Za volantem Volkswagenu T-Cross 1.0 TSI: Malý, ale šikovný!

40 komentářů

Čech
28. března • 17:46

:-|
Velmi zajímavé autíčko. Pouze miniaturní zadní směrová světla o velikosti poštovní známky jdou na úkor bezpečnosti. I z reklamy byla odstraněna časová pasáž s pohledem na odbočující auto. Škoda, že redaktoři při hodnocení modelů zapomínají na vlastnosti osvětlení.

otto II.
25. března • 10:23

Čekal snad někdo jiný verdikt od největšího koncernového PR novináře, jehož osobní rozkoší je posezení na trestných lavicích ve Fobii 0,9 HTP???

Verny
25. března • 15:16

Raději příště mlč, nebo si ten blábol po sobě aspoň přečti, jen se ztrapňuješ. Fabie měla 1,2 HTP.

Jano
24. března • 20:16

Podpriemerne spracovanie,
Lacné materiály,
Obyčajná technika.Nic zaujimave

Kasl
25. března • 7:23

Může být, ale zkus hodit do placu nějaký zajímavý mini crossover s nadprůměrným zpracováním, drahými materiály a neobyčejnou technikou.

Joe Doe
25. března • 9:59

CX-3 alebo HR-C.Mozno nepouzivaju drahe materialy, ale kvalitne urcite.
Spracovanie je Made in Japan.
A pohonne jednotky v oboch autach su v tejto triede unikatne.

fero
25. března • 16:51

myslíš Honda? potom HR-V, ak si sa pomýlil a myslíš Toyotu, tak C-HR (to auto rozsekané katanou vpredu aj zozadu...)

setr
24. března • 16:22

Upřímně nechápu. Kam jde trend? Ke kamionový budce na báječně pohodlnejch 22" kolech a třema schůdkama? Vždyť už je to jako Suzuki Jimny, jenže to je pravej ofroud!

Jirka.
25. března • 11:01

Spis je to základ k prestavbe na ryzí off road

Jirka.
24. března • 13:46

Já přestávám evropskému zákazníkovi rozumět. Standart litrový motor, extra třída 1.4. Standart 4 metrova karoserie vlajková loď 4.6 metrů délka atd atd. Koukal jsem na nová auta ne nevyberu si v Evropě co je nic. Půjdu jinou cestou příští rok neboť tam přijdou nějaké peníze a zbytek úvěr. Rozpočet mio až 1.2 mio

mpolan
27. března • 15:08

To tedy netuším, kam koukáš na ty karoserie, slepče.
Standard jsou auta kolem 4,5 metrů a vlajkové modely i v manistreamu jdou k pěti metrům. Na to, kolik je aut a jak málo prostoru je ve městech, je to spíš smutná situace, jak auta neustále hloupě rostou, a do toho vznikají nové a nové kategorie, aby se vyplnily mezery vzniklé tím nesmyslným narůstáním.
Čest všem, kdo jdou proti tomuhle hloupému trendu, ale je jich čím dál méně. Sehnat kompaktní auto s velkým vnitřním prostorem je nemožné.

Karel.
24. března • 9:14

Svět chce být klamán, Cross Polo se přejmenuje na crossover a jede se dál.

XYZ
24. března • 10:04

Přesně tak, koupit si za půl mega přizvedlé Polo s foukaným litrovým tříhrnkem je na Chocholouška. Když chci SUV s předohrabem do města, tak za nějakých 550 tisíc už začínají daleko větší auta jako Nissan Qashqai nebo Kia Sportage, které mají motory kolem 100 kW, 17" litá kola, automatickou klimu.

Jaky
24. března • 10:25

Tak tak pul mega za auto s motorem do zahradniho trakturku. Kdyby aspon ctyrvalec. Tohle kdo si koupi neprohloupi.

Kaa
24. března • 10:36

Navíc ten umakartový interier.
Kdo nekoupí, neprohloupí.

Sir_CHerokee
24. března • 18:14

Mnohým dnešním zákazníkům je to jedno. Pro ně je důležitá "konektivita" a podobné blbosti. Trápit je to začne, až se to začne sr*t. Ale ono to vydrží po dobu záruky, když nebude velký nájezd... jinak tříválec je samozřejmě ubohý a cena vysoká.

JirkaX
24. března • 9:06

No, jen doufám, že konečně udělali něco s těmi poruchami TSI motorů.

Huj
25. března • 16:13

Vole, kdyby nebyli poruchový Škodovky, tak bych z krachoval na nedostatek práce.

verny
24. března • 10:28

Tak jestli máš na mysli chrastící a přeskakující rozvodové řetězy, tak od r. 2012/2013 podle modelu mají všechny TSi řemeny. Současné TSi EA211 již žádnými závažnými poruchami netrpí. NA rozdíl od Hondy, kde 1,5 T se ředí olej benzínem, Opel 1,4T do roku 2016 obrovské problémy s LSPI, PSA 1,6T ani nechtějí v bazarech vykupovat, renault 1,2Tce problémy se spotřebou oleje, nebo naopak s ředěním na krátkých trasách. Příště než vypustíš další blábol do v diskuzi, tak si aspoň na Netu o tom něco přečti.

JirkaX
24. března • 16:18

Jestli sbíráš rozumy z internetu, tak se ti nedivím že nic nevíš.

JirkaX
24. března • 14:46

Tenhle ubožák se za mne občas vydává, já bych ty bláboly které píše nenapsal. Většinou se snadno pozná, s gramatikou se moc nekamarádí.

Bureš.
24. března • 17:01

Pěkně si to sobě nandal, nejseš nějakej divnej?

Vóša
24. března • 11:26

koukám, že je tady nalezlá jenom pakáž uctívačů Bratwurst emisoleváckého koncernu
a ti patří doživotně do klecového lůžka

verny
24. března • 11:38

Zase se jeden hnůjdajista projevil. Ale jestli jsi to nezaregistroval, tak Vóšu před 14 dny na hodinu vyrazili. Chtělo by to změnit nick. Vóša už není in.

Vóša
24. března • 12:04

buď prosim v místní redakci, až tam přijde úklidová četa vousatých kluků z východu...ať je to z jedné vody načisto!

BB
24. března • 10:49

Přesně tak, navíc problém byl zřejmě u řidičů kteří motor spíš podtáčeli. Jinak ty 1,2tsi jezdí pěkně a i spotřeba je ok. Měl jsem Rapida 1,2tsi na zápůjčku během opravy a jelo to opravdu pěkně.

JirkaX
24. března • 15:46

A když si se probudil, neměl si hnědé trenky?:-D

..-
24. března • 16:18

Ten origo JirkaX má pravdu, ty jsi opravdu primitiv k pohledání.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
..-
24. března • 17:09

Promiňte ale trpím samomluvou a schizofrenií.:-(

bzzz
24. března • 11:29

Cimjezdite bezne, kdyz zapujceny Rapid jel pekne?

BB
24. března • 17:47

Octavia 1,6 tdi DSG, Hyundai i30 1,4 tgdi, Bmw e46 328i.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
24. března • 19:10

Zajimave, diky.

BB
25. března • 6:06

A moje hodnocení se týkalo motoru, ne celého Rapidu, ten je opravdu udělám levně, nicméně motor ten se mi líbil.

piko
25. března • 14:04

presne tak, ten motor je super živý a súčasne má dobrú spotrebu, jeho jediná chyba je že sa už nevyrába a prešli na tie trojvalcové prdítka

Aladin
24. března • 13:44

To by mě taky zajímalo. Já si jako náhradní vozidlo taky vybral Rapida 1.2tsi, 77kw, abych si ho pro zajímavost zkusil. Větší šrot a nedodělaný paskvil jsem v životě neřídil. Motor absolutně nečitelný v celém rozsahu otáček. Přechody na turbu tragédie a po městě s tím nešlo vůbec jezdit a předjíždět na okresce vlastně taky ne. Vůbec nešlo nalézt optimální otáčky motoru. A to považuji Škodovky za dobrá auta. Nebo jsem možná moc náročný, nevím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
juro
24. března • 16:33

Mám jeden z posledných Rapidov 1.2 TSI, motor je úplne bez problémov žiadne poruchy, pri prehliadke som mal náhradného Rapida o 2 roky starší, ten istý motor šlapal OK, ale tá kvalita spracovania a interiéru des ! Všetko tam vŕzgalo praskalo proste oproti môjmu šrot ! Neveril by som že je to ten istý model, od toho istého výrobcu. Takže dosť závisí od roku výroby, 77kW ako píšeš boli staršie, keď som ja kupoval mali 81KW.

Aladin
24. března • 17:22

Jednou jsem měl možnost sednout za volant Fabie 1.2tsi, 63kw a v rámci cenové hladiny normální. Takže mě Rapid dost nemile překvapil. Interiér, přesně co píšeš. Na vozu bylo znát, že se šetřilo na konečném vyladění podvozku, řízení, motoru a kvalita interiéru, hrůza. Zkrátka spíchlé horkou jehlou. Podle mě dostali zpětnou vazbu od zákazníků, což je dobře a asi na tom zapracovali, jak píšeš.

juro
24. března • 17:52

Staršie kusy boli ešte horšie, ja som spokojný lebo ťažím z toho že sa ku koncu veľmi snažili napraviť chyby, aj keď už neskoro lebo model si pokazil meno. Netvrdím že je to super auto, ja som hľadal najmä praktické auto kde sa aj vzadu pohodlne odvezú dvaja dospelí a kašlem na módne výstrelky, konzervatívny dizajn sa mi páči. A vyladenie podvozku má stále rezervy dané konštrukciou, s tým súhlasím. Naopak motor je asi najlepšia časť auta, štvorvalec sa podaril, tie nové trojvalce sú už dosť shit.

Kankunen
24. března • 13:56

Zdá se, že schopnosti něco ovládat se stále snižují. Kdysi dokázaly uřídit 1203ku i ženské a ty máš problém s Rapidem.

Aladin
24. března • 14:02

Moje první auto byla Corsa z 90.let, v autoškole ještě jedna z prvních Felicií a bez problémů. Rapid bylo moje první a zatím poslední auto, které bych nejraději shodil někde ze skály.

Doporučujeme

Články odjinud