Nový VW T-Cross oficiálně dorazil do Česka. Je o něj obrovský zájem

Pepa  |  11. 04. 2019 17:46

S tym dieselem to moc nepojdete. Ale na takovyto popojizdeni 30km za Prahu na chalupu je to dobry...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 04. 2019 18:06

Ale co, na dálnici, ustálený tempo, bez ambicí na nějakou živější jízdu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 04. 2019 18:27

... permanentne v levem pruhu

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 00:28

115kmh, do kopce 100. Vy vzadu si trhněte....

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  12. 04. 2019 12:01

další řidič co si myslí, že max rychlost je povinná.

Odpovědět  |   | 
chytrak1  |  12. 04. 2019 12:31

Další řidič co si myslí že levý pruh je pro každého a napořád.

Odpovědět  |   | 
Pedroí  |  11. 04. 2019 19:29

chytrolíne kolik je maximum na dálnici???,to stačí určitě,nebo je někde povoleno víc???trotle.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 04. 2019 19:40

Těžko říct na co reaguješ, nějak nevidím s čím má tvůj výlev souvislost.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  11. 04. 2019 19:07

Přej vrcholný motor 1.5. Dřív vrcholný motory trilitr petilitry. V USA vrcholný motor je benzín do osobaku big block 8 válců obsah až k 11 litrum

Odpovědět  |   | 
Cenda  |  11. 04. 2019 19:25

V takovymle malym zmetku?

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  11. 04. 2019 19:59
mpolan  |  12. 04. 2019 09:18

Ty demente, které malé auto mělo jako vrcholný motor pětilitr? Ty jsi vážně totálně vypatlaný, co?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 04. 2019 13:53

No jo, 5-litrovy osemvalec a 120 koni :) Aj taka bola doba :)

Odpovědět  |   | 
Já první  |  13. 04. 2019 15:20

Jo, a taky třílitrový čtyřválec s 20 koňmi..

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 04. 2019 19:36

Obrovský zájem do nadpisu? U koncerwagenu...TVL...

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  11. 04. 2019 20:36

Styděl bych se někde říct, že mám v autě tříválec.

Odpovědět  |   | 
verny  |  11. 04. 2019 21:31

Svez se novým Focusem 1,5 Ecobobost. Stydět se přestaneš.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 00:32

vyřešit nevyváženosti 1. a 3. řádu není problém. a od 3. řádu výš to nikdo kromě senzibila - nepodvodníka nepozná. A ti neexistují. Jasně, mám raději V8, ale z dobře udělaného tříválce kopřivku nemám. A Ford i VW momentálně s tříválci dokázali nemožné.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  12. 04. 2019 06:52

Blbost. Tříválec zůstane tříválcem i když bude vychvalován do nebes.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  12. 04. 2019 06:56

Jak hovoří staré přísloví:,, Z hovna bič neupleteš."

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 09:19

No a co? Tři válce špatné nejsou, to akorát retardované poloopice pořád melou, jak by si to do auta nikdy nekoupily.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 09:39

Jsem ublížený majitel tříválce!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2019 10:03

To je nás víc.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 10:27

Trapný klone, kdybys měl aspoň čtvrt mozku normálního člověka, takovou retardovanost bys nemohl pod mým jménem napsat... To, že mé auto má čtyři válce, je tu veřejně známá věc, jenže ty jsi zjevně jen snůška protikoncernových mindráků.

Odpovědět  |   | 
Alfronzo  |  12. 04. 2019 18:11

Pokud vůbec 3 válce, tak jedině do hvězdice a vzduchem chlazený.... s vrtulí za zádama.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  11. 04. 2019 21:32

Akurát dnes som v nom sedel.Mne osobne sa páčil a vedla T-rock sa mi nezdal o moc menší.Vo vnutri je podla mna dosť miesta pre štyroch akurát sa mi nepáčili vo vnutri tvrdé plasty ale tie bude mať asi aj Arona aj Kamiq.Ináč na Slovensku je v základe Life asi o 2000 Eur lacnejší.Inač celkom fajn auto.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  12. 04. 2019 09:39

Co ti vadi na tvrdych plastech? proc omakavas palubovku? ja se ji vubec nedotykam a to mam mekkou.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  12. 04. 2019 14:06

To nejsou tvrde plasty, ty mela Dacia a bylo podle mistnich autozinu velke faux pas... tohle jsou plasty "snadno udrzovatelne", zapiste si to za usi, chasko nezvedena!

Odpovědět  |   | 
Karel Wuxerle st.  |  12. 04. 2019 07:33

Nadpis ani v nejmenším nepřehání, zájem je naprosto extrémní! Vedení koncernu očekává prodej min. 5 ks tohoto dokonalého vozu měsíčně. Bude to bomba! A ta láce...no, fronty před Mototechnou už se šikují.

Odpovědět  |   | 
Vodička  |  12. 04. 2019 08:17

No vzhledem k tomu, že o málo větší T-Roc je letos nejprodávanější malý crossover v Evropě, tak prodeje T-Crossu asi malé nebudou.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 09:21

T-crossu uškodí cena. Základ je příliš drahý i vůči T-roc, a za ceny vyšších verzí lze sehnat mnohem lepší auta.

Odpovědět  |   | 
KarelW  |  12. 04. 2019 09:32

Třeba která?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 10:06

Všechna.

Odpovědět  |   | 
Vodička  |  12. 04. 2019 14:18

Nevěřím, T-Roc je také znatelně dražší než srovnatelná konkurence a prodeje frčí jak o závod. A rozměrově ta auta moc odlišná nejsou, v kabině jsou rozdíly minimální, rozdíl necelých 3 cm v rozvoru je zanedbatelný a kufr je také skoro stejný protože T-Roc má zadek stavěný na zástavbu prostorově náročnější víceprvkové nápravy a haldexu, kdežto T-Cross spoří vzadu místo díky možnosti zastavět jenom primitivní torzní nápravu.

Odpovědět  |   | 
milde  |  12. 04. 2019 09:44

Titulku nevěřím.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 10:25

Docela by mě zajímalo, co je to za zamindrákovanou nulu, ten trapný "imitátor" lidí, kteří nenadávají na VW, Škodu a tříválce. Zhrzený prodejce Hyundaiů?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 04. 2019 11:41

Mne by hlavně zajímalo, kdy s tím redakce hodlá něco dělat. Ale zatím to vypadá, že jim to vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 04. 2019 12:23

Nikdy. To nám takle vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 04. 2019 13:41

Netahejte sem cenzuru do pr....

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  12. 04. 2019 15:17

Koukám, že už jste na mne dva. Tady to ale frčí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 13:43

Je to někdo, kdo se baví tím, jak jste nasraný že jste si pořídili na h...o auto a teď si to techcete přiznat

Odpovědět  |   | 
jano  |  12. 04. 2019 19:06

Bože zase jeden gýč .Ako sa v koncerne vyznať, rovnaká technika, rovnaké karosérie rovnaký interiér, nezáživné autá na jedno kopyto.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 04. 2019 21:04

Bože, zase jeden magor.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  13. 04. 2019 15:22

Spíš bych řekl, že je to někdo, kdo má fakt velký problém. Naváží se do lidí, kteří prokazatelně mají dost drahá a kvalitní auta, akorát tu prostě trapně nebrečí, jak zdejší Hyundaiácká spodina.

Odpovědět  |   | 
Kuba  |  14. 04. 2019 19:35

Dnes jsme se byli podívat v PVA expo na t cross, který byl můj favorit. Za ty peníze mne ale ve skutečnosti strašně zklamalo, kufr do kterého se nic nevleze a materiály snad horší než u laciného fiatu tipo. Jednalo se o verzi life, bez r line paketu, rozhodně bych do ní za ty peníze nešel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A