý více než jedna věc

T-Cross je druhým malým crossoverem koncernu VW postaveným na modulární platformě MQB A0. První upoutávka dokládá, že se blíží jeho oficiální představení.

Volkswagen T-Cross je jednou z ukázek toho, jaké vozy dnes lidé chtějí. Musejí vypadat jako teréňáky, musí z nich být dobrý výhled, a když náhodou utrží nějakou tu „ranku“ svět se nezboří. Crossoverů je na trhu čím dál více a vyznat se v nich brzy nebude snadné. Obzvláště, když se zaměříte i na čínský trh. Tam si totiž novinky klidně vystačí se starší základnou a pouze moderně vypadají.

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

Nový malý crossover automobilky Volkswagen je bráchou Seatu Arona, který se na českých silnicích prohání už od konce loňského roku. Využije platformu MQB A0 se základem v litrovém tříválci, dost možná se dočkáme i patnáctistovky TSI s výkonem 110 kW. Tyto motory může mít i Polo, z nějž T-Cross vychází.

Toto jsou nejlepší kompaktní crossovery podle Britů. Arona i Duster bodují

Toto jsou nejlepší kompaktní crossovery podle Britů. Arona i Duster bodují

Automobilka uvádí, že je T-Cross více než jedna věc. Chápat to máme tak, že toho vůz nabídne více, ale nebude stát více. Trochu kostrbaté, ale snad mi rozumíte. Na délku měří 4107 milimetrů, je prý funkčně koncipovaný a chytře praktický. Důkazem budiž třeba podélně posuvná zadní lavice - buď máte více místa pro nohy, nebo zavazadla.

12 zásadních informací o Seatu Arona. V galerii spatříte i provedení FR

12 zásadních informací o Seatu Arona. V galerii spatříte i provedení FR

Zároveň má jít o jedno z nejbezpečnějších vozidel ve třídě. Už v základu bude mít systém Front Assist či upozornění na opuštění jízdního pruhu. Světová premiéra proběhne na podzim, k uvedení na trh by tedy mohlo dojít ještě před koncem letošního roku. Lepší představu o sériovém vzhledu získáte díky špionážním snímkům, které jsme vydali dříve.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků