Nový VW T-Cross oficiálně dorazil do Česka. Je o něj obrovský zájem

Pepa  |  11. 04. 2019 17:46

S tym dieselem to moc nepojdete. Ale na takovyto popojizdeni 30km za Prahu na chalupu je to dobry...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 04. 2019 18:06

Ale co, na dálnici, ustálený tempo, bez ambicí na nějakou živější jízdu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 04. 2019 18:27

... permanentne v levem pruhu

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 00:28

115kmh, do kopce 100. Vy vzadu si trhněte....

Odpovědět  |   | 

další řidič co si myslí, že max rychlost je povinná.

Odpovědět  |   | 
chytrak1  |  12. 04. 2019 12:31

Další řidič co si myslí že levý pruh je pro každého a napořád.

Odpovědět  |   | 
Pedroí  |  11. 04. 2019 19:29

chytrolíne kolik je maximum na dálnici???,to stačí určitě,nebo je někde povoleno víc???trotle.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 04. 2019 19:40

Těžko říct na co reaguješ, nějak nevidím s čím má tvůj výlev souvislost.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  11. 04. 2019 19:07

Přej vrcholný motor 1.5. Dřív vrcholný motory trilitr petilitry. V USA vrcholný motor je benzín do osobaku big block 8 válců obsah až k 11 litrum

Odpovědět  |   | 
Cenda  |  11. 04. 2019 19:25

V takovymle malym zmetku?

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  11. 04. 2019 19:59
mpolan  |  12. 04. 2019 09:18

Ty demente, které malé auto mělo jako vrcholný motor pětilitr? Ty jsi vážně totálně vypatlaný, co?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 04. 2019 13:53

No jo, 5-litrovy osemvalec a 120 koni :) Aj taka bola doba :)

Odpovědět  |   | 
Já první  |  13. 04. 2019 15:20

Jo, a taky třílitrový čtyřválec s 20 koňmi..

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 04. 2019 19:36

Obrovský zájem do nadpisu? U koncerwagenu...TVL...

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  11. 04. 2019 20:36

Styděl bych se někde říct, že mám v autě tříválec.

Odpovědět  |   | 
verny  |  11. 04. 2019 21:31

Svez se novým Focusem 1,5 Ecobobost. Stydět se přestaneš.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 00:32

vyřešit nevyváženosti 1. a 3. řádu není problém. a od 3. řádu výš to nikdo kromě senzibila - nepodvodníka nepozná. A ti neexistují. Jasně, mám raději V8, ale z dobře udělaného tříválce kopřivku nemám. A Ford i VW momentálně s tříválci dokázali nemožné.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  12. 04. 2019 06:52

Blbost. Tříválec zůstane tříválcem i když bude vychvalován do nebes.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  12. 04. 2019 06:56

Jak hovoří staré přísloví:,, Z hovna bič neupleteš."

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 09:19

No a co? Tři válce špatné nejsou, to akorát retardované poloopice pořád melou, jak by si to do auta nikdy nekoupily.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 09:39

Jsem ublížený majitel tříválce!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2019 10:03

To je nás víc.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 10:27

Trapný klone, kdybys měl aspoň čtvrt mozku normálního člověka, takovou retardovanost bys nemohl pod mým jménem napsat... To, že mé auto má čtyři válce, je tu veřejně známá věc, jenže ty jsi zjevně jen snůška protikoncernových mindráků.

Odpovědět  |   | 
Alfronzo  |  12. 04. 2019 18:11

Pokud vůbec 3 válce, tak jedině do hvězdice a vzduchem chlazený.... s vrtulí za zádama.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  11. 04. 2019 21:32

Akurát dnes som v nom sedel.Mne osobne sa páčil a vedla T-rock sa mi nezdal o moc menší.Vo vnutri je podla mna dosť miesta pre štyroch akurát sa mi nepáčili vo vnutri tvrdé plasty ale tie bude mať asi aj Arona aj Kamiq.Ináč na Slovensku je v základe Life asi o 2000 Eur lacnejší.Inač celkom fajn auto.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  12. 04. 2019 09:39

Co ti vadi na tvrdych plastech? proc omakavas palubovku? ja se ji vubec nedotykam a to mam mekkou.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  12. 04. 2019 14:06

To nejsou tvrde plasty, ty mela Dacia a bylo podle mistnich autozinu velke faux pas... tohle jsou plasty "snadno udrzovatelne", zapiste si to za usi, chasko nezvedena!

Odpovědět  |   | 
Karel Wuxerle st.  |  12. 04. 2019 07:33

Nadpis ani v nejmenším nepřehání, zájem je naprosto extrémní! Vedení koncernu očekává prodej min. 5 ks tohoto dokonalého vozu měsíčně. Bude to bomba! A ta láce...no, fronty před Mototechnou už se šikují.

Odpovědět  |   | 
Vodička  |  12. 04. 2019 08:17

No vzhledem k tomu, že o málo větší T-Roc je letos nejprodávanější malý crossover v Evropě, tak prodeje T-Crossu asi malé nebudou.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 09:21

T-crossu uškodí cena. Základ je příliš drahý i vůči T-roc, a za ceny vyšších verzí lze sehnat mnohem lepší auta.

Odpovědět  |   | 
KarelW  |  12. 04. 2019 09:32

Třeba která?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 10:06

Všechna.

Odpovědět  |   | 
Vodička  |  12. 04. 2019 14:18

Nevěřím, T-Roc je také znatelně dražší než srovnatelná konkurence a prodeje frčí jak o závod. A rozměrově ta auta moc odlišná nejsou, v kabině jsou rozdíly minimální, rozdíl necelých 3 cm v rozvoru je zanedbatelný a kufr je také skoro stejný protože T-Roc má zadek stavěný na zástavbu prostorově náročnější víceprvkové nápravy a haldexu, kdežto T-Cross spoří vzadu místo díky možnosti zastavět jenom primitivní torzní nápravu.

Odpovědět  |   | 
milde  |  12. 04. 2019 09:44

Titulku nevěřím.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 10:25

Docela by mě zajímalo, co je to za zamindrákovanou nulu, ten trapný "imitátor" lidí, kteří nenadávají na VW, Škodu a tříválce. Zhrzený prodejce Hyundaiů?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 04. 2019 11:41

Mne by hlavně zajímalo, kdy s tím redakce hodlá něco dělat. Ale zatím to vypadá, že jim to vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 04. 2019 12:23

Nikdy. To nám takle vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 04. 2019 13:41

Netahejte sem cenzuru do pr....

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 04. 2019 15:17

Koukám, že už jste na mne dva. Tady to ale frčí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 13:43

Je to někdo, kdo se baví tím, jak jste nasraný že jste si pořídili na h...o auto a teď si to techcete přiznat

Odpovědět  |   | 
jano  |  12. 04. 2019 19:06

Bože zase jeden gýč .Ako sa v koncerne vyznať, rovnaká technika, rovnaké karosérie rovnaký interiér, nezáživné autá na jedno kopyto.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 21:04

Bože, zase jeden magor.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  13. 04. 2019 15:22

Spíš bych řekl, že je to někdo, kdo má fakt velký problém. Naváží se do lidí, kteří prokazatelně mají dost drahá a kvalitní auta, akorát tu prostě trapně nebrečí, jak zdejší Hyundaiácká spodina.

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  14. 04. 2019 19:35

Dnes jsme se byli podívat v PVA expo na t cross, který byl můj favorit. Za ty peníze mne ale ve skutečnosti strašně zklamalo, kufr do kterého se nic nevleze a materiály snad horší než u laciného fiatu tipo. Jednalo se o verzi life, bez r line paketu, rozhodně bych do ní za ty peníze nešel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord