Volkswagen T-Cross na první upoutávce. Je prý více než jedna věc

T-Cross je druhým malým crossoverem koncernu VW postaveným na modulární platformě MQB A0. První upoutávka dokládá, že se blíží jeho oficiální představení.

Volkswagen T-Cross je jednou z ukázek toho, jaké vozy dnes lidé chtějí. Musejí vypadat jako teréňáky, musí z nich být dobrý výhled, a když náhodou utrží nějakou tu „ranku“ svět se nezboří. Crossoverů je na trhu čím dál více a vyznat se v nich brzy nebude snadné. Obzvláště, když se zaměříte i na čínský trh. Tam si totiž novinky klidně vystačí se starší základnou a pouze moderně vypadají.

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

Nový malý crossover automobilky Volkswagen je bráchou Seatu Arona, který se na českých silnicích prohání už od konce loňského roku. Využije platformu MQB A0 se základem v litrovém tříválci, dost možná se dočkáme i patnáctistovky TSI s výkonem 110 kW. Tyto motory může mít i Polo, z nějž T-Cross vychází.

Toto jsou nejlepší kompaktní crossovery podle Britů. Arona i Duster bodují

Toto jsou nejlepší kompaktní crossovery podle Britů. Arona i Duster bodují

Automobilka uvádí, že je T-Cross více než jedna věc. Chápat to máme tak, že toho vůz nabídne více, ale nebude stát více. Trochu kostrbaté, ale snad mi rozumíte. Na délku měří 4107 milimetrů, je prý funkčně koncipovaný a chytře praktický. Důkazem budiž třeba podélně posuvná zadní lavice - buď máte více místa pro nohy, nebo zavazadla.

12 zásadních informací o Seatu Arona. V galerii spatříte i provedení FR

12 zásadních informací o Seatu Arona. V galerii spatříte i provedení FR

Zároveň má jít o jedno z nejbezpečnějších vozidel ve třídě. Už v základu bude mít systém Front Assist či upozornění na opuštění jízdního pruhu. Světová premiéra proběhne na podzim, k uvedení na trh by tedy mohlo dojít ještě před koncem letošního roku. Lepší představu o sériovém vzhledu získáte díky špionážním snímkům, které jsme vydali dříve.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků