Nový VW T-Cross oficiálně dorazil do Česka. Je o něj obrovský zájem

45 komentářů

Kuba
14. dubna • 19:35

Dnes jsme se byli podívat v PVA expo na t cross, který byl můj favorit. Za ty peníze mne ale ve skutečnosti strašně zklamalo, kufr do kterého se nic nevleze a materiály snad horší než u laciného fiatu tipo. Jednalo se o verzi life, bez r line paketu, rozhodně bych do ní za ty peníze nešel.

mpolan
12. dubna • 10:25

Docela by mě zajímalo, co je to za zamindrákovanou nulu, ten trapný "imitátor" lidí, kteří nenadávají na VW, Škodu a tříválce. Zhrzený prodejce Hyundaiů?

mpolan
12. dubna • 13:43

Je to někdo, kdo se baví tím, jak jste nasraný že jste si pořídili na h...o auto a teď si to techcete přiznat ;-)

Já první
13. dubna • 15:22

Spíš bych řekl, že je to někdo, kdo má fakt velký problém. Naváží se do lidí, kteří prokazatelně mají dost drahá a kvalitní auta, akorát tu prostě trapně nebrečí, jak zdejší Hyundaiácká spodina.

jano
12. dubna • 19:06

Bože zase jeden gýč .Ako sa v koncerne vyznať, rovnaká technika, rovnaké karosérie rovnaký interiér, nezáživné autá na jedno kopyto.

mpolan
12. dubna • 21:04

Bože, zase jeden magor.:-(

JirkaX
12. dubna • 11:41

Mne by hlavně zajímalo, kdy s tím redakce hodlá něco dělat. Ale zatím to vypadá, že jim to vyhovuje.

JirkaX
12. dubna • 12:23

Nikdy. To nám takle vyhovuje.:-D

JirkaX
12. dubna • 13:41

Netahejte sem cenzuru do pr....

JirkaX
12. dubna • 15:17

Koukám, že už jste na mne dva. Tady to ale frčí. :-)

milde
12. dubna • 9:44

Titulku nevěřím.

Karel Wuxerle st.
12. dubna • 7:33

Nadpis ani v nejmenším nepřehání, zájem je naprosto extrémní! Vedení koncernu očekává prodej min. 5 ks tohoto dokonalého vozu měsíčně. Bude to bomba! A ta láce...no, fronty před Mototechnou už se šikují. :-D

Vodička
12. dubna • 8:17

No vzhledem k tomu, že o málo větší T-Roc je letos nejprodávanější malý crossover v Evropě, tak prodeje T-Crossu asi malé nebudou.

mpolan
12. dubna • 9:21

T-crossu uškodí cena. Základ je příliš drahý i vůči T-roc, a za ceny vyšších verzí lze sehnat mnohem lepší auta.

Vodička
12. dubna • 14:18

Nevěřím, T-Roc je také znatelně dražší než srovnatelná konkurence a prodeje frčí jak o závod. A rozměrově ta auta moc odlišná nejsou, v kabině jsou rozdíly minimální, rozdíl necelých 3 cm v rozvoru je zanedbatelný a kufr je také skoro stejný protože T-Roc má zadek stavěný na zástavbu prostorově náročnější víceprvkové nápravy a haldexu, kdežto T-Cross spoří vzadu místo díky možnosti zastavět jenom primitivní torzní nápravu.

KarelW
12. dubna • 9:32

Třeba která?

mpolan
12. dubna • 10:06

Všechna.

Peter
11. dubna • 21:32

Akurát dnes som v nom sedel.Mne osobne sa páčil a vedla T-rock sa mi nezdal o moc menší.Vo vnutri je podla mna dosť miesta pre štyroch akurát sa mi nepáčili vo vnutri tvrdé plasty ale tie bude mať asi aj Arona aj Kamiq.Ináč na Slovensku je v základe Life asi o 2000 Eur lacnejší.Inač celkom fajn auto.

jozka
12. dubna • 14:06

To nejsou tvrde plasty, ty mela Dacia a bylo podle mistnich autozinu velke faux pas... tohle jsou plasty "snadno udrzovatelne", zapiste si to za usi, chasko nezvedena!

Pepa
12. dubna • 9:39

Co ti vadi na tvrdych plastech? proc omakavas palubovku? ja se ji vubec nedotykam a to mam mekkou.

Kaa
11. dubna • 20:36

Styděl bych se někde říct, že mám v autě tříválec.

verny
11. dubna • 21:31

Svez se novým Focusem 1,5 Ecobobost. Stydět se přestaneš.

Kaa
12. dubna • 6:52

Blbost. Tříválec zůstane tříválcem i když bude vychvalován do nebes.

mpolan
12. dubna • 9:19

No a co? Tři válce špatné nejsou, to akorát retardované poloopice pořád melou, jak by si to do auta nikdy nekoupily.

Alfronzo
12. dubna • 18:11

Pokud vůbec 3 válce, tak jedině do hvězdice a vzduchem chlazený.... s vrtulí za zádama.

mpolan
12. dubna • 9:39

Jsem ublížený majitel tříválce!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
12. dubna • 10:27

Trapný klone, kdybys měl aspoň čtvrt mozku normálního člověka, takovou retardovanost bys nemohl pod mým jménem napsat... To, že mé auto má čtyři válce, je tu veřejně známá věc, jenže ty jsi zjevně jen snůška protikoncernových mindráků.

Mirek
12. dubna • 10:03

To je nás víc.:-D

Karlos
12. dubna • 6:56

Jak hovoří staré přísloví:,, Z hovna bič neupleteš."

jogurt
12. dubna • 0:32

vyřešit nevyváženosti 1. a 3. řádu není problém. a od 3. řádu výš to nikdo kromě senzibila - nepodvodníka nepozná. A ti neexistují. Jasně, mám raději V8, ale z dobře udělaného tříválce kopřivku nemám. A Ford i VW momentálně s tříválci dokázali nemožné.

Assasin
11. dubna • 19:36

Obrovský zájem do nadpisu? U koncerwagenu...TVL...

Jirka.
11. dubna • 19:07

Přej vrcholný motor 1.5. Dřív vrcholný motory trilitr petilitry. V USA vrcholný motor je benzín do osobaku big block 8 válců obsah až k 11 litrum

Joe Doe
12. dubna • 13:53

No jo, 5-litrovy osemvalec a 120 koni :) Aj taka bola doba :)

Já první
13. dubna • 15:20

Jo, a taky třílitrový čtyřválec s 20 koňmi..

mpolan
12. dubna • 9:18

Ty demente, které malé auto mělo jako vrcholný motor pětilitr? Ty jsi vážně totálně vypatlaný, co?

Jirka.
11. dubna • 19:59
Cenda
11. dubna • 19:25

V takovymle malym zmetku?

Pepa
11. dubna • 17:46

S tym dieselem to moc nepojdete. Ale na takovyto popojizdeni 30km za Prahu na chalupu je to dobry...

Pedroí
11. dubna • 19:29

chytrolíne kolik je maximum na dálnici???,to stačí určitě,nebo je někde povoleno víc???trotle.

ACE
11. dubna • 19:40

Těžko říct na co reaguješ, nějak nevidím s čím má tvůj výlev souvislost.

ACE
11. dubna • 18:06

Ale co, na dálnici, ustálený tempo, bez ambicí na nějakou živější jízdu.

bzzz
11. dubna • 18:27

... permanentne v levem pruhu ;-)

jogurt
12. dubna • 0:28

115kmh, do kopce 100. Vy vzadu si trhněte....:-O

petr r. (petrumr)
12. dubna • 12:01

další řidič co si myslí, že max rychlost je povinná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
chytrak1
12. dubna • 12:31

Další řidič co si myslí že levý pruh je pro každého a napořád.

Doporučujeme

Články odjinud