Volkswagen T-Cross na první upoutávce. Je prý více než jedna věc

T-Cross je druhým malým crossoverem koncernu VW postaveným na modulární platformě MQB A0. První upoutávka dokládá, že se blíží jeho oficiální představení.

Volkswagen T-Cross je jednou z ukázek toho, jaké vozy dnes lidé chtějí. Musejí vypadat jako teréňáky, musí z nich být dobrý výhled, a když náhodou utrží nějakou tu „ranku“ svět se nezboří. Crossoverů je na trhu čím dál více a vyznat se v nich brzy nebude snadné. Obzvláště, když se zaměříte i na čínský trh. Tam si totiž novinky klidně vystačí se starší základnou a pouze moderně vypadají.

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

Škoda Karoq pro Čínu: Větší rozvor, dvanáctistovka místo litru a více chromu

Nový malý crossover automobilky Volkswagen je bráchou Seatu Arona, který se na českých silnicích prohání už od konce loňského roku. Využije platformu MQB A0 se základem v litrovém tříválci, dost možná se dočkáme i patnáctistovky TSI s výkonem 110 kW. Tyto motory může mít i Polo, z nějž T-Cross vychází.

Toto jsou nejlepší kompaktní crossovery podle Britů. Arona i Duster bodují

Toto jsou nejlepší kompaktní crossovery podle Britů. Arona i Duster bodují

Automobilka uvádí, že je T-Cross více než jedna věc. Chápat to máme tak, že toho vůz nabídne více, ale nebude stát více. Trochu kostrbaté, ale snad mi rozumíte. Na délku měří 4107 milimetrů, je prý funkčně koncipovaný a chytře praktický. Důkazem budiž třeba podélně posuvná zadní lavice - buď máte více místa pro nohy, nebo zavazadla.

12 zásadních informací o Seatu Arona. V galerii spatříte i provedení FR

12 zásadních informací o Seatu Arona. V galerii spatříte i provedení FR

Zároveň má jít o jedno z nejbezpečnějších vozidel ve třídě. Už v základu bude mít systém Front Assist či upozornění na opuštění jízdního pruhu. Světová premiéra proběhne na podzim, k uvedení na trh by tedy mohlo dojít ještě před koncem letošního roku. Lepší představu o sériovém vzhledu získáte díky špionážním snímkům, které jsme vydali dříve.

Speciál: Volkswagen T-Cross

T-Cross je městský crossover (tzv. B-SUV) automobilky Volkswagen. Vůz byl oficiálně představen na podzim roku 2018 v Amsterdamu. Stojí na modulární platformě MQB A0 s motory uloženými napříč a pohonem předních kol. Základem je tříválec 1.0 TSI (70 kW), vrcholná verze má čtyřválec 1.5 TSI (110 kW).

TEST 1.0 TSI DSG • Cena, výbava, motory • Nejlevnější verzeSrovnání s konkurencí

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků