Volkswagen T-Cross konečně dostal nejlepší motor. Čekal na něj přesně rok

32 komentářů

Sheep
25. listopadu • 19:45

Nejlepší motor? Mám 1.5tsi 110kw, nejdříve to cukalo, po aktualizaci SW lepší, ale stále to jede jak chciplá mrcha. Papírových 8,3s 0-100 je pohádka. Spíše 10-11s (lehčí a užší zimní vs širší a těžší letní kola)
Za me opravdutento motor opravdu velký fail. Prakticky to o moc lépe než 1.0tsi nejede.

Karlos
28. listopadu • 16:37

Tak a navíc fungují většinou jen válce dva.

Aa
24. listopadu • 22:26

Tsi od VW jsi koupi jen naprosty silenec co jezdi rad do servisu.

Pepa
25. listopadu • 10:06

A co - jako Mazda? Byls tento mesic jiz v servisu?

P
24. listopadu • 19:32

Tak určite hlavně rozjezdu jsou ne srovnatelné.

P
24. listopadu • 19:13

Samozrejme spotřeba je u karoq a o 1.5lvyssi.

mpolan
24. listopadu • 19:18

Ten Karoq taky bude nejspíš o dost dynamičtější, než ta Octavia.

Honzík
24. listopadu • 17:39

Co je to za žvásty, takovýhle auto musí mít diesel s turbem a nejmíň dva litry. Jinak je naprosto k smíchu. Všechno to dneska stojí za hovno, zlatý auta z devadesátých let, takový už asi nebudou !

Geopolitický aktivista
24. listopadu • 18:05

Naštěstí.

P
24. listopadu • 19:10

Ac nejsem ekol.aktivista musím souhlasit.jezdil jsem 19 let Oct.19 TDI a když jsem ji nastartoval v garáži tak to byla plynova komora.nyní mam nového karoqa 20 tdi a mohl by tam byt nastartovan 5 minut a nic není cítit. Pokrok opravdu velký.

Paly
24. listopadu • 12:13

Najlepší motor VW je 2.0 tdi 176 kW 240 koní 500 nm. Passat s ním jazdí za 6.3/100km.

Dalibor
24. listopadu • 15:24

Spritmonitor říká 7,77l/100km (min. 5,1, max 9,0).

Nespokojenec
24. listopadu • 13:23

Lžeš. Na 6.3 se dostanu při eko jízdě a zahřátém motoru. Jinak bere i 9. Jeho zvukový projev při nižších otáčkách a volnoběhu je na blázinec. Tak mizernou zvukovou kulisu jen tak nenajdeš. Do vw jedině tsi.

Joe Doe
25. listopadu • 19:10

Ludia, dajte uz pokoj s tym vecnym TDI vs TSI.Ved je to ako rozhodovat sa medzi lahkou chripkou a tazkou nadchou, resp. vyvrtnutym pravym alebo lavym clenkom (kotnikom)...

Paly
24. listopadu • 14:01

Samozrejme, že pri zahriatom motore ale žiadna eco jazda. Pri takejto spotrebe 6.3 nie som brzda premávky. Keď ho fakt, ale fakt nešetrím nepresiahne 7.5 l. Vyššiu palubný počítač ešte neukazoval. Pri eco jazde určite pod 6...

Laco
24. listopadu • 16:59

Máme ve firmě fiaťáckou 1.6 multijet a při ekonomické jízdě se mi mnohokrát stalo, že při příjezdu na benzinku jsem naftu ještě vracel. To jsou motory!

Nespokojenec
24. listopadu • 14:03

Hmm, tak to bych to mohl fakt poslat na reklamaci.

Paly
24. listopadu • 14:22

K firemnému fasovanemu autu sa človek správa a jazdí s ním inak ako k vlastnému. Moje tiež predtým nez som ho kúpil najazdilo vo firme cez 150000 km za 4 roky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
24. listopadu • 15:14

rozlišujete spotřebu tankováním nebo jen udaje z počítače?

Paly
24. listopadu • 16:32

Iba z počítača, nemeram dotankovanim.Nemyslim si ze rozdiel bude väčší ako 2-3 dc.

petr r. (petrumr)
24. listopadu • 19:07

po městě a v kolonách to proměřuje více, ale taky jestli on jezdí více po městě a v kolonách, tak ta spotřeba je ok.

stealth01
24. listopadu • 13:43

Za devět nejezdim ani s V8 TDI. Dlouhodobě mám 8 litrů. Není to spíše na reklamaci? Devět litrů ze čtyřválce???

kesu
25. listopadu • 8:37

Ahoj,
evidentně umíš jezdit extra úsporně. To neber nějak zle, spíš obdivuju. Na A6 3,0 TDI (2015, 200kW, DSG) mám dlouhodobou kolem 9. Žena s tím jezdí stejně. Touareg 2018 3,0 TDI mi jezdil kolem 10. Teď zkušenost s v8 (2019) je tak litr nad to, ale klidně i dva (město, když jsem po tom chtěl trošku víc dynamiky), stejně jako v minulosti s SQ7. Mimochodem motor je ale dost jinej, nadechuje se nějak dýl a převodovka je taky nastavená o dost jinak. Buď rád, že máš co máš :/.
BiTdi Passat uměl jezdit stejným stylem jako ten Toaureg nebo A6 klidně kolem 7 a možná i trošku míň. Určitě není pravda, že žere stejně jako V6TDI.
Ale ten projev toho motoru je fakt strašnej a převodovka díky krátkému spektru otáček neví co s tím. Já bych to opravdu nechtěl.
Nejlepší motor pro MQB je naprosto určitě 140kW 2,0 TSI. Oproti 200kw žere minimálně o litr méně, podstatně líp se dole nadechuje a má nahoře i docela slušnou gradaci. Má ale malinko hrubší chod (oproti 200 kW TSI). Ikdyž musím říct, že poslední reinkarnace 1,4 TSI byl taky slušnej motor. Jezdí kolem mě oktávka (manuál) a golf (tsi) a oboje bez problémů.

Pepa
25. listopadu • 10:04

No a jeste nam rekni jaky auta mas.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kesu
25. listopadu • 10:25

Nechapu, jakou souvislost ma vlastnictvi auta s jeho spotrebou. Ale kdyz se ptas, dlouhodobe mam tu a6 a supa 200kw.

Pepa
25. listopadu • 17:03

Jooo, na to popojizdeni do prace a do skoly pro deti je to supr!

Nespokojenec
24. listopadu • 13:53

Když jedu po Praze pár kilometrů, tak je to 9l. Je to můj firemní vůz. Ale chovám se k němu, jako k vlastnímu. :-) na 5.8-6.2 se dostanu v noci, když vyjíždím z garáže (ne moc prochladlý motor), ulice jsou prázdné a jedu asi.....asi jako Joe Doe. Dlouhodobý průměr mám 7.4. Reklamace mě tedy nikdy nenapadla. Myslíš, že by to mělo žrát méně?

Joe Doe
25. listopadu • 19:12

"asi jako Joe Doe":-D

Assire var Anahid
24. listopadu • 14:15

Na papíře jo, v realitě nejspíš ne.

.
24. listopadu • 12:35

Možná bych s ním jezdil i za méně.

Filda
25. listopadu • 9:27

A ještě dokonce v zimně co B-]

.
25. listopadu • 12:17

To nevím. Co to je zimna?

Doporučujeme

Články odjinud